לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מנחים

רועי לוי (יוגי)
חוכמת התנועה הנשימה והתודעה

תרגול המשלב יוגה קלאסית לצד אלמנטים מאומנויות הלחימה. דגש על שיפור החוזק והיציבות הגופנית, הגברת יכולת הריכוז והשקט הפנימי, העצמת החיבור לאדמה, ופתיחת ערוץ חיבור ליכולת אבחנה ורגישות לגבי מה נכון לנו בתרגול.

חי כהן וטלי א. ורטהיים
קונטקט משולב לנכים ורקדנים

טלי וחי מנחים פרוייקטים וסדנאות קונטקט המשלבות משתתפים בעלי יכולות שונות.

רוני הלר
רוני הלר

יוצרת עצמאית בסולו ובקול בורציות שונות, בתחום של מחול ומיצג , כשהיא משלבת בעבודתה, פעולה ופרפורמנס עם מחול מחובר ומאולתר.

אבי מוריה - שיטת הלחימה של הלב והכוונה
אקולוגיה פנימית

אמן,תלמיד ומורה לאמנויות לחימה ורפואה סיניות מזה 25 שנה. תלמידו של המורה המנוח הונג אי-שיאנג מטאיוואן. נגן סנטור פרסי.

מירה רזון
מירה רזון

עוסקת בתטא הילינג, אימון, NLP ואומנות ככלי טיפול בתהליכי צמיחה. תהליכים אלו מתאימים לילדים בני נוער ומבוגרים למען שיפור איכות חיים וצמיחה מאתגרים.

ג`יוואן- ריקודים מקודשים Jivan
התנועות המקודשות של גורדייף עם ג`יוואן

ג`יוואן במקור מאנגליה חי כעת בישראל. חי ולמד באשרם של אושו ב-25 השנים האחרונות. עובד עם התנועות המקודשות של גורדייף 15 שנה. בנוסף התמחה בפסיכולוגיה הומאניסטית,יעוץ ופריימל. ג`יוואן מוביל קבוצות זן בטכניקת "who is in" וסאטורי.

ניר קראוזה
ניר קראוזה

שמי ניר קראוזה ואני מנחה סדנאות מיינדפולנס (MBSR), מאמן אישי ומנחה במרכז ליאה ארד. אני מתרגל מדיטציה בצורות שונות כבר 20 שנה. בבוקר של שקט אני מחבר את ניסיוני במדיטציה עם עוד כלים עוצמתיים, על מנת ליצור מרחב להתבוננות, גדילה ואהבה.

משה שרון
הרצאות, סדנאות, חוגי בית, קורסים

מרצה‮, ‬מנחה‮ ‬ומאמן‮ ‬אישי‮ ‬ועסקי‮ ‬להצלחה‮. ‬למעלה‮ ‬מעשור‮ ‬של ‬התמחות‮ ‬בתחומים‮: ‬שירות, ‬חשיבה‮ ‬י

תמר בורר
יוצרת בימתית רקדנית ומורה לבוטו

תמר בורר יוצרת בימתית רקדנית, ומורה לבוטו יוצרת ומופיעה מזה 20 שנה בארץ ובחו"ל, עוסקת בחקר התנועה הפנימית וביטויה הרב גוני והטוטאלי כאחד מרבה לשתף פעולה עם אומנים מתחומים שונים ומלמדת בוטו לקהל הרחב ולאוכלוסיות ייחודיות

פיליפ סמית`
קונטאקט ואימפרוביזציה

פיליפ סמית` הוא רקדן, שחקן, אימפרובייזר ומורה. בעל תארים אקדמים במחול, תיאטרון וספרות גרמנית. הוא נולד באנגליה וכעת חי ועובד בתל-אביב. ב-15 השנים האחרונות מופיע ומלמד באנגליה, גרמניה וישראל. עוסק באימפרוביזציה כאמנות מופע.

מרב גולדנברג
וורטקסהילינג טיפולים וסדנאות

מטפלת ומורה לוורטקסהילינג בקיבוץ נתיב הל"ה שבעמק האלה. וורטקסהילינג®וורטקס הילינג הינה אומנות ריפוי.האנרגיה עוברת על ידי תיעול האור ותודעת האחד. יחודו של וורטקס הילינג, הוא רפוי בעזרת תודעת האחד. מודעות זו היא שמשנה את שורשי המודעות ה

ריו אביירטו - בתיה וספי
ריו אביירטו: להתנועע לחוות ולקחת לחיים

מנחות ריו אביירטו בתיה אורן 052-2778709ספי שוחט- בארי 050-5243201מזמינות אתכם להצטרף ולארגן מפגשי ריו ברחבי הארץ.

שחר דור
אימפרוביזר, אמן ומורה יוצר בארץ ובאירופה

חוקר, מופיע ומלמד אימפרוביזציה כשפה אומנותית עצמאית בארץ ובאירופה. עבודתו משלבת טכניקות בתנועה, עבודה קולית, מוסיקה ואימון של מדיטציה. שחר יוצר שפה ספונטנית המשלבת הומור פיוט ותאטרליות. ב2005 הקים את Hunch תוכנית ללימודי תנועה ואמנות המופע

רון `שפאץ` כהן - בנסורי מוסיקה הודית ואלתור אתני
עבודה בין תחומית בין הצליל לגוף.

רון `שפאץ` כהן. מנגן על חליל הודי-בנסורי ומומחה למוסיקה הודית ומוסיקה אתנית.מלמד בבית ספר למוסיקה מן המזרח במוסררה ובאקדמיה למוסיקה בירושלים. מנגן עם מוסיקאים מהשורה הראשונה בארץ. חוקר ואוהב את הדיאלוג שבין הגוף והצליל הריקוד והמוסיקה

אבי בחט Avi Bahat טיפול במגע ותנועה
בי"ס וקליניקה לטיפול במגע ותנועה אבי בחט

אבי בחט הוא מהמובילים בתחום הטיפול במגע ותנועה, מפתח את שיטתו למעלה מ-20 שנה. נותן הכשרה מודולרית בשיטת בחט, הכשרה בשיטת טרייגר והכשרה באינטגרציה המבנית של רולף לפי גישתו הייחודית.

רון ויצמן
רון ויצמן

לומד שיאצו משנת 1996 מדריך משנת 1998. למד במדיסין, במרכז לטאו שיאצו וכמו כן בסין בתאילנד ובבורמה. לומד אומנויות לחימה סיניות פנימיות משנת 1998, מדריך משנת 2001. מדריך במרכז הישראלי לטאי צ`י.