לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הגוף המודע והנגלה - פתיחת המחזור השלישי

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סטודיו תנע - הגוף המודע והנגלה
אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »  תכניות לימוד קונטקט אימפרוביזציה »  קונטקט אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : נעם כרמלי ומיכאל שחרור
מתי : חמישי 19/5/2016 09:30-14:30
עם :

נעם כרמלי ומיכאל שחרור

תכנית "הגוף המודע והנגלה" מציעה קורס אינטנסיבי בו מודעות הגוף היא המפתח לפיתוח מודעות עצמית, נוכחות, גילוי וביטוי עצמי ומיומנויות בין אישיות.
הגוף המודע והנגלה בהנחיית נעם כרמלי ומיכאל שחרור
מחזור שלישי ואחרון לשנה זו. הפעם קצר יותר וכולל סופ"ש ארוך. הדגש יהיה על תנועה התפתחותית, קונטקט אימפרוביזציה ואימפרוביזציה פתוחה.

מתי?
ימי חמישי 9:30-14:30, 19/5/15 ? 16/6/16 (5 מפגשים)
וסופ"ש ארוך חמישי-שבת 23-25/6

איפה?
סטודיו תנע קיבוץ עין שמר

במפגש הראשון שיתקיים ב-19/5 ישנה אפשרות להגיע להתנסות ללא התחייבות לכל הסדרה. עלות לכל היום: 200 ש"ח

תכנית "הגוף המודע והנגלה" מציעה קורס אינטנסיבי בו מודעות הגוף היא המפתח לפיתוח מודעות עצמית, נוכחות, מיומנות תנועתית, ביטוי עצמי, ומיומנויות בין אישיות. התכנית מתאימה במיוחד כהעשרה למטפלים, מורים, אנשי תנועה ואמני במה ופתוחה לכל מי שמעוניין בהתפתחות עצמית דרך הגוף ואינה מחייבת נסיון קודם.

לו?ז:
"הגוף המודע? - 09:30-11:45 - תנועה התפתחותית, שכלול היכולות התנועתיות וקונטקט אימפרוביזציה.
?הגוף הנגלה" 12:30-14:30 ? אלתור בתנועה כאמנות מופע וככלי להתפתחות אישית בקבוצה.

שיעור הבוקר "הגוף המודע" יעסוק בנוכחות התלמיד בגופו, לימוד חווייתי של מערכותיו, פעולת הגוף היעילה בסולו ובדואט. לימוד התנועה ההתפתחותית יהיה הבסיס לפיתוח נוכחות ומיומנויות תנועה. תודעתנו מתפתחת, בראשיתה, מתוך חווייתנו את גופנו ואת הסביבה באמצעות החושים ובאמצעות התנועות שלנו והאפקט שלהם על העולם ועלינו. מאוחר יותר הופכת השפה למוקד התודעה. החזרת הגוף למרכז המודעות היא דרך טיבעית ואפקטיבית להחזיר חוויית ממשות, רגישות, עושר קיומי, אפשרויות בחירה, שליטה, שלווה, ביטחון, עוצמה ואינטימיות לחיינו. נלמד את שלבי ההתפתחות התנועתית ונתרגל קומבינציות תנועתיות זורמות המבוססות על הרצף ההתפתחותי והמובילות משכיבה להליכה ומתמקדות בפעולה בתוך שדה הגרביטציה, באופן אורגני בהתיחסות לאדמה ולמרחב. כמו כן נתייחס למערכות גוף שונות ותפקידן הפסיכופיזי ? אנטומיה חווייתית. השיעור יתבסס על הטכניקות:
BMC®- (Body-Mind Centering) ? אנטומיה חווייתית ותנועה התפתחותית ו FoldUnfold צ`י קונג
בהובלת מיכאל, Flowork וקונטקט אימפרוביזציה בהובלת נעם

שיעור הצהריים "הגוף הנגלה" יעסוק בביטוי הישיר והשלם של הגוף/אישה/איש בתוך מרחב החיים בו הוא נמצא ? הסטודיו וקבוצת האימפרוביזציה, המהווים מרחב פיזי, חברתי, אמנותי ורוחני.
נתנסה ונתבונן באימפרוביזציה כסולו כדואט וכיצירה קבוצתית. נחקור יחד כיצד קבוצת האימפרוביזציה יכולה לתמוך בחופש וביצירתיות של האינדיבידואל, ובאותו זמן להוות סביבה בה שיתוף הפעולה ההרמוני גדל והיצירה המשותפת משתכללת ומתפתחת.
אימפרוביזציה גופנית היא אימון או משחק בהתנהגות והתנהגות היא תוצאת האינטראקציה בין אימפולסים/ צרכים פנימיים לגרויים סביבתיים. בקבוצת האימפרוביזציה אנו יוצרים לעצמנו תנאים בהם אנו יכולים להקשיב לעצמנו טוב יותר מבדרך כלל ולהגיב לסביבתנו באופן יצירתי וחופשי יותר מבדרך כלל. זאת בזכות הקונטקסט. האימפרוביזציה קורית בסטודיו ואנו מתייחסים אליה כאל ריקוד או משחק. זה לא "החיים האמיתיים" אבל זה גם קצת כן.
התפתחות אישיותנו בילדותנו המשיכה מחוויות הגוף המגע והפעולה אל חוויית הנראות. הדרך בה ראו אותנו הורינו, חברינו, מורינו ותגובתם אלינו והשתקפותנו לעצמינו דרך תגובתם השפיעו עמוקות על אישיותנו. הסטודיו, קבוצת האימפרוביזציה ומנחיה מטרתם ליצור את המרחב הפוטנציאלי, את המיכל הבטוח בו אנו יכולים להראות ולהתגלות יותר ויותר לעצמנו ולזולתנו. בתרגול האימפרוביזציה אנו רואים זה את זה ומפתחים אמפטיה, קבלה הדדית, אינטימיות, העצמה הדדית ואחווה אנושית.

הסופ"ש יסתיים בערב מופעי האימפרוביזציה Opening the Present המתקיים בסטודיו פעם בכמה חודשים ותנתן האפשרות לקבוצה, למי שיחפוץ בכך, להופיע בפני קהל.

לפרטים לחצו על ?הצטרפות?

נעם כרמלי ומיכאל שחרור

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מירים שירן
אורליק באומל
אורנה שלם
Horowicz Hadasi
Horowicz Hadasi
<

כל הפעילויות של סטודיו תנע - הגוף המודע והנגלה:

שיעורי קונטקט - כל ערב ראשון בתנע

שיעורי קונטקט בתנע

שעורי קונטקט בסדרות של חמישה מפגשים עם מורים מתחלפים.» עם מורים מתחלפים

ראשון
שיעורי קונטקט - כל ערב ראשון בתנע

שיעורי קונטקט בתנע

עם: מורים מתחלפים

מתי: ראשון

שיתוף חברים
עם : נעם כרמלי ומיכאל שחרור
מתי : חמישי 19/5/2016 09:30-14:30