לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי צ`י קונג חכמת הריפוי

הצטרפ/י
עם : ענבל רז
מתי : שני 17.00-18.30
עם :

ענבל רז

בימי שני נפגשים בחמש לשעה וחצי של תרגול צ`י קונג חכמת הריפוי ברחוב זנגביל 26 בתל אביב. התרגול מעודד ומטפח את הבריאות, את החיבור פנימה לתחושות ולרגשות, לומדים להכיר ולהבין את הגוף האישי.
השיעור מתחיל בתנועה עדינה לשחרור התודעה ולהרפית הגוף. לאחר מכן בונים את הבסיס לתרגול באמצעות עבודה סומטית עם הגוף האנרגטי. זהו תרגול פיזי אינטנסיבי, מאתגר, מעורר וממקד. מתיחה והנעה של כל מערכת השלד - מהשרירים, המפרקים, הרקמות, העצמות והחוליות ועד למח העצם. התרגול העמוק מפעיל את מערכת העצבים המרכזית וההיקפית, מערכת הדם הלימפה ועד למטבוליזם התאי.

בחלק האחרון והמרכזי של השיעור מתרגלים את סדרה של צלילים מרפאים. הסדרה מורכבת מחמישה-עשר צלילים, שמניעים ומרפאים את הגוף. הצלילים הם דרך ישירה לריפוי האיברים הפנימיים (לב, כליות, מערכת העיכול, הכבד והריאות). על פי המחשבה הסינית, לכל איבר יש גם תפקודים רגשיים ורוחניים, בתרגול הצלילים אנחנו מתוודעים לקיומם ולומדים להשפיע עליהם. הצלילים יוצרים ויברציות שבונות ומחזקות את האיברים הפנימיים ומעוררות את הגוף לניקוי ופינוי של המטענים שהצטברו במהלך החיים במערכת הרגשית.


השיעור מתאים לכולם - לאנשים בעלי נסיון בצ`י קונג ובתנועה ולאנשים חסרי נסיון המעוניינים להכיר ולגלות בעצמם דרכים חדשות לשיפור איכות החיים ולבריאות.


ענבל רז

מתרגלת צ`י גונג ומטפלת במגע ובדיקור סיני משנת 1988. בשבע השנים האחרונות אני מלמדת צ`י גונג רפואי בקבוצות, בשיעורים פרטים ובסדנאות. במקביל מורה בכירה בצ`י סנטר ישראל ואחראית על הוראת קורס מורים מטעם צ`י סנטר ארה"ב.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

2 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
איזבלה בן אהרן
איזבלה בן אהרן
איזבלה בן אהרן
Miriam Lamdan
<

שיתוף חברים
עם : ענבל רז
מתי : שני 17.00-18.30

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך