לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמנים משתתפים

רונית באשר לזר - מטפלת בתנועה
MindfulDANC, ריקוד, תנועה וטיפול בנשים

מטפלת בתנועה, מתמחה בנשים, MindfulDANCE, תנועה ריגשית ותהליכית, רוקדת ובעיקר מאמינה גדולה בקסוצ`יפילי שלי. קסוצ`יפילי מבוסס על 5 משאבים זמינים לכל אדם, לריפוי, שחרור וצמיחה - טבע, ריקוד, מוסיקה, יופי ומשחק. המרחב שלי חוקר `מעברים` בתנועה, תוך קשיבות עדינה בתוך שבט מכיל ומאפשר.

SAVANNA
הרכב טרייבל- טייקו טראנס אקוסטי!

הרכב טרייבל- טייקו טראנס אקוסטי המשלב את הדידג`רידו האוסטראלי, תופי הטייקו היפנים וסט תופים אורבאני . שלוש יבשות שמיצרות עולם חדש! מופע רקיד ומרומם, שילוב של כלים שבטיים, מודרנים ומסורתיים.

מיכל ישראלסתם
מיכל ישראלסתם רקדנית סטפס

מיכל זכתה ללמוד עם ענקי סטפס - "מאסטרים" שהשפיעו רבות על סגנונה.מיכל הופיעה בארץ ובחו"ל עם כוכבי הדור החדש של עולם הסטפס.כמו כן הופיע ה כסולנית עם הרכבי ג`אז ומוסיקה קובנית ואפריקאית במועדוני ג`אז ובפסטיבלי מחול ומוסיקה בארץ.

קלימבה כלי נגינה אתניים
הופעות~סדנאות~מכירת כלי נגינה ופאנטם

מוזמנים לבקר אותנו www.kalimba.co.il

איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה
תהליכים ליחידים וזוגות בגישת ההתמקדות

מנחה בכירה להתמקדות מטעם ה מכון הבינלאומי בניו-יורק. מפתחת ומלמדת את השילוב של התמקדות ותנועה. מטפלת ומלווה תהליכים אישיים וזוגיים. מלמדת קורס התמקדות (פוקוסינג) בשילוב תנועה להתפתחות אישית ומקצועית, וקורס הסמכה בהתמקדות . מנחה סדנאות

ממלכת לב האחד
הפעלת יוגה חווייתית וצבעונית לילדים

ממלכת לב האחד יוצאת למסע יוגה אל חיפוש האושר עם הילדים

פלמנקו בגליל
שעורים סדנאות והופעות פלמנקו בגליל

מרחב למידה צמיחה והבנה בתרבות הפלמנקו לימודי מחול שירה וגיטרה עם מיטב המורים בואו באהבה:)

אלון קליין
מארשל דאנס - פלדנקרייז - מודעות בתנועה

אלון קליין מורה ומטפל בשיטת פלדנקרייז. עוסק במארשל דאנס מ 1992 ובפלדנקרייז מ 1997. רקדן זמר, אומן ויוצר בתחומים שונים. היה מתלמידיו הבכירים של הלל קראוס יוצר "מארשל דאנס" כ 14 שנים. משלב בעבודתו ריקוד, תרפיה, אהבה וכיום גם מים...

סדנת המחול מטה אשר געתון
מסלול להכשרת רקדנים

סדנת המחול הינה מסלול הכשרה לריקוד מקצועי

רוית יסעור, תדרים בתנועה
תדרים בתנועה - אומנות ריקוד החיים

ב- תדרים בתנועה הריקוד הופך לכלי רב עוצמה לפריצת דרך שינוי וריפוי איזה תדר נדרש למימוש חזון חייך? איזה אור כבה בדרך? אור השקט הכחול? אור תשוקה האדום? האור הירוק של שמחת החיים? בוא בריקוד להדליק את האור שיאיר דרכך .. האתר - tedarim.org

איילת לקט קינן
תודעה בתנועה - טיפול בתנועה לנשים

בוגרת התיכון של האקדמיה למוזיקה ומחול ע"ש רובין. תואר שני מטעם אונ` לזלי לטיפול בתנועה. מוסמכת קלינית לטיפול בתנועה. למעלה מ 15 שנות ניסיון.

דאנס תל אביב - סטודיו לריקוד
ריקודים סלונים, לטיניים, סווינג וטנגו

גם אם יש לכם שתי רגליים שמאליות, או אם אתם פרד אסטייר מלידה, הגעתם למקום הנכון!בדאנס תל-אביב שיעורים קבוצתיים...פרטיים...מסיבות...כל הרמות...כל הסגנונות...כל השבוע! כל מה שנותר לעשות זה לבחור את הריקוד שתמיד חלמתם לרקוד.