לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

`דואטים` בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עידו תדמור
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : עידו תדמור וחברים
מתי : שישי 15/2/2013 14:00
עלות : ₪110
הטבה :₪ לאמר בקופה דרך גוף bodyways85
עם :

עידו תדמור וחברים

מופע משותף של הכוריאוגרפים עידו תדמור, נדר רוסנו, יוני סוטחי ורייצ`ל ארדוס בו יציג כל אחד מהכוריאוגרפים יצירת דואט נבחרת ממגוון עבודותיו. כרטיס שני במתנה - לנרשמים כאן (מספר מוגבל).

`דינר`
כוריאוגרפיה: יוני סוטחי
ביצוע ? עידו תדמור ואורין יוחנן
טקסט ? צ`רלס בוקובסקי
מוסיקה ? קונצ`רטו לעוד ופסנתר מספר 23 מוצארט
עריכה ? שי זורניצר
תלבושות ? יוני סוטחי

זוגיות שבה שמותר לכעוס, לאהוב עד כלות, לשנוא, להישען, ליפול ולעולם לא לעזוב. היצירה עלתה בבכורה בפסטיבל אינטימדאנס 2012 בביצועו של עידו תדמור ואורין יוחנן. היצירה הוזמנה ולקחה חלק בפסטיבל Dance Waves` ` בקפריסין בספטמבר 2012.

ביקורות מן העיתונות:
"זהו דואט נוקב מאוד על זוגיות שמתפתח מתוך הנתק הפותח, כשכל אחד מבני הזוג ניצב בתוך מעגל אור נפרד... זהו מתח יצירתי מרתק, הנענה מצוין על-ידי בת הזוג, אוריין יוחנן. גם כאן הכוריאוגרף היטיב להתבונן בגופה ובכישרון שלה, והיא נענית לו במיומנות רבה".
(צבי גורן- אתר הבמה)


`ALMA`
כוריאוגרפיה: רייצ`ל ארדוס
רקדנים: יואב גרינברג ושני קצמן
מוסיקה מקורית: אלברטו שוורץ

דואט שעלה לראשונה בגוונים מחול 2007 במרכז סוזן דלל בתל אביב.
זוכה פרס הראשון בתחרות הבינלאומית AICC לשנת 2008 ב- Aarhus דנמרק. מתוך דברי השופטים בתחרות: "הפרס הראשון ניתן ל`ALMA` על היותה יצירה מרגשת עמוקה ופיוטית המוגשת ברוב חושניות ורגש". זוכה פרס תחרות כוריאוגרפיה "הפרויקט הנבחר הבא" של Ensemble City Dance מוושינגטון. ב- 2009 נבחרה עבודה זו מבין מאות עבודות של כוריאוגרפים בעולם להופיע על ידי ה- Ensemble City Dance ב- Kennedy Centre היוקרתי בוושינגטון. היא נכנסה לרפרטואר ההופעות של הלהקה ועד ימים אלו הם מציגים איתה במזרח אירופה, סין ובמערב אירופה וארה"ב.

ביקורות מן העיתונות:
"דואט הגבר/אישה המטפורי ניחן בכוח הפנימי וייחודי משלו. הוא מגיע ברוב רגש המשתמש בקצב התנועה הגופני הטבעי באופן פיזי ומאוד מדויק. משב ההומור הנכון המשולב עם הלחן של אלברטו שוורץ הופך את "אלמה" לצפייה שהיא חוויה. המקוריות החדשנית והבחירה להשתמש בתפוחים ממשיכה להתפתח, ומותירה אותנו ללא ספק שהמדובר כאן הוא בסיפורם של אדם ואישה הראשונים כמו גם סיפורם של כל גבר ואישה בני זמננו.. "
(motivation speech by the jury of the AICC International Choreography Competition 2008)



`OFF LINE`
כוריאוגרפיה: נדר רוסנו
רקדנים יוצרים: נדר רוסנו, עדי וינברג.
עריכה מוסיקאלית: נועם הפלר ויאיר שוגרמן
מוסיקה: Arvo Part, Mogwai
תלבושות-F F F
עיצוב תאורה:שחר ברקת
ניהול אומנותי-שלמה פלסנר.

מחסום הפרדה, מכשול ומערכת ביצורים נבנים כדי למנוע תנועה ומעבר לקו מסוים , או בכדי להפריד בין שתי אוכלוסיות. מבנים כאלה נבנים בהתאם לגבולות פוליטיים וגבולות רגשיים בחיי היום יום. אנו נוטים לעטוף את עצמנו בחומות בכדי להישמר מאחרים ובאותה עת אנו כובלים את האחר. העבודה תעסוק במהות של מחסום הן ברמה האישית והן ברמה הציבורית-פוליטית ותנסה לזהות את שורש הבעיה בין שכנים, זרים ואוהבים.

ביקורות מן העיתונות.
"...OFF-LINE כאן הזוגיות מדודה ושקולה והגבר והאישה נעים בחלל בפסיעות מצד לצד כמו מטרונום כל עצירה או מג הם הזדמנות לשינוי, אבל מהר מאוד המוטיב החוזר כובל את הגופים והם חוזרים לנוע ביחד. כל כך פשוט וכל כך יפה..." (ענת זכריה, ידיעות אחרונות)
"נדר רוסנו שיצר את Off Line, הצליח להמריא מעבר לשימוש הבסיסי בלקסיקון המחול העכשווי הישראלי... הוא יצר דואט רב חן, מדויק, רזה ומלוכד שהעניק לו קול משלו..." TALK DANCE) אורה ברפמן)


`החדר הריק`
כוריאוגרפיה: עידו תדמור
רקדנים: עידו תדמור, מירה רובינשטיין

סיפור חייו של זוג המתמודד עם החיים, על השגרה, הקשיים האהבה והפחדים בסגנון קומי-דרמטי בשפה ומחוות המיוחדת רק להם. היצירה זכתה בשני פרסים בתחרות הבינלאומית לכוריאוגרפיה על שם סרגיי דיאגילב, בפרס העיתונות והפרס השני שבו זכתה היצירה היא חביב הקהל.
ביקורות מן העיתונות:
"...יצירתו של תדמור עצמו, היא דואט צבעוני מקסים בנוסח הסרטים של פליני זהו מחול סופר-סנטימנטלי שבו תדמור עושה ככל העולה על רוחו ומשתעשע עם דימויים וסצינות. הביצוע הריקודי והמשחקי של תדמור ומירה רובינשטיין הוא מענג, והיינו רוצים לראות אותה יותר על הבמה..."
(רות אשל ? הארץ אוגוסט 2011)



עידו תדמור וחברים

עידו תדמור
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : עידו תדמור וחברים
מתי : שישי 15/2/2013 14:00
עלות : ₪110
הטבה :₪ לאמר בקופה דרך גוף bodyways85