לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ערב עם גשה פמה דורג`ה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עמותת תובנה
ריקודים מהעולם »  ריקוד הודי »  סדנאות ריקוד הודי »  ריקוד הודי »

הצטרפ/י
עם : Tovana Israel
מתי : שלישי- שני 27/7/2020-20/5/2014 18:00-21:30
עם :

Tovana Israel

. . . . . . חינוך ברוח הבודהיזם . . . . . . איך מפתחים שלווה, בהירות וטוב לב במקום תחרותיות והישגיות? האם רלבנטית תפיסת העולם הבודהיסטית,
. . . . . . חינוך ברוח הבודהיזם . . . . . .
איך מפתחים שלווה, בהירות וטוב לב במקום תחרותיות והישגיות?

האם רלבנטית תפיסת העולם הבודהיסטית, שמקורה אי שם ביערות צפון הודו במאה ה-5 לפנה``ס, לסוגיות החינוכיות הבוערות של המאה ה-21? האם אנו יכולים להציע לילדינו, ולדור האייפון בכלל, כלים לפיתוח איכות חיים אמתית, מושגים של חברות, נדיבות ואפילו קשב ושלווה? מה יש לנו ללמוד מדרך הלימוד והחינוך הבודהיסטית?

גשה פמה דורג`ה, נזיר, מורה ומחנך ממלא כבר עשרות שנים תפקיד מרכזי במספר יוזמות ומוסדות העוסקים בחינוך ברוח הבודהיזם. מלבד היותו מנהל בבית ספר ליתומים טיבטיים בדהרמסאלה, הוא ניהל גם את סניף המכון ללימודים דיאלקטיים בסארה, ובשנים האחרונות מעורב בבתי ספר ברוח הבודהיזם המתפקדים בעולם המערבי.

במפגש זה ישתף אותנו גשה פמה דורג`ה בתובנותיו מפעילות ענפה וארוכת שנים זו. יחד נדון בשאלות הבוערות של הקניית קשב ומודעות בעולם של גירויים ודרישה לתוצאות מיידיות. נבחן את האפשרויות להציע עולם ערכים שונה מזה שמשדרת ודורשת החברה המערבית המודרנית. בין היתר נדון גם בתפקידנו כהורים וכמתרגלים, ואחריותנו כלפי הדור הבא.

המפגש יכלול פרק מדיטציה קצר, הרצאה, ואחריה זמן נרחב לדיון, הצגת שאלות ושיח משותף.

* ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.
להרשמה:

* תשלום: הסדנה מוצעת ללא תשלום נקוב מראש. בסיום הסדנה תינתן לכל מי שירצה הזדמנות להשתתף בכיסוי הוצאות האירוח, כמו גם השתתפות חלקית בהוצאות ההטסה לארץ של גשה פמה דורג`ה והאירוח שלו. לאחר כיסוי ההוצאות מוצעים כספי התרומה כולם למורה, כאות הערכה לפועלו. במקום תינתן אפשרות לתרום ליוזמות השונות ש-גשה פמה דורג`ה מעורב בהן.

===
:Read More

Tovana Israel

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : Tovana Israel
מתי : שלישי- שני 27/7/2020-20/5/2014 18:00-21:30