לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מכללת ילון- שיעורי קונג פו

הצטרפ/י
עם : ירון בנימיני
מתי : ראשון, רביעי- רביעי 19:00-22:30
עם :

ירון בנימיני

מעוניינים ללמוד כלים להתמודדות עם לחצי היום יום ימצאו זאת בלימודי הקונג פו במכללת ילון. הלימודים מספקים מענה למבקשים לשפר את היכרותם עם עצמם, להרחיב את יכולותיהם ולחזק את ביטחונם האישי.

המעוניינים ללמוד כלים יעילים להתמודדות עם לחצי היום יום בחברה המודרנית שלנו ימצאו זאת בלימודי הקונג פו במכללת ילון. הלימודים מספקים מענה למבקשים לשפר את היכרותם עם עצמם, להרחיב את יכולותיהם ולחזק את בטחונם האישי. דרך לימוד התנועה והלחימה, לומדים לפתח את עצמנו בתחומים כמו בריאות, יעילות, עוצמה, חשיבה ויצירתיות, רגישות ותשומת לב. השיפור הפנימי משליך ישירות על יחסינו עם הסביבה (אשר באופן טבעי מהווים שיקוף של יחסינו עם עצמנו, תחושותינו ומחשבותינו) וכך האמנות פותחת בפנינו מגוון חדש של דרכי התמודדות, עשייה ויצירה המסוגלים לשפר את חיינו האישיים והבינאישיים בכל הרמות.

הטכניקות הנלמדות יסייעו לכם ליצור פעולה החלטית, נעימה ויעילה, גם תחת לחץ ולהגן על עצמכם ביעילות רבה (מינימום מאמץ ומקסימום תועלת).
העקרונות הנלמדות דרך הטכניקות השונות יעזרו לכם לשבור את חוקי הג`ונגל ולגבור על כוח גדול ממכם בהרבה, אך הרבה מעבר לכך יאפשרו לך להתנהל במרחב החיים עם יכולות תפיסה משופרות, יכולות מניפולציה והתמודדות ברמה הפיזית, המילולית והאנרגטית.

ירון בנימיני

רון בנימיני, גראנד מאסטר בקונג-פו וטאי צ`י עם למעלה מ-30 שנות ניסיון נרחב בהוראה, תחרויות, והשתתפות במחקרים בנושאי קראטה, קונג-פו, טאי צ`י וצ`י קונג.
מייסד מכללת ילון משנת 1989 המקדמת לימודים והוראה בנושא והקימה דורות של מורים
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
חגית קושטאי
<

כל הפעילויות של מכללת ילון בע"מ:

מכללת ילון - שיעורי טאי צ`י

מכללת ילו ן- טאי צ`י

טאי צ`י היא אומנות לחימה ותנועה סינית זורמת, המתבצעת כמדיטציה מהנה ומשחררת בתנועה, ומשלבת יציבה, קצב, תנועה, נשימה, מודעות והתבוננות פנימית. » עם ירון בנימיני

ראשון, רביעי
מכללת ילון - שיעורי טאי צ`י

מכללת ילו ן- טאי צ`י

עם: ירון בנימיני

מתי: ראשון, רביעי

מכללת ילון - צ`י קונג / מדיטציה

שיעורי צ`י קונג/מדיטציה

צ`י קונג היא חלק בלתי נפרד מהרפואה האלטרנטיבית. אמנות תנועה זו פותחה במאה ה-2 לספירה והיא מבוססת על תרגילים פסיכו-פיזיים המובילים לשיפור בריאותי ואורח חיים איכותי.» עם ירון בנימיני

ראשון, רביעי
מכללת ילון - צ`י קונג / מדיטציה

שיעורי צ`י קונג/מדיטציה

עם: ירון בנימיני

מתי: ראשון, רביעי

שיתוף חברים
עם : ירון בנימיני
מתי : ראשון, רביעי- רביעי 19:00-22:30

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך