לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סדנת עמידת ידיים- עם אוהד אינטרנטור

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם צ`אנדרה יוגה
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : אוהד אינטרנטור
מתי : שבת- שבת 6/7/2013 18:00-20:30
עם :

אוהד אינטרנטור

סדנה ייחודית זו מוקדשת כולה לאמנות של עמידות הידיים. בין אם אתם מתרגלים חדשים או ותיקים, הסדנא מעוצבת לקחת את עמידת הידיים שלכם לרמה הבאה עבורכם.
עושים עמידות ידיים אבל לא מצליחים לעזוב את הקיר ? עושים עמידת ידיים ומתנועעים כמו עלה נידף ברוח ? מתייצבים אבל תלויים שם כמו בננה ?

דרך פירוק ליסודות והבנה של מרכיבי עמידת הידיים, נבנה אותה באופן מעמיק וברור. היסודות שנעבוד איתם הם ATB- Alignment, Tightness, Balance. נתרגל כל אחד מהם בנפרד ונעשה אינטגרציה שלהם אל תוך עמידת הידיים. נחקור אל תוך תנועת המפרקים המעורבים בתנוחה- החל משורש כף היד והאצבעות, דרך המרפקים, הכתפיים, הגו, האגן והגב התחתון, והגפיים התחתונות.

נעשיר, נעמיק ונגוון את תרגול עמידות הידיים שלנו, כדי לגלות שביצוע טוב, שיטתי ומדויק, הולך הרבה מעבר לניסיונות חוזרים ונשנים, עמידת ידיים בתמיכת קיר, והתקווה ש"יום אחד זה אולי יקרה".

אוהד אינטרנטור

אוהד אינטרטור, פיזיותרפיסט מוסמך, מורה ומדריך לקבוצות וליחידים בתחומי התנועה והיציבה. מלמד ומשלב רכיבים מאמנויות לחימה, יוגה ואקרובטיקה. עוסק מזה מספר שנים בAcroYoga, ומפתח שיעורים ייחודיים בתחום התנועה, העוסקים בקשר שבין תנועה- מגע- טיפול.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : אוהד אינטרנטור
מתי : שבת- שבת 6/7/2013 18:00-20:30