לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להתאהב בעצמי

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : סמבהבו- איטליה
מתי : רביעי- ראשון 28/6/2015-24/6/2015 16:00-17:00
עם :

סמבהבו- איטליה

סדנה זו תאפשר לך להיפתח לתוך המהות והיופי הייחודי של עצמך ולגלות מחדש את הערך החיוני שלך ופותחת את הדרך למערכת יחסים חיובית ואוהבת עם אחרים.

כל מסורות החוכמה הגדולות מדברות על מקור כוח בלתי נדלה שנמצא בתוכנו. הוכחות לכך שהמחשבה שלנו יוצרת את המציאות שלנו ניתן למצוא גם בפיזיקה קוונטית וגם בפסיכולוגיה. עדיין, אנשים מתכחשים בתוקף לאמת זו.
רק ע"י התבוננות בכך שהרשנו לבעיותינו לשלוט בנו בעבר נוכל לסלוח לעצמינו על כך, להשתנות ולהיות חופשיים באמת להתקדם הלאה עם חיינו חזקים יותר, ובעלי היכולת ליצור בשביל עצמינו את השמחה וההצלחה להן אנו שואפים.

אימוץ חזון מואר של העתיד עוזר לך להתמודד עם האמונות הבסיסיות שלך על מי שאתה. למשל - הטלת ספק ביכולתך להגיע להצלחה מנעה ממך הצלחה זו עד כה. רק לאחר שתסיט חזרה את הוילונות שמסביב לליבה שלך, תהיה מוכן לגעת במקור של כל שינוי והצלחה- אהבה עצמית וסלחנות בעבור כישלונות העבר.

אהבה עצמית לא טמונה בידי המזל. עלייך ליצור אותה. האלמנטים הבאים הם מהחשובים ביותר לשם כך:
מתן כבוד לעצמך ולמי שאתה באמת. אהבה היא זכותך הטבעית. כשם שפייר טיילר דה שרדין אמר "אנחנו איננו בני אנוש אשר חווים חוויה רוחנית, אנחנו ישויות רוחניות אשר חוות חוויה אנושית".
אמירת האמת הגבוהה ביותר, שהיא כי אנו ישויות חזקות המסוגלות ליצור שמחה והצלחה, או כאב וסבל בחיינו. לא נועדנו להיות קורבנות. לנו הכוח לבחור וכוח זה הוא גם האחריות העצומה ביותר שיש לנו וגם ההזדמנות הגדולה ביותר.
מתן כבוד למי שאתה הופך להיות. אהבה עצמית כרוכה בהכרה כי אתה כל הזמן מתפתח וצומח לישות יותר עוצמתית ויותר אוהבת.
מתן כבוד לרגשותיך והגבה לרגשות אלו. זכור, רגשות הם אותות חשובים ואפילו אלו המכונים `רגשות שליליים` של כעס ופחד משרתים את המטרה החשובה של העלאת המודעות שלנו למכשולים בחיינו.
הכרה כי היקום הוא, פשוטו כמשמעו, עשוי מאהבה. אם נפתח עצמנו לקבלה כמו פרחים לשמש, אזי הכול אפשרי.

"אדם שאוהב את עצמו מכבד את עצמו, אדם אשר אוהב ומכבד את עצמו מכבד גם אחרים. מכיוון שהוא יודע ? בדיוק כמו שאני, כך גם אחרים. בדיוק כשם שאני נהנה מאהבה, כבוד ויושר כך גם אחרים".הוא הופך מודע לכך שאנו לא שונים, בדברים הבסיסיים אנו אחד.
אדם שאוהב את עצמו נהנה מאהבה זו כל כך, הופך למבורך כל כך, שהאהבה מציפה אותו ומתחילה להגיע לאחרים. היא חייבת להגיע! אם אתה חי את האהבה אתה חייב לחלוק אותה. אתה לא יכול להמשיך לאהוב את עצמך לנצח משום שדבר אחד יהפוך להיות מאוד ברור לך ? אם לאהוב אדם אחד, את עצמך, זה כל כך יפה ומרגש, כמה עוד אקסטזה מחכה לך אם תתחיל לחלוק את אהבתך עם עוד אנשים!
אט אט, האדוות מגיעות רחוק יותר ויותר, אתה אוהב אנשים אחרים, אז, אתה מתחיל לאהוב בעלי חיים, ציפורים, עצים, אבנים, אתה יכול למלא את כל היקום באהבה שלך.
אהבתו של אדם אחד מספיקה כדי למלא את היקום כולו, כשאם שמספיק חלוק נחל אחד כדי למלא את כל האגם באדוות ? חלוק נחל קטן." אושו.

מטרת המבנה:
התהליך מלא העמקה לתוך העצמי והתרת החיבור בין התת מודע והאמונות השליליות שכל אחד מאיתנו אוחז על עצמו.
לאחר שנהפוך למודעים לשיפוטים שליליים אלה שלנו על עצמינו, נלמד איך לא להזדהות איתם ולראות את מגוון האפשרויות שמציעים לנו החיים.
נלמד כיצד להיות מלאי בטחון ולהתמודד עם שיפוטים אלה גם במצבים בחיים בהם אנו פגעים.
נלמד כיצד לעטוף את עצמינו באנרגיית אהבה, לא לדרוש או לצפות לה מבחוץ אלא לקבל אותה לגמרי מתוך עצמינו.

מחיר:
מחיר הרשמה מוקדמת עד ה7 באוקטובר - 2505 ש"ח ללינה בחדר משותף.
מחיר הסדנה לאחר מכן - 2670 ש"ח ללינה בחדר משותף.

ניתן לשדרג את החדרים לחדרים פרטיים בתוספת תשלום.


וישווה
052-4483242
[email protected]
Facebook:
http://www.facebook.com/sambhavo.israel
www.desertashram.co.il/סדנאות/להתאהב-בעצמי

סמבהבו- איטליה

תרפיסט, פסיכולוג,מורה טנטרה. מנחה קבוצות ותהליכים בפונה- הודו, איטליה, ארה"ב, יפן, לאטביה, ספרד וישראל, בדרך עבודתו הייחודית מפגיש סמבהבו את משתתפי הסדנאות עם מהות האהבה העצמית והמהות הטנטרית ככלי לחיים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : סמבהבו- איטליה
מתי : רביעי- ראשון 28/6/2015-24/6/2015 16:00-17:00