לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי הכנה ללידה בשילוב פילאטיס ויוגה. בגאולים

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Einat Uncig
פילאטיס »  פילטיס רצפה »  שיעורים פילטיס רצפה »  פילטיס רצפה בגאולים »

הצטרפ/י
עם : עינת אבס-אונציג
מתי : שני- שבת 4/5/2013-8/4/2013 09:00-10:00
היכן : המועדון
עם :

עינת אבס-אונציג

שיטת הכנה ללידה המשלבת את טכניקות הפילאטיס יוגה ודמיון מודרך על מנת לתת לגופנו את מירב הכוחות והכלים להתמודדות עם לידה קלה וטבעית. מומלץ לנשים בהריון ראשון או לנשים שרוצות לחוות לידה טבעית.
בשיעור זה נשתמש בטכניקת הפילאטיס יוגה ודמיון המודרך. זוהי שיטה המתאימה במיוחד לנשים בהריון מכיוון שיש ביכולתה להפיג מתחים פיסיים ונפשיים המצטברים בגופינו במהלך ההריון. השיטה מקנה עבודה על יציבה נכונה ובריאה גם כאשר גופינו הולך ומשתנה במהלך ההריון. אנו נקל על כאבי גב תחתון ולעיתים אף נמנע אותם לחלוטין. בשיעור אנו עובדות על נשימה נכונה אשר חיונית במהלך ההריון והלידה. בשיעור אנו עובדות על חיזוק קבוצת שרירים אחת, ומגמישות ומאריכות קבוצת שרירים אחרת הרלוונטיות למהלך ההריון. שרירים כגון:גב, חגורת כתפיים,זרועות, שכמות, אגן וירכיים. ניתן דגש לעבודה על שרירי רצפת האגן בתרגול. העבודה מתבצעת בריכוז ודיוק כדי להשיג תוצאות מירביות. לקיחת חלק באימון בשיטה זו גורמת לנו להרגיש טוב יותר, קלילות, חזקות, ומוכנות יותר ללידה. אנו מאפשרות לגוף לחזור לעצמו במהירות לאחר הלידה. שיעורים אינטימיים בקבוצות קטנות עם יחס אישי. שעור ניסיון ללא תשלום. אפשרות לשיעורים פרטיים בסטודיו או בבית הלקוח.

עינת אבס-אונציג

עינת אבס-אונציג בעלת B.E.D. תואר ראשון ותעודת הוראה במחול ותיאטרון שבסמינר הקיבוצים. עינת מדריכה מוסמכת לפילאטיס מטעם מכון וינגייט ובי"ס דליה מנטבר. עינת עברה הכשרות מיוחדות לעבוד עם נשים בהריון מטעם בי"ס דרור רז. מפתחת שיטת פרפר- לנוע אל השינוי.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
<

שיתוף חברים
עם : עינת אבס-אונציג
מתי : שני- שבת 4/5/2013-8/4/2013 09:00-10:00
היכן : המועדון