לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הרמת מסך 4 לשנת 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם הרמת מסך 2015
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : הרמת מסך 2015
מתי : שבת 14/11/2015 21:00
עם :

הרמת מסך 2015

"In vitro", יוצרת: בשמת נוסן,
"The Free Builders", יוצר: עידו בטש.
"In vitro", יוצרת: בשמת נוסן, עבודת-מחול לארבעה רקדנים בעולם דמוי כוכב לכת רחוק וקפוא. הארבעה נעים דרך מבעי רגש שכמו נחתכו מקומיקס או מסרטי אימה פסיכולוגיים. בשמת נוסן היא רקדנית וכוריאוגרפית. עבודותיה האחרונות חוקרות את התנועה, הרגש והדימוי כמבע מכני. רקדה בלהקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק ובלהקת המחול בת שבע, וכן בפרויקטים של יוצרים שונים בארץ ובעולם. כיום יוצרת ומשתפת פעולה עם יוצרים שונים.

"The Free Builders", יוצר: עידו בטש. דואט לשני רקדנים השואפים למצב אוטופי. ביצירתו החדשה, מציע הכוריאוגרף עידו בטש לבדוק את האפשרות שלנו כפרטים בחברה לשנות את חוקי ההתנהגות הנורמטיבית מן הבסיס. לשם כך הוא יוצר חלל נייטרלי ככל הניתן, שבו הרקדנים נדרשים באמצעות פרקטיקות גופניות להשיל את זהותם, לפורר אותה, לחשוף את החומר האנושי ממנו אנחנו עשויים.
עידו בטש הוא יוצר עצמאי, כוריאוגרף ברזידנסי בקבוצה ההולנדית Random Collision ורקדן בלהקת המחול הבלגית Les Ballets C de la B בניהולו של הכוריאוגרף אלן פלאטל. בעבר רקד בלהקת N.N.D - גלילי דאנס, להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק ולהקת המחול הקיבוצית ובמספר פרויקטים של כוריאוגרפים עצמאיים בישראל.

הרמת מסך 2015

במת "הרמת מסך", ביוזמה ומימון של משרד התרבות והספורט, הינה הבמה המרכזית להצמחת אמנים בתחום המחול, יוצרים עצמאיים ומנהלים אמנותיים. המופעים יתקיימו בין ה-14.11 ועד 29.11 בתל אביב ובירושלים.
פירוט המופעים מטה - הרשמו בטופס וזכו בכרטיס זוגי!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : הרמת מסך 2015
מתי : שבת 14/11/2015 21:00