לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס מנחי מדיטציה של אושו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 22/8/2015-13/8/2015
עם :

אשרם במדבר

ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה.
קורס מנחי המדיטציות מתחיל בסדנת אושו אינטנסיב (הסדנה כלולה במחיר הקורס), ומסתיימת בסדנת סוף שבוע אושו אינטנסיב, שאותו אתם מנחים, בוגרי הקורס.

אהבתם את המדיטציות האקטיביות של אושו? הרגשתם על עצמכם שזה עובד? אתם רוצים לדעת יותר? רוצים להעביר את המדיטציות האלה הלאה? רוצים להבין איך להעביר? הנה ההזדמנות שלכם.
במהלך ימי הקורס ילמדו המשתתפים את עומק המדיטציות האקטיביות, יתנסו בתרגילים שונים המעבירים באופן חוויתי את עקרונות המדיטציות הספציפיות.
בכל יום נתמקד בסוג 1 או 2 של טכניקות שונות של מדיטציות, נבין את הריפוי והמירכוז שהן יודעות לייצר, ובמרחב האיפשור של הקורס להעמיק בתפיסות העולם שהן מביאות.

המדיטציות האקטיביות מבית היוצר של אושו חוללו מהפך בתפיסת העולם הרוחני בכל העולם. סדנאות המדיטציה והתרפיה של אושו הפכו למסר עמוק לאדם המודרני, לא רק התרגול שלהם מועיל אלא גם הפילוסופיה והאינטיליגנציה שבתהליך מוסיפה מימדים חדשים לתפיסת העולם של המתרגלים.
זו הזדמנות מדהימה להעמיק במדיטציות הללו בפרט ובתפיסת העולם של אושו בכלל דרך המדיטציות שהוא הביא לעולם. ללמוד להנחות את המדיטציות הללו נותנות לכם הזדמנות להמשיך להעביר את המסר, להיות חלק ממשפחה עולמית, אשר הולכת ומתרחבת ומביאה ערך מוסף לחיים.

האוירה המיוחדת והתומכת של האשרם, אשר באופן טבעי הוא כר של מדיטציות במהלך השנה נותן את המקום המושלם ללמוד ולהעמיק, להתנסות ולהתמסר לעבודה הפנימית המוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

קצת על המורה אושו

פיתח עשרות טכניקות של מדיטציה לטובת האדם המודרני, החושב עם הראש. הוא הבין, כי העובדה שהשכל החושב מקבל את התפקיד העיקרי בניהול מהלך חיינו, גורמת לנו להתנהג דווקא בחוסר הגיון מוחלט ומביאה את האדם למקומות רגשיים קשים, סתומים ופוגעניים לעצמו ולסביבה. הרעיון שלו הוא להניע את אנרגיית החיים, את אנרגיית החיוניות שלנו. רק אדם חי יכול לצאת מהאוטומט של החיים, רק אדם שנותן לאנרגיית החיים לזרום במלוא העוצמה ישכיל להבין את המשמעות של לחיות את החיים במלואם. ללכת אל מעבר לגבולות השכל החושב ולגלות את תלת מימדיות החיים. הטכניקה היא פשוטה, לשחרר חסמים דרך תנועה בכל הסגנונות ואז להגיע אל השקט, אל האחדות.
במהלך הקורס, תתנסו במדיטציות של אושו, תקבלו הסברים על הרעיונות שמאחוריהן, ותלמדו איך להעביר את המסר בצורה מקצועית לאחרים בעולמכם.
אושו היה מורה שנוי במחלוקת, הן במערב והן במזרח. הרעיון שלו להוציא את המדיטציה מארון הסגפנות בו הייתה נתונה עד שנות ה-60 של המאה הקודמת עורר הדים רבים ומתנגדים מבית (הודו). הרעיון שלו, לתת לאנשים לפגוש בשגעון של עצמם בדרך אל השחרור עורר הדים רבים ומתנגדים מחוץ (ארה"ב ואירופה) עד שאף הושלך לכלא במשטרו של רייגן.
בשנות ה-80 הוא חזר להודו ועשרות אלפים של תלמידים מהודו ומהמערב פקדו אותו וביצעו שינוי מעמיק (טרנספורמציה) בחייהם. הוא השכיל לשלב את חוכמת המזרח עם פסיכולוגיית המערב והמדיטציות האקטיביות שלו הן דוגמא קלאסית לכך.
כיום קיימים מאות מרכזים פעילים ברחבי העולם (אשרמים), בהם מתרגלים את המדיטציות האקטיביות שאושו הביא לעולם ועשרות אלפים מתרגלים את העבודה הזו.
אתם מוזמנים לקחת חלק פעיל במשפחה של אושו, לבוא לתרגל וללמוד איך להעביר את זה הלאה. ללמוד לעומקו של עניין את התהליך, את הרעיונות בקורס ההנחייה הזה וללמד אחרים את התרגול המשובח הזה.
הקורס מובנה בשלושה חלקים:

חלק 1 ? השתתפות בסדנת סופ"ש אושו אינטנסיב 21 - 23 באוגוסט (מחנה מדיטציות אקטיביות של אושו). שהם 3 ימים של התנסות ותרגול המדיטציות האקטיביות של אושו בהנחיית שרדהה וצוות האשרם.

חלק 2 ? 5 וחצי ימים של קורס תיאורטי ותרגולים מעשיים (הסברים, הרצאות, שרינג ועבודה ותמיכה ריגשית) של המדיטציות. יהיו הסברים על 6 מדיטצות של אושו: דיינמיק, קונדליני, no-mind, נהדברמה, נו-דיימנשין, צ`אקרה ברית`ינג, נטארז` (וריקוד כמדיטציה בכלל). תלמדו את הרעיון, את הטכניקות ואיך להעביר אותן באופן המדוייק ביותר. בימים האלה יתקיימו 4 מדיטציות יומיות, אשר יועברו על ידכם בהנחיית שרדהה.

חלק 3 ? השתתפות בסדנת סופ"ש אושו אינטנסיב 28 - 30 באוגוסט בו תתרגלו את המדיטציות בהנחייתכם מסיימי הקורס, ההזדמנות להתאמן בלהעביר את המדיטציות לקהל הרחב, לסכם במתן וקבלת פידבקים , בתמיכה של שרדהה מנחה הקורס.

בסיום 10 ימי קורס ההנחייה, תקבלו תעודת הסמכה והכי חשוב תדעו להעביר ולהסביר את המדיטציות בכל מקום. העברת המסר של ההתבוננות הפנימית. אתם תהיו צינור מדהים להעברת הידע והמסר.

בוגרי קורס ההנחיה הקודמים הנחו בפסטיבלים שונים באשרם (זורבה, פשוט, הרייב הגלקטי) ובסדנאות שונות. חלקם אף פתחו קבוצות ומעבירים את המדיטציות במקומות העבודה וכדו`. חשוב בעולמנו להיות כר פורה להעברת מסר המדיטציות של אושו, בכך אתם גם תגשימו את עצמכם ותעזרו לאחרים להתפתח.

עלות הסדנה:
(המחירים כוללים 3 ארוחות מלאות וצמחוניות וגם פינת קפה\תה)
לינה בחדר דורמיטורי (עד 7 אנשים): 2980 ש"ח עד 31 ביולי בהרשמה מוקדמת
אח"כ 3110 ש"ח
ניתן לשדרג חדרים (חדר יחיד, זוגי ומשפחתי) בתוספת מחיר
וישווה
052-4483242
[email protected]
www.desertashram.co.il/סדנאות/קורס-מנחי-מדיטציות

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 22/8/2015-13/8/2015