לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הגל - תנועה אל החופש

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אוהד קדם
אומנויות לחימה »  טאי צ'י »  סדנאות טאי צ'י »  

הצטרפ/י
עם : אוהד קדם
מתי : שישי- שבת 8/8/2015-7/8/2015 0900-1700
עם :

אוהד קדם

הגל היא בעיני התנועה העמוקה, הבסיסית והמתקדמת ביותר לאדם. בסדנא נכיר את תנועת הגל ברמת הגוף, הצ`י והתודעה, ואיך להביא אותה בהרמוניה לחוויית החיים.

סדנת הקיץ שלנו היא הזדמנות לסוף שבוע של למידה, מנוחה והנאה בחוף הים המקסים של קיבוץ שדות ים.

בעקבות ההצלחה הרבה של סדנת "הגל - תנועה אל החופש" שקיימנו בשלוש השנים האחרונות, ומתוך רצון לאפשר לעוד אנשים להכיר את היופי וההשפעה המרפאת של התנועה הגלית, נקיים השנה סדנא נוספת שתהיה היכרות עם הנושא למשתתפים חדשים, והעמקה והרחבה למי שהשתתף בסדנאות קודמות.
ככל שעוברות השנים בהן אני מתרגל ומלמד תנועה ומודעות דרך צ`י קונג וטאי צ`י (22 שנים בינתיים (-: ) אני רואה יותר ויותר את החשיבות של תנועת הגל, למי שרוצה לחוות את העומקים של החוויה בתרגול ולהגיע לתוצאות טובות מבחינה בריאותית ונפשית.
תנועת הגל היא מבחינות מסויימות התנועה המתקדמת והמורכבת ביותר שאנו יכולים לבצע. ברמות גבוהות של צ`י קונג, טאי צ`י ואומנויות תנועה נוספות ניתן לראות כי התנועות הופכות בעיקרן לגלים. היכולת לרכך את הגוף ולאפשר לו להעביר את האנרגיה בצורת גל יכולה להביא להעמקה בכל אומנות תנועה שמבוססת על זרימה. תנועה גלית מאפשרת שילוב ייחודי של שחרור, זרימה ועוצמה, ומכך נובעים יתרונותיה המיוחדים:
מבחינה בריאותית התנועה הגלית מאפשרת תרגול של כל חלקי הגוף בזרימה אחת, הנעת הצ`י, הדם ונוזלי הלימפה, שחרור מתחים, ויצירת חוויה של גוף שלם ומאוחד.
מבחינה נפשית התנועה הגלית מאפשרת לנו להרפות את המודעות, לשחרר את המחשבות והמתחים, ולזרום עם הגל ובכך להגיע למצב של חופש שהוא גם גופני וגם נפשי.
מבחינה רוחנית, כשמגיע הרגע הנכון, החופש בתנועה הגלית מאפשר לנו להתרחב מעבר לגבולות המוכרים לנו, ולהתאחד עם הזרימה וההרמוניה של הצ`י (אנרגיית החיים) ביקום.

בסדנא נכיר דרך לפתח ולהעמיק את תנועת הגל בגוף, כיצד תנועה זו יכולה לשחרר את הגוף ואת הנפש, וכיצד תנועת הגל מתחברת לתרגול התנועתי, לנשימה ולמדיטציה.
הסדנא תכלול תרגולי בסיס לפיתוח תנועת הגל (משיטת הגוף הזורם), הכרת הצד התיאורטי והמעשי של התנועה הגלית, תרגול צ`י קונג לפתיחת הלב ותרגילי זוגות.

הסדנא מיועדת לכל מי למי שרוצה להכיר דרך תנועה שיכולה להביא חופש ושחרור ולתלמידי אמנויות התנועה השונות (צ`י קונג, טאי צ`י, יוגה, ריקוד...) שמעוניינים להעמיק את איכות התנועה שלהם.
לא נדרש ידע קודם.


רבים מהמשתתפים בסדנא הקודמת הרגישו שחוו חוויה משמעותית ושאיכות התנועה שלהם השתנתה. הנה כמה מחוויות המשתתפים:

אחרי סדנת הגל המדהימה שהיתה לנו בסוף השבוע בקיבוץ שדות ים, אני אכן חווה איכות רוחנית שנובעת מן התנועה. מרגישה שזה מהדהד גם מעבר לזמן התירגול, להתנהלות ביום יום.
בתודה גדולה.
דליה

...החוויה הייתה נפלאה, והשאירה בי חותם שלא ישכח ממני זמן רב. הייתה זרימה בין הדברים. לכל דבר ניתן זמן: תרגול, הסבר ומנוחה. במהלך התרגול בסופ"ש זה הצלחתי להביא את עצמי לכדי מדיטציה, וזאת הודות לאווירה המיוחדת של סופ"הש והתרגולים עצמם. מאז, אני מתרגלת את הסידרה בבית וחשה את ההבדל בגוף. אני חשה גמישות ורכות שלא חשתי לפני כן.
אילת

לאוהד שלום רב, הסדנה בשדות-ים היתה חוויה ניפלאה ומעמיקה עבורי. כל-כך משמעותית עבורי שהייתי מגדירה אותה "קו פרשת המים" - חוויה שממנה והלאה החיים/תירגול הצ`י קונג זורמים בתחושה ובכיוון אחר, חדש. תוך כדי התירגול חוויתי עומק של שקט ורכות שלא הכרתי. ידיי צפו ושקעו בנועם - כצדף בקרקעית הים, גופי והכרתי התערסלו כגל בשמש עליזה. הרגיעה "החדשה" הזו נהייתה לחלק ממני כך שגם במרחק זמן ומקום מהסדנה אני יכולה מיד להתחבר לאיכות זו. הדגשתך את ההרפיה, הרכות והגליות איפשרה לי לעדן ולחוות את "מצב הצ`י קונג", לחוות התרחבות ליקום ובצניעות אומר שגם להעמיק יותר את הבנתי לגבי תחושת הצ`י. השילוב של הדוגמה האישית שלך - שאתה כולך בתנועה רכה ואיטית - מלווה בהנחייה אנושית,אינטלגנטית וברוב ידע וניסיון - כל זה היה עבורי בדיוק מה שהייתי מוכנה לספוג ולהפנים. הסדנה התפתחה כל-כך נכון מבחינת גוף-נפש ואיפשרה מקום לרוח ולחיבורים שמעבר למוחשי (הרגעים הקסומים על שפת הים).
תודה רבה ותודה גם בשם התלמידים שלי שיצאו נישכרים מהלמידה שלי,
בברכת אהבת חינם,רעות בלזר

קצת עלי (למי שלא מכיר)
התחלתי את לימודי בתחום התנועה והמודעות בגיל 16 בלימוד של שיטת אלכסנדר עם יגאל הרמלין. בגיל 22 נסעתי להולנד ולמדתי שלוש שנים עם מאסטר קונג מיאן הו צ`י קונג, טאי צ`י וריפוי בצ`י ומגע ושם גם הוסמכתי כמורה. ב 1996 חזרתי לארץ ופתחתי את בית הספר יצירה שנהפך לאחד המבתי הספר המרכזיים בתחום בישראל. מאז המשכתי ללמוד ובשנים האחרונות אני לומד בעיקר עם מאסטר לי ג`ון פנג את שיטת צ`י קונג לפתיחת הלב ועם מאסטר מינגטונג גו את שיטת חכמת הריפוי. במקביל למדתי לאורך השנים את שיטת העבודה הפנימית של הPathwork, הילינג אנרגטי ודרך שמאנית לפתיחת הלב שמשתלבות לי ביחד עם העבודה העמוקה של הצ`י קונג והטאי צ`י.

שימו לב שמספר מקומות הלינה בסדנא מוגבל, ומומלץ להרשם בהקדם על מנת לשמור מקום לינה.

אוהד קדם

מלמד צ`י קונג, טאי צ`י ומודעות משנת 1996 במסגרת בית הספר לטאי צ`י וצ`י קוג יצירה. תלמידם של המאסטרים קונג מיאן הו (טאי צ`י וצ`י קונג הדרך הישרה), לי ג`ון פנג( צ`י קונג לפתיחת הלב) ומינגטונג גו (צ`י קונג חכמת הריפוי).
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
Miriam Lamdan
ענת גורש
ענת גורש
ירון מאייר
איילה קרואני
ענת שי
קרני פרנק
Avigail Chen Witzthum
גילה זילכה
מאיה אילה ויסברג
רותי טמיר
רותי טמיר
ורדה לץ וואלפא
טלי פדידה אפרי
חגית קושטאי
שירה שטייניץ
מיכל גלעדי
Ronit
תמי כץ לוריא
תמי כץ לוריא
סיסי דגן
לימור חייבי
דלילה בר
Aviv Galant
<

כל הפעילויות של אוהד קדם:

סדנת צ`י קונג לפתיחת הלב

סדנת עומק למי שרוצה להעמיק בחוויה של "שנג זן" אהבה ללא תנאי, דרך תרגול הסדרה "בחזרה לאביב". חשוב ללמוד את הסדרה לפני הסדנא.» עם אוהד קדם

שישי-שבת
סדנת צ`י קונג לפתיחת הלב

עם: אוהד קדם

מתי: שישי-שבת

סדנת הילינג צ`י קונג

סדנת הילינג צ`י קונג

הילינג צ`י קונג הוא תרגול תנועתי מרפא וייחודי המתורגל בישיבה על כיסא.התרגול מניע את הגוף האנרגיה והאנרגיה בצורה ייחודית ועמוקה ומומלץ לכל מי שמתעניין בתנועה וריפוי» עם אוהד קדם

שישי-ראשון
סדנת הילינג צ`י קונג

סדנת הילינג צ`י קונג

עם: אוהד קדם

מתי: שישי-ראשון

סדנת חמשת הצלילים המרפאים

סדנת חמשת הצלילים המ

חמשת הצלילים המרפאים הם תרגול סיני עתיק שמיועד לריפוי עצמי ולהתפתחות אישית. התרגול משלב תנועה, נשימה, מדיטציה ושימוש בצלילים.» עם אוהד קדם

שישי-ראשון
סדנת חמשת הצלילים המרפאים

סדנת חמשת הצלילים המ

עם: אוהד קדם

מתי: שישי-ראשון

סדנת צ`י קונג לפתיחת הלב

סדנת צ`י קונג לפתיחת

שנג זן - צ`י קונג לפתיחת הלב, היא שיטת תרגול המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית המסורתית, ומשלבת את המימד הפיזי, האנרגטי/רגשי והרוחני בשיטת תרגול אחת.» עם צבי רז

שישי-שבת
סדנת צ`י קונג לפתיחת הלב

סדנת צ`י קונג לפתיחת

עם: צבי רז

מתי: שישי-שבת

צ`י קונג לפתיחת הלב

צ`י קונג לפתיחת הלב

שנג זן - צ`י קונג לפתיחת הלב, היא שיטת צ`י קונג עמוקה ומקיפה. התרגול מבוסס על עקרונות הצ`י קונג המסורתי והרפואה הסינית המסורתית ומשלב את המימד הפיזי, האנרגטי/רגשי והרוחני בשיטת תרגול אחת. לתרגול זה יש השפעה מרככת וקסומה שמביאה לתחושה נעימה ועמוקה של פתיחות והרמוניה.» עם אוהד קדם

ראשון-יום אחד
צ`י קונג לפתיחת הלב

צ`י קונג לפתיחת הלב

עם: אוהד קדם

מתי: ראשון-יום אחד

טאי צ`י ביה"ס יצירה

טאי צ`י

קבוצות הטאי צ`י למתחילים מיועדות למי שמעוניין להכיר את אמנות התנועה של הטאי צ`י, אמנות המביאה לאיזון וחיזוק לגוף ולנפש. השיעור כולל לימודי בסיס, צ`י קונג, מדיטציה ותבנית טאי צ`י פשוטה ללימוד. בהמשך הלימודים ניתן להצטרף לקבוצות ללימוד מתקדם . פרטים נוספים באתר בית הספר.» עם אוהד קדם

שני-יום אחד
טאי צ`י  ביה"ס יצירה

טאי צ`י

עם: אוהד קדם

מתי: שני-יום אחד

הגל - תנועה אל החופש

הגל - תנועה אל החופש

תנועת הגל היא מבחינות מסויימות התנועה המתקדמת והמורכבת ביותר שאנו יכולים לבצע. היכולת לרכך את הגוף ולאפשר לו להעביר את האנרגיה בצורת גל יכולה להביא להעמקה בתנועה של הגוף ושל הנפש כאחד.» עם אוהד קדם

שישי-ראשון
הגל - תנועה אל החופש

הגל - תנועה אל החופש

עם: אוהד קדם

מתי: שישי-ראשון

טאי צ`י צ`י קונג וטיפוח הצ`י

טאי צ`י צ`י קונג וטי

הסדנא היא הזדמנות להכיר את העקרונות העמוקים של התנועה בגישה הסינית הפנימית. להכיר את הצ`י, את הזרימה של היין והיאנג, האיזון בין תנועה ודממה ועוד.» עם אוהד קדם

שישי-שבת
טאי צ`י צ`י קונג וטיפוח הצ`י

טאי צ`י צ`י קונג וטי

עם: אוהד קדם

מתי: שישי-שבת

תנועה לפתיחת הלב עם מאסטר לי ג`ון פנג

תנועה לפתיחת הלב עם

שנג זן - תנועה ומדיטציה לפתיחת הלב היא שיטת תרגול הכוללת תרגול בישיבה בעמידה ובשכיבה ומכוונת לפתיחת הלב ולפיתוח איכות של אהבה ללא תנאי. את הסדנא יעביר מאסטר לי ג`ון פנג.» עם מאסטר לי ג`ון פנג

שישי-שלישי
תנועה לפתיחת הלב עם מאסטר לי ג`ון פנג

תנועה לפתיחת הלב עם

עם: מאסטר לי ג`ון פנג

מתי: שישי-שלישי

צ`י קונג לפתיחת הלב עם ג`ינג לי

צ`י קונג לפתיחת הלב

בואו להכיר את שיטת צ`י קונג לפתיחת הלב, תנועה של הגוף הלב והרוח. סדנא להיכרות עם השיטה בהדרכתה של ג`ינג לי ביתו של מאסטר לי ג`ון פנג מייסד השיטה. התרגול משלב תנועה, מדיטציה, ודימויים.» עם ג`ינג לי

שבת-ראשון
צ`י קונג לפתיחת הלב עם ג`ינג לי

צ`י קונג לפתיחת הלב

עם: ג`ינג לי

מתי: שבת-ראשון

שיתוף חברים
עם : אוהד קדם
מתי : שישי- שבת 8/8/2015-7/8/2015 0900-1700