לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס ליידי סטייל חושני בסלסה קובנית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חן ליזרע
ריקודי זוגות »  סלסה »  תכניות לימוד סלסה »  סלסה »

הצטרפ/י
עם : חן ליזרע
מתי : רביעי- רביעי 20/5/2015-25/3/2015 19:30-21:30
עם :

חן ליזרע

הקובניות משלבות את הסברוסורה (החושניות) הקסומה בתוך ריקוד הסלסה ולומדות לבטא את הרגש ככה שהוא משנה את איך שכל חלק בגוף נראה וזז. שם קורה כל הקסם שמוציא אהבה עצמית החוצה.
לסלסה הקובנית יש סטייל ייחודי ומאוד סקסי. יש דרך להחזיק את הגוף, איך להזיז כל חלק בגוף ברכות וחושניות ועם טיזינג קל. הרעיון הוא לשנות את התנועתיות שלכן כדי שתרגישו סקסיות והקסם יצא בתנועות. הקורס מיועד לנשים שרוצות יותר ביטוי עצמי בריקוד שלהן.

הקובניות משלבות את הסברוסורה (החושניות) הקסומה בתוך ריקוד הסלסה ולומדות לבטא את הרגש ככה שהוא משנה את איך שכל חלק בגוף נראה וזז. זה נקרא להגיע ל DISFRUTAR (להנאה שלנו מהתנועה) ומשם כל הקסם יוצא החוצה בצורה עדינה ונשית, אבל סופר מושכת. נלמד את זה בקורס!

אני מציעה 7 מפגשים בני שעתיים בימי רביעי בערב, שבהם נעבוד על איך מזיזים את הטוסיק בצורה סקסית שמתחברת לצעדים במדוייק, איך להזיז את הידיים, איך להכניס אלמנטים לריקוד עם בן הזוג כדי לשחק ביחד, איך להזיז את החלק גוף עליון בצורה חושנית ונשית, ואם ירשה הזמן, אז גם צעדים מיוחדים.

**************************************************

תנאים: החזר מלא עד 7 ימים לפני הקורס, כולל. פחות מ 7 ימים, לא יהיו החזרים. קרדיט לשנה אפשרי במקרה של מצב חרום ואי אפשר להעביר את ההרשמה לשם של משהו אחר.

7 שיעורים של שעתיים כל אחד, העלות היא 380 כפול 3צ`קים (כולל מע"מ).

למי שתרשם גם לקורס סלסה מתחילים בימי שני תהיה הנחה של 200 שקלים פר קורס.

חן ליזרע

חן ליזרע הייתה בעלת אחת מהאקדמיות הקובניות הטובות ביותר בוונקובר, קנדה, קרוב ל 10 שנים, עם התמחות בריקוד קובני מקצועי ופיתוי. היא למדה במשך שנים עם טובי הרקדנים מהלהקות הטובות ביותר והופיעה על במות של קונגרסים נחשקים בכל רחבי צפון אמריקה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מיה גולד
<

שיתוף חברים
עם : חן ליזרע
מתי : רביעי- רביעי 20/5/2015-25/3/2015 19:30-21:30