לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טיפול בקול /פיתוח קול / פסיכותרפיה קולית בתל אביב-יפו

הצטרפ/י
עם : יעל כהן סקלי
מתי : פתוח להזמנות
היכן : הדר יוסף
עלות : ₪300 לשעה וחצי
הטבה :₪250 למפגש היכרות
עם :

יעל כהן סקלי

נלמד להשתמש בקול ככלי לביטוי רגשי-גופני, מה שיאפשר תהליך התפתחות אישית, לצד התפתחות מוסיקלית יצירתית. באמצעות עבודה, עם קול, נשימה, תנועה ושיחה נפגוש את עצמנו ונתידד עם קולות המבקשים להשמע.
טיפול רגשי בקול ומוסיקה:
בטיפול אנו לומדים להקשיב לתחושות גופינו, לרגשותינו, ולקולותינו הפנימיים, לחדש את הקשר ביניהם ולהביע אותם דרך התנועה והקול. כך אנו הופכים את עולמנו הפנימי ליצירה מתקשרת, עוברים תהליך של מודעות וריפוי ונוגעים ברבדים עמוקים של פנימיותנו.

לטיפול מוזמן מי שמחפש ביטוי עצמי יצירתי, מי שרוצה לגלות את קולו האמיתי ולהשמיעו לעולם, מי שמעוניינת להתמודד עם מחסומים, קשיים וחרדות ולהופכם ליצירה אומנותית מתקשרת, ומי שרוצה לעבור תהליך של התפתחות אישית, מודעות ושינוי.


שיעור פיתוח קול בגישה ייחודית:
בשיעורים נלמד איך לחבר בין הקול לגוף ולרגש וכך להשתמש בקול ככלי הבעה רב עוצמה היוצא ממעמקים ונכנס למעמקים. נרכוש מיומנויות כמו נשימה בריאה, הגדלת המנעד, הפקת גוונים שונים של קול, פיתוח שמיעה, הרחבת הידע המוסיקלי ואלתור. רכישת המיומנות הקוליות וההבעה העצמית דרך שיר ואלתור יביאו להתפתחות במישור האמנותי ובמישור האישי כאחד.

לשיעורים מוזמנת מי שחלמה לשיר ולא העזה, מי שרוצה לרכוש כלים טכניים והבעתיים לביצוע וההגשה של שיר ומי שמעוניין להתגבר על חרדת קהל, חוסר ביטחון, צרידויות או בעיות בקול.


פסיכותרפיה קולית:
טיפול פסיכותרפיה המשלב עבודה עם קול, גוף ונשימה. כלים נוספים אלה מרחיבים ומעמיקים את הטיפול הקלאסי, המבוסס רק על דיבור. העבודה עם הקול והגוף מאפשרת גישה למקומות שלעיתים למילים קשה לתפוס ויוצרת תהליך חווייתי עמוק מאוד של ריפוי ושינוי. בנוסף היא פותחת פתח לאזורים יצירתיים ומאפשרת חיבור לנביעה יצירתית פנימית, כמו גם חיבור ליכולות תקשורת אותנטית.

יעל כהן סקלי

מטפלת רגשית במוסיקה וקול, פסיכותרפיסטית, מנחה בשיטת "אינטגרציית קול בתנועה", מורה לפיתוח קול ומוסיקה, מורה ליוגה, יוצאת בית הספר רימון למוסיקה ואמנית קול ותנוע יוצרת.​
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
הדס קפטה
אור בריל
<

כל הפעילויות של יעל כהן סקלי - מפגשים בקול:

טיפול בקול ופסיכותרפיה קולית

טיפול בקול ופסיכותרפיה

נעבוד עם הקול הנשימה והגוף במטרה לבטא את העולם הפנימי וליצור תקשורת בין החלקים בנפש ובינם לבין החוץ. דרך שחרור הקול ניתן ביטוי למגוון קולות חויות ורגשות ונהפוך את עולמנו הפנימי ליצירה מתקשרת» עם יעל כהן סקלי

טיפול בקול ופסיכותרפיה קולית

טיפול בקול ופסיכותרפיה

עם: יעל כהן סקלי

פיתוח קול ושירה, כתהליך התפתחות יצירתי

פיתוח קול כתהליך צמיחה

הרחבת יכולת הנשימה, השירה והביטוי הקולי, כדרך להגיע לביצוע כנה ועצמתי של שירים וכדלת לנפש ולגוף. הבעה העצמית דרך שיר ורכישת מיומנות קולית, יביאו להתפתחות במישור האמנותי ובמישור האישי כאחד.» עם יעל כהן סקלי

פיתוח קול ושירה, כתהליך התפתחות יצירתי

פיתוח קול כתהליך צמיחה

עם: יעל כהן סקלי

שיתוף חברים
עם : יעל כהן סקלי
מתי : פתוח להזמנות
היכן : הדר יוסף
עלות : ₪300 לשעה וחצי
הטבה :₪250 למפגש היכרות

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך