לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הלהבה הנשית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חממה נשית
אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »  שיעורים ריקוד אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : ענת בר-אור גורקי
מתי : שני 23/4/2012 20:00-22:00
עלות : ₪70ש
הטבה :₪60 עד ה-21/4
עם :

ענת בר-אור גורקי

את מוזמנת לסדנת הלהבה שמחברת אותנו למחוזות נשיים וילדיים על ידי תנועה אנרגטית וסוחפת ללא צורך בניסיון בריקוד. השיעור מתאים לנשים שרוצות ליהנות, להשתחרר ולחוות תחושות של חיות והתלהבות.
הלהבה הנשית הינה אחת הסדנאות המועברות על ידי ענת בר-אור גורקי , יוצרת החממה הנשית. (לפרטים על החממה הנשית את מוזמנת ללינק במעלה העמוד)

הלהבה הנשית היא סדנה קצרה/ שיעור בריקוד חופשי מלווה במוסיקה נשית ואנרגטית כגון גריז, ריקוד מושחת , ביונסה ואגילרה ונועדה לנשים שרוצות להעיף את הכסא ולהביא לידי ביטוי את האש הפנימית שרק מחכה לצאת החוצה.

" הרבה נשים שאני פוגשת נורא רוצות לרקוד ולהשתחרר והרבה פעמים הן מרגישות שהמסגרות הן רוחניות מדי, מקצועיות מדי או איטיות מדי". הלהבה הנשית מתאימה לאישה שרוצה לגלות את התנועה ואת השחרור ממקום לא מקצועי, אלא ממקום אנרגטי וסוחף. אני מנחה את השיעור באמצעות תנועות מאוד פשוטות וחלק מהשיעור נראה ממש כמו מסיבה אנרגטית וכיפית.

חשוב לי שהמסגרת תהיה לנשים בלבד כדי שנוכל להקטין את הביקורת העצמית כמה שאפשר ומתוך האנרגיה הנשית הכיפית נוצרת בחלל אנרגיה שאי אפשר לתאר במילים.

התגובות הנפוצות ביותר אחרי השיעור הן - " וואוו , אני מפוצצת באנרגיות" ,"מה, כבר נגמר?" " אני לא זוכרת מתי השתחררתי ככה".
התגובות שרשרת שיכולות לקרות לכן אחרי השיעור - תשימו מוסיקה בבית ותרקדו, תלכו ברגל הביתה מרוב אנרגיה, תתקשו להירדם מרוב אדרנלין או תקומו כמו קפיץ ליום חדש.

אנחנו נתחיל בשעה של ריוקד, נעבור לרבע שעה של הרפיה ונסיים בשיתוף החוויה לנשים שירצו לחלוק את ההתעוררות.
את מוזמנת להתקשר או לשלוח לי במיל ולשאול שאלות נוספות.

באהבה,
ענת בר-אור גורקי I חממה נשית.
[email protected]

ענת בר-אור גורקי

ענת בר-אור גורקי הינה פסיכולוגית חברתית (MA), ורקדנית מקצועית לשעבר. את החממה הנשית היא הקימה מתוך חזון לחבר ערכים מעולם הפסיכולוגיה החברתית כגון הגשמה והערכה עצמית לבין התפתחות תוך כדי תנועה ויצירה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : ענת בר-אור גורקי
מתי : שני 23/4/2012 20:00-22:00
עלות : ₪70ש
הטבה :₪60 עד ה-21/4