לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

כנס איינגאר יוגה ישראל 2012 בנתניה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עמותת איינגאר יוגה ישראל
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה בנתניה »

הצטרפ/י
עם : עמותת איינגאר יוגה ישראל
מתי : חמישי- ראשון 18/3/2012-15/3/2012 16:30-18:00
עלות : ₪850
עם :

עמותת איינגאר יוגה ישראל

הכנס מתאים למתרגלי יוגה בכל הרמות ומכל השיטות. את הכנס ינחו שלושה מגדולי מורי אסכולת איינגאר: פאאק וקורין בירייה ופאצ`י ליזרדי. הזדמנות נדירה לחוות סדנה מקצועית ומעמיקה, ברמה בינלאומית.

"כשתנודות התודעה פוסקות, הנשמה זוהרת באורה האמיתי"
(פטנג`אלי, יוגה סוטרה 1.2-3)


כנס איינגאר יוגה 2012 יתרכז ויתמקד ב-Serenity, המצב הנעלה של שקט ושלווה

בימים מרוכזים של תרגול ולמידה, באמצעות הטכניקות השונות של שיטת איינגאר יוגה, נחווה כיצד ניתן לפתח תחושות כמו איזון, דיוק, הכלה, שוויון נפש, נינוחות, יציבות, צלילות, בהירות ורוגע.

את הכנס ינחו שלושה מגדולי מורי אסכולת איינגאר הפועלים היום בעולם: פ?אא?ק בירייה, קורין בירייה ופאצ`י ליזרדי. זו הפעם הראשונה, מאז הגעתו של ב.ק.ס איינגאר לישראל ב- 1996, ששלושה מורים בכירים כל-כך נפגשים בארץ בכנס אחד, גדול ואיכותי; הגעתם היא הזדמנות נדירה לחוות סדנה מקצועית, יסודית ומעמיקה, ברמה בינלאומית.

"העוצמה והכוח שיש לתרגול של 500 איש באולם אחד נותנים אנרגיה והשראה חדשה....זה משהו שעד היום חוויתי רק בסדנאות גדולות בחו"ל", אומרת אילה רביב, מורה לשיטת איינגאר, "אני בטוחה שגם בארץ, זו תהיה חוויה מעצימה".


הכנס, שייערך במכון וינגייט ויימשך שלושה ימים, מתאים לכל אדם שהיוגה היא חלק מחייו, ומעוניין להעמיק, להעצים ולהפנים את האיכויות שהיוגה מעניקה לו: מתרגלי איינגאר יוגה בכל הרמות, מתרגלי יוגה מכל השיטות, וכל מי שמכיר את סגנון התרגול הייחודי של השיטה. שיטת איינגאר משפרת ומעמיקה את התרגול של כל מתרגל בכל שיטה.

ביומיים הראשונים של הכנס נתחלק לקבוצות תרגול, לפי רמות, כדי שכל משתתף יוכל לקבל את מלוא תשומת הלב מהמורים ולעבוד בהתאם לרמתו וליכולתו. ביום השלישי של הכנס, יום שבת, נתאחד לתרגול משותף וסיכום הכנס.

ביום ראשון ה-18 למרץ תתקיים סדנה למורים מוסמכים בשיטת איינגאר בנושא:
"Evolution from Introductory and Junior levels towards Senior levels"

בערב הפתיחה החגיגי תיערך הרצאה של פ?אא?ק בירייה, ואחריה יתקיים מופע מחול ? יוגה, בכוראוגרפיה של מיה שטרן. ביום שישי אחה"צ, תתקיים האספה השנתית של עמותת איינגאר יוגה ישראל.

הכנס מאורגן ונתמך על ידי עמותת איינגאר יוגה ישראל, שמטרתה להפיץ ולקדם את שיטת איינגאר יוגה, ללא מטרות רווח.

עמותת איינגאר יוגה ישראל

עמותת ב.ק.ס. איינגאר ישראל היא חלק מקבוצת עמותות שהוקמו בעולם, על פי קווים מנחים שהגדיר ב.ק.ס. איינגאר. זוהי עמותה רשומה ללא מטרות רווח, ששמה לה למטרה להפיץ את שיטת איינגאר בצורה מקצועית ומוסמכת, לקהל גדול ככל האפשר בישראל.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : עמותת איינגאר יוגה ישראל
מתי : חמישי- ראשון 18/3/2012-15/3/2012 16:30-18:00
עלות : ₪850