לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפגש מבוא פתוח - מעבדת גוף

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מעבדת גוף BMC Body Lab
תנועה מודעת »  BMC »  יום פתוח BMC »  BMC »

הצטרפ/י
עם : מנחה - מיכל שחק
מתי : שישי 21/3/2014 10:00-13:00
עם :

מנחה - מיכל שחק

"מעבדת גוף" 2014. לימודי BODY-MIND CENTERING) BMC) עם מיכל שחק.
מפגש מבוא פתוח לקראת פתיחת הקורס בנושא הגוף הפנימי - The Organs - האיברים הפנימיים.
יום שישי - 21.3.14 ב"כלים".
הקורס הקרוב יעסוק בגוף הפנימי - האיברים הפנימיים - The Organs
13 מפגשים | אחת לשבוע בימי ד` 10:00-15:00 | 23.4.14-23.7.14
האיברים הפנימיים מהווים מקור לתחושת עצמיות, מלאות ואותנטיות. הם מהווים את תכולת הגוף וככך נמצאים ביחסי גומלין בין השלד והשרירים - המ?יכל. חוויית תנועה מהאיברים הפנימיים משמעותית ומעשירה את איכויות התנועה. היא משפיעה על אופני החזקת הגוף ומהווה מקור עשיר למבע אורגני של תנועה מבפנים.

במפגש המבוא נעבור התנסות הקשורה לחומר של הקורס, ונארח פורום אמנים ומטפלים, שיתייחסו לנושא מנקודת מבטם. בין האורחים - ארקדי זיידס, איריס ארז, ענת שמגר, יניב מינצר ועוד.
נתראה במפגש המבוא ביום שישי - 21.3.14 | 10:00-13:00 | כלים - יצחק נפחא פינת הקוממיות

הכניסה חופשית, מייל ליצירת קשר ולהרשמה למפגש הפתיחה - [email protected]




הדף של תוכנית הלימודים - www.facebook.com/SomaticLab
מידע נוסף -
Body-Mind Centring היא גישה סומטית ייחודית שפותחה על ידי בוני ביינברידג` כהן ונלמדת זה ארבעים שנה בארה``ב ובאירופה. הגישה מבוססת על הקשר בין תודעה לבין תנועה; בין הידע האנטומי לבין החוויה הגופית-חושית-תנועתית. היא מכוננת ידיעה של העצמי הגופני עד לרמת התא ומגלה את הגוף כמכרה עשיר של איכויות תנועה ומבע.

לימודי BMC עוסקים בשני תחומים עיקריים וביחסי הגומלין ביניהם: אנטומיה חווייתית ותנועה התפתחותית. אנטומיה חווייתית היא לימוד עיוני ומעשי של מערכות הגוף וביטויהן בתנועה (השלד, השרירים, איברים פנימיים, מערכת העצבים, המערכת האנדוקרינית, מערכת הנוזלים ורקמות החיבור).
תנועה התפתחותית היא חקר התפתחות התנועה מראשיתה. היא ממפה את התפתחות ארגוני התנועה הראשוניים בגוף האנושי בתקופה התוך-רחמית ובשנת החיים הראשונה. לימודי תנועה התפתחותית משיבים לגוף ראשוניות ואורגניות ברמת התנועה והתודעה.

בגישת ה-BMC הלימוד העיוני מוטמע בגוף כידע חי המהווה מקור לתנועה. באמצעות תרגולים המאפשרים לגוף לדמות, להדהד, לפרש, ולהתעשר בביטויים חדשים, נבנית תשתית של ידע גופני פנימי. העמקת ידע הגוף מייצרת קשב וחכמה, מפתחת את האימפרוביזציה ומשכללת את החישה המונעת פציעות ופגיעות.

התוכנית ``מעבדת גוף`` היא תוכנית מעמיקה, הבנויה על בסיס הסילבוס הנלמד בבית הספר ללימודי BMC בתכניות ההכשרה. בנוסף לסילבוס המקורי, ישולבו שיטות סומטיות רלוונטיות נוספות כגון Somatic ,Experiencing תנועה אותנטית ו-KatuzgenUndo. בכל סמסטר נתמקד בנושא אחד. בשיעורים נשלב בין לימוד של טקסט עיוני הדן בנושא, לבין הטמעה של הטקסט בגוף, באמצעות מגע, סומטיזציה, מבע גופני וקולי, תנועה ואימפרוביזציה.

תכנית הלימודים נפתחת בשיתוף עם ``כלים`` ועמותת הכוריאוגרפים. לתלמידי ``מעבדת גוף`` מוצעת הנחה בת 30% לסדנאות אמנים אורחים ב``כלים``.

התכנית מיועדת לרקדנים, לאנשי תנועה, ליוצרים, לפרפורמרים, לעוסקים במגע, למטפלים ולכל מי שחפץ לפתח ערוצי ידיעה של גוף ותנועה.

מנחה - מיכל שחק

מורה ומטפלת בכירה מוסמכת ב-Body-Mind Centering. מלמדת בארץ, בארה``ב ובאירופה בתכניות הכשרה של ביה``ס ל-BMC ובאופן עצמאי. מוסמכת בכירה לטיפול ב- Somatic Experiencing. מקדמת מודעות לנוכחות בגוף בשדות פעולה ותחומים מעבר לעולם המחול.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : מנחה - מיכל שחק
מתי : שישי 21/3/2014 10:00-13:00