לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

התעוררות הלב המואר עם הירה הוסן

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : הירה הוסיין
מתי : רביעי- שבת 13/6/2015-10/6/2015 16:00
עם :

הירה הוסיין

הסדנת נוצרה לעזור להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו ? המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב.

להיות באהבה, לא בפחד, הוא המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. כפי שתראו בסדנה זו, לאהבה יש כוח שזה מכבר נשכח. כוח כה עצמתי שהוא יוצר את העולם בו אנו חיים. זהו הלב המכיל את הוראות ההפעלה המקוריות של החיים, וכאשר הלב שוב בשליטה בחייו של אדם, החיים מגיבים בשמחה ואנרגטיות.

בסדנת "התעוררות הלב המואר" נתרגל ונחווה את הנעת התודעה בגופנו, כלומר לעזוב את הראש ולהיכנס ללב הפיזי, שם נמצא מקור החיים. כשנתכנס לתוך הלב יתגלה בפנינו עולם קסום שאותו ניקח לעולם שבחוץ, רק שהעולם הזה הוא קדום ועתיק. זהו מקור העולם שבו אנו מתהלכים.
בסדנה נתרגל תרגילים ומדיטציות שונות שנועדו לפתוח את הלב. הצטרפו אלינו ויחד ניזכר איך להתחבר מחדש לבריאה דרך הלב המואר, ניזכר איך לגשר בין הלב למוח ואיך לתקשר באופן ברור עם ההדרכה הגבוהה. נגלה מקור אושר ע"י הרחבת שדה המודעות שלנו והפעלת גופי האור שלנו. נרגיש חופשיים לקבל בברכה ולחלוק את האנרגיה האוהבת של השלווה, האמת, היופי, האמון וההרמוניה של הבריאה.

מגוון רחב של תרגילים ומדיטציות יועברו במהלך הסדנה: נעשה מדיטציות כמו טנטרה טיבטית לבנה (white tantric Tibetan exercise), ריקוד בחשיכה, נשימה מאוחדת (Unity Breath), ומדיטציית כניסה למרחב המקודש של הלב. נתרגל ריפוי בעזרת הפירמידה המוזהבת the golden) Pyramid healing) נרקוד ריקוד סופי של ברכה (Sufi blessing dance) ונשימות פראנה (Prana) בקבוצה. נחווה דמיון מודרך בהדרכת קלודט מלכיצדק בנושא חלימה מודעת (Blue School of Conscious Dreaming). נערוך מעגלי ריפוי על מנת לנקות טראומות רגשיות או מנטאליות שאנו סוחבים מן העבר ומנעות מאיתנו להיכנס למרחב המקודש בלב ועוד.

ביום השלישי של הסדנה נערוך תרגיל לפתיחת קרני האור סביב ראשנו להילה, כפי שניתן לראות בציורים עתיקים של דמויות כמו ישו ובודהה. לאחר מכן, נפתח את העין השלישית בעזרת תרגול הטנטרה של הלב (Tantra of the Heart) כחלק מההיזכרות בתהליך הבריאה.
ביום הרביעי, האחרון של הסדנה, כחלק מתהליך הבריאה הקדום נלמד לשלב את כל מה שתרגלנו ולהפעיל את המרכבה סביב גופנו. הפעלת המרכבה נעשית באופן חד פעמי והיא נשארת מופעלת סביב גופנו לתמיד. המרכבה היא גוף האור החי שהאדם המודרני שכח מקיומו לפני דורות רבים. הסדנה נבנתה ע"י דרונבלו מלכיצדק בשנת 2011, שהפעיל את המרכבה בצורתה החדשה באותה שנה ומאז הוא מכשיר מורים בשיטה.

הירה הוסיין

הירה היא מורה מוסמכת בבית הספר להיזכרות (the School of Remembering©) של דרונבלו מלכיצדק (2011). תפקידה הוא לקדם את השינויים שעוברים על כדור הארץ ותודעה עולמית. ליבה מלא באהבה והיא פועלת על מנת לשתף את הידע והניסיון עם כל מי שמחפש את הדרך למודעות.


הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : הירה הוסיין
מתי : רביעי- שבת 13/6/2015-10/6/2015 16:00