לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

איך לאכול מחול

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל דרך גוף 2016
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הרצאה מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

להצטרפות והזמנה
עם : פאנל
מתי : שישי 27/1/2017-7/10/2016 15:00
עלות : ₪כלול
עם :

פאנל

מה בין כוריאוגרפיה, תזונה, צריכה ואהבה? גבולות, מזון ותזונה אינטגרטיבית? אמיר קולבן ולהקת קולבן דאנס עם זוהר צמח וילסון בשיח ומחול על המושג לאכול.

מפגש עם אמיר קולבן, כוריאוגרף ומנהל להקת קולבן דאנס ודיקן הפקולטה למחול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ורקדני הלהקה עם זוהר צמח וילסון, מורה ויועץ בגישת התזונה האינטגרטיבית. מנחה ומרצה בתחום הבריאות והתזונה בארץ ובעולם.

בפאנל ניפגש עם תהליכי היצירה של אמיר קולבן ולהקת קולבן דאנס, ונפרק ונרכיב מחדש קטעים מרפרטואר הלהקה. חלק מקטעים אלה הם מתוך היצירה כמהין, אשר עסקה במפגש שבין אוכל למחול.

>> להקת קולבן דאנס <<

היצירה כמהין של אמיר קולבן ולהקת קולבן דאנס עסקה בהקשרים התרבותיים, החברתיים והאישיים של האוכל. האוכל כתהליך חיברות, כמבדיל בין מעמדות חברתים כביטוי עצמי, וכגילוי הכי ראשוני של אהבה.

הלהקה תציג 2 קטעים מתוך כמהין וננסה לעקוב אחרי תהליכי היצירה שלהם ומקורות ההשראה להם. רבים מתהליכי היצירה בקולבן דאנס הם תהליכים שמשתפים את הרקדנים לצורך יצירת החומרים התנועתיים, ולצורך בניית אינטרפרטציה לחומרים שמבוססת על עולמם הפנימי של המופיעים.

במפגש זה נוכל לעקוב אחרי קטעים מתהליך משתף זה. אנו נאפשר מבט מבפנים על יצירת המחול כתהליך וכמוצר מוגמר, מבט שעבור הצופים איננו גלוי אף פעם: על כאוס ועל הארגון שלו, על תהליך קבלת ההחלטות המושכל והאינטואיטיבי של הכוריאוגרף, ועוד.

>> תדרים במזון ותזונה אינטגרטיבית - זוהר צמח וילסון <<

מהו אוכל, הבלבול בין שיטות התזונה השונות, מדוע איני אומר לאדם ששותה ליטר קולה ביום להפסיק, על כך שאוכל בריא אינו המטרה העליונה כי אם כלי להשגת המטרות, תודעת שפע תזונתי לעומת תודעת מחסור תזונתי, מה פירוש המושג "לצופף החוצה", חידוד האינטואיציה התזונתית, על כך שהמזון של אדם אחד עלול להיות רעל עבור אדם אחר, ועל הרגע המכונן בו נולד רעיון התזונה האינטגרטיבית.

אמיר קולבן
כוריאוגרף ומנהל להקת קולבן דאנס, אשר חוגגת השנה את שנת ה-20 לקיומה. כמו כן הוא מונה השנה לתפקיד דיקן הפקולטה למחול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. קולבן שימש כרקדן בלהקות שונות בארץ (להקת בת שבע, הבלט הישראלי) ובעולם (גרמניה, ארה"ב) והעלה עשרות יצירות על במות רבות בארץ ובסיורי הלהקה שלו בחו"ל. אמיר קולבן מחפש בהתמדה דרכי ביטוי אמנותיות חדשות, תוך שהוא מאתגר את הקהל הן ברמה האמנותית והן ברמה האישית. העיסוק שלו בחינוך למחול בכל הרמות משלים את פעילותו כמי שרואה במחול סוג ייחודי וחשוב של תקשורת אנושית.

זוהר צמח וילסון
מורה ויועץ בגישת התזונה האינטגרטיבית. מנחה ומרצה בתחום הבריאות והתזונה בארץ ובעולם. לימד והדריך במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק. מגיש מגזין הרדיו "תחושת בטן." מחבר ההקדמה והעריכה המדעית של הספר "תזונה אינטגרטיבית".

פאנל

להקת קולבן דאנס בקטעים ממופעים, על גבולות ומזון עם זוהר צמח וילסון בהרצאה על תזונה אינטגרטיבית.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

4 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
שרה לדרהנדלר
Michal Marcus
ריבי
ריבי
ריבי
פסטיבל BodyWays
<

כל הפעילויות של פסטיבל דרך גוף 2016:

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

דמיינו לעצמכם עולם בו הגוף הוא המכחול, התנועה היא השפה והריקוד הוא הדרך. אוהבי הריקוד והתנועה מתכנסים פעם בשנה במקום אחד לשלושה ימים של חגיגה דרך הגוף.» עם האנשים מ BodyWays Site

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

עם: האנשים מ BodyWays Site

שיתוף חברים
עם : פאנל
מתי : שישי 27/1/2017-7/10/2016 15:00
עלות : ₪כלול