לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אימון רוחני

הצטרפ/י
עם : שביט הראל
מתי : ראשון
ללא תשלום
עם :

שביט הראל

שביט הראל, מטפלת ביוגה תרפיה ובתטא הילינג, מדריכה ומלווה אנשים בתהליכי התפתחות תוך שילוב ידע וכלים נוספים. ניסיון של 20 שנה, יחס אישי ומקצועי.
אימון רוחני הוא אחד הענפים המרתקים ביותר בתחום האימונים האישיים. אימון רוחני יכול לבוא כמטרה בפני עצמה, או להשתלב באופן אורגני עם תהליכי אימון אישי והעצמה. אימון רוחני יעזור למתאמן להגיע לחיבור למטרותיו הפנימיות ומציאת דרכו האינדיווידואלית בחיים על פי התבוננות עמוקה פנימה והתייחסות למושג `ייעוד`. מציאת דרך רוחנית בחיים מקושרת בתרבות הישראלית לדת, מצד אחד ומצד שני, עצם הרעיון של דרך רוחנית נתפסת לעיתים כ"חוסר חיבור למציאות". אלא שבתהליך אימון רוחני אין קשר לדת כלשהי אין חובת העשייה מתוך ציווי של ישות חיצונית. מדובר בשיאו של תהליך פנימי שאדם עובר כדי להגיע לתשובות לגבי דרכי פעולה מתוך הקשבה לקול הפנימי העמוק שלו ולמעשה, יישום התובנות לגבי הדרך, כפי שיושגו בתהליך אימון רוחני, הוא הדרך הישירה לחיבור היציב ביותר למציאות.

שביט הראל

שביט הראל, מטפלת ביוגה תרפיה ובתטא הילינג, מדריכה ומלווה אנשים בתהליכי התפתחות תוך שילוב ידע וכלים נוספים. ניסיון של 20 שנה, יחס אישי ומקצועי. לפרטים והרשמה טל`:
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

כל הפעילויות של שביט הראל:

תטא הילינג

תטא הילינג

שביט הראל, מטפלת ביוגה תרפיה ובתטא הילינג, מדריכה ומלווה אנשים בתהליכי התפתחות תוך שילוב ידע וכלים נוספים. ניסיון של 20 שנה, יחס אישי ומקצועי.» עם שביט הראל

ראשון
תטא הילינג

תטא הילינג

עם: שביט הראל

מתי: ראשון

שיתוף חברים
עם : שביט הראל
מתי : ראשון
ללא תשלום

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך