לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסיכותרפיה ממוקדת גוף | שלומית פלד

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מרכז גוף נפש
פסיכותרפיה גופנית »  שפת גוף »  תכניות לימוד שפת גוף »  שפת גוף »

הצטרפ/י
עם : מרכז גוף נפש | שלומית פלד
מתי : רביעי 18/1/2017 9:30-14:00
ללא תשלום
עם :

מרכז גוף נפש | שלומית פלד

נלמד ליצור התערבויות מדויקות וטבעיות המתייחסות לרמה הלא-מילולית המתרחשת בקליניקה. נשימה , תנוחה, אנחה, מבע, תנועה של מטופל ? כיצד לעבוד איתם בכאן ועכשיו?
12 מפגשים בימי רביעי בין השעות 9:30-14:00 החל ב 18/1/17

הגוף הוא דלת כניסה חשובה ומלאת מידע לעולמו הפנימי של המטופל ושל המטפל. שילובו בטיפול מילולי מאפשר טיפול שלם ויעיל יותר.

פעמים רבות במהלך פגישה טיפולית עולות תימות הקשורות לגוף. למשל, סימנים גופניים של חרדה, כאב או שמחה. לעיתים הנטייה היא לפרשם ברמה האנליטית, אולי אפילו להתעלם, כשברקע קיימת הידיעה על קיומם של רבדים נוספים דרכם נוכל להתקרב את המטופל ברמה אחרת, חשופה ואותנטית יותר.

נושאי הקורס:

שעור מס` 1: מיינדפולנס בטיפול ? יצירה, השרייה יישום ושימוש בחדר הטיפולים. כניסה אל ושהייה במיינדפולנס עבור המטפל והמטופל.

שעור מס` 2: נוכחות המטפל: Presence as a state of being, חקירת הנוכחות שלנו כמטפלים. טיפוח נוכחות סקרנית, ממושאבת, טבעית ופתוחה.

שעור מס` 3 : טכניקות בפסיכותרפיה ממוקדת גוף חלק א` - כלים להתערבויות עם אינפורמציה לא-מילולית בחדר הטיפולים. הפניית תשומת הלב ללא-מילולי, למספר ולא לסיפור.

שעור מס` 4+5: טכניקות בפסיכותרפיה ממוקדת-גוף חלק ב` - יצירת קשר עם הלא מילולי - הפיכת האינפורמציה הלא מילולית להתערבות מילולית פשוטה ומדויקת, המהווה דלת כניסה אל החוויה.

שעור מס` 7+ 6: טכניקות בפסיכותרפיה ממוקדת-גוף חלק ג` ?דרכים לעזור למטופל להישאר בתוך החוויה במיינדפולנס כדי לחקור אותה באופן עמוק ואותנטי יותר.

שעור מס` 8: עבודה עם גבולות - הגוף כגבול, הפיזיות של גבולות בטיפול, גבולות בקשר הטיפולי ? המימד הגופני-תחושתי.

שעור מס` 9+10: שמירה עצמית של מטפל ? המטפל במרכז. השלכות עבודתנו על ה- well being שלנו. כיצד המודעות שלנו ל"איך" שאנו עושים את הטיפול (להבדיל מה"מה") יכולה לעזור למניעת שחיקה וטראומטיזציה משנית בעבודתנו.

שעור 11+12: אינטגרציה והדרכה אישית ? עזרה והדרכה אישית למטפלים בחיזוק יכולתם בשימוש בטכניקות המבוססות על החוויה הגופנית בטיפול מילולי ובהתגברות על מקומות של קושי ו"תקיעות" בעבודה עם הממד הגופני בחדר הטיפולים.

למי מיועד הקורס

מטפלים וותיקים ומנוסים, שיש להם רקע של לימודים בטכניקות ממוקדות-גוף כגון פוקוסינג, מיינדפולנס, האקומי, Somatic Experiencing או דמיון מודרך, והמעוניינים להעמיק את ביטחונם בשימוש בטכניקות המבוססות על החוויה הגופנית בטיפול מילולי.

הקורס הוא מעשי והתנסותי במהותו. דרך תרגול , התנסות בקבוצות קטנות, צפייה בהדגמות והדרכה אישית תינתן לכל משתתף ומשתתפת האפשרות להגביר את יישום הכלים בעבודתם.

ניתן להגיע למפגש אישי עם מנחת הקורס בתיאום צוות המרכז

מרכז גוף נפש | שלומית פלד

פסיכולוגית ועו"ס. מדריכה ומלמדת מטפלים כיצד לשלב את הגוף בעבודתם הטיפולית למעלה מעשור. בעלת תואר שני בפסיכולוגיה סומטית, מתמחה ב Hakomi Psychotherapy ובטיפול ממוקד-גוף בטראומה ב Sensorimotor Psychotherapy ו- EMDR.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
אסנת סגל
רחלי פורת
Yehudit Lamensdorf
איזבלה בן אהרן
Adi Ronen
אטי קמחי
ניצן גנץ
ניצן גנץ
נעמי ניר הוברמן
Efrat Kaplan Lass
הגר צמחוני
<

שיתוף חברים
עם : מרכז גוף נפש | שלומית פלד
מתי : רביעי 18/1/2017 9:30-14:00
ללא תשלום