לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קצת תשומת לב - אימפרוביזציה בתנועה וקונטאקט ברעננה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ריבי
»   »  אחר »   ברעננה »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  שבת13/3/2004 11:30-17:30
היכן : מרכז אמנויות יד חריף
עם :

במסגרת `שבת בדרך הגוף`.
אילנית תדמור ואיתי יטוב יוצרים יחד בקבוצת האימפרוביזציה של אילנית תדמור.
קצת תשומת לב... לפרטים, לסביבה, למי שאנחנו. למה שאנחנו בתוך כל זה. איך עובדים עם פרטנר? חיזוק של מודעות והקשבה דרך הדברים הפשוטים.
אילנית תדמור ואיתי יטוב יוצרים יחד בקבוצת האימפרוביזציה של אילנית תדמור. עבודה המשלבת אלמנטים מעולם הקונטאקט, האייקידו והניו-ריליס, אימפרוביזציה, קומפוזיציה ומחול עכשוי.

אילנית תדמור
יוצרת, כוראוגרפית ורקדנית, מקימת להקת המחול של אילנית תדמור. בוגרת האקדמיה למחול בירושלים. זוכת פרס הביצוע בפסטיבל "גוונים במחול" לשנת 2001, חברה באנסמבל "אימפרוביזה", השתתפה ביצירת העבודה "סלויה" (להקת ורטיגו, 2002), והשתתפה בפסטיבל "הרמת מסך" 2002 ביצירה "פעמיים קפה". מופיעה ומעבירה סדנאות בישראל, טייוואן, גרמניה וספרד, ומשלבת בעבודתה טכניקות release , אימפרוביזציה וקונטקט.

איתי יטוב
איתי יטוב הוא רקדן ומורה. בשנתיים האחרונות רקד במסגרת "Accademia Isola Danza" הביאנלה של ונציה, בהנהלתה של קרולין קרלסון. כיום חבר בלהקת האמפרוביזציה של אילנית תדמור. מלמד קונטאקט ומחול בארץ ובחו"ל.
למד מחול בניו-יורק ב- Dancespace Broadway Dance Center ובבית הספר Accademia isola Danza של הביאנלה בונציה (בראשות קרוליין קארלסון). משלב בעבודתו אלמנטים של טכניקות release בדגש על עבודת רצפה רבה, ניצול של תנופות, נפילות, והשילוב ביניהן, משחקים עם משקל (פיזי ומוסיקלי), חיבור בין משקל, קצב ותנועה, עבודה עם ובדיקה של הקשר בין איברים בגוף ("התנועה הפונקציונלית", תנועה-גוררת-תנועה), ועוד.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
לימור בלום
ריבי
אמיר ניסנצוייג
אמיר ניסנצוייג
ריבי
ריבי
<

שיתוף חברים
עם :
מתי :  שבת13/3/2004 11:30-17:30
היכן : מרכז אמנויות יד חריף