לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

DARSHAN - תרפיה בנשימה עם גלעד בחדרה

הצטרפ/י
עם : Gilad Yehezqel Levy - Therapist
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪380
עם :

Gilad Yehezqel Levy - Therapist

תרפיה בנשימה מעגלית מודעת עם גלעד יחזקאל לוי.

באמצעות טכניקת נשימה מחוברת נזרים חמצן רב לגוף שייטען אותו באנרגיה חדשה ורעננה ובדרך עוקפת שכל תשחררו כאב, חרדות, טראומות ופחדים, אמונות מגבילות ודפוסים מגבילים. נשימה עוזרת בפיתוח היכולות המנטליים, רגשיים ופיזיים. שחרור מטענים רגשיים בדרך עוקפת שכל. עוברים וחווים ריפוי גופני ונפשי, לומדים לזהות ולפתור מצבים רגשיים שהצטברו עם הזמן, מקבלים כלים פרקטיים שתוכלו ליישם בחיי היום יום. זוהי מדיטציה אקטיבית בנשימה רציפה כאשר המטופל שוכב על גבו. טכניקה עדינה ולא פולשנית אך חוויתית ועוצמתית מאוד.

לחיות מחדש ולהרגיש בריא בכל המובנים!
להצליח להיות כל מה שרציתם באפס מגבלות!

תחושת ?התעוררות?/?לידה מחדש?.
רוגע ושלווה עמוקים.
משפר איכות שינה ופתיחת חסימות אנרגטיות.
תהליך טבעי לניקוי ושחרור רעלים פיזיים ורגשיים מהגוף.
ירידה משמעותית ברמת לחץ ועומס רגשי.
הקלה משמעותית לטראומה ופוסט טראומה.
חרדות ופחדים משתחררים.
שחרור אנרגיה תקועה/עצורה בגוף.
שיפור ביכולת ריכוז/מיקוד ובהירות מחשבה.
מצוין לכאבים כרוניים וריפוי מחלות כמו: פסוריאזיס,
פיברומיאלגיה, ריפוי דלקות, אסטמה ועוד..
(יש להביא את המשאף וליידע את המטפל)

בתהליך עומק זה משחררים עומס רגשי מצטבר. בעזרת נשימה מעגלית מודעת- ריברסינג נזרים חמצן רב לגוף שיטען באנרגיה חדשה ורעננה את התאים. התאים ?נפתחים? חזרה לחיים ומקבלים הזנה. כתוצאה מכך הם מקבלים את האנרגיה החדשה ונפתרים מהפסולת(רגשית ופיזית). כך משתחררים: כאב, חרדות, טראומות ופחדים, אמונות מגבילות ודפוסים מגבילים.

נשימה היא התעוררות, חמצן=מזון ראשון לגוף. בסיום סשן נשימה תופיע תחושת רוגע ושלווה עמוקים בדרך כלל. הגוף חווה לידה מחדש. תחושה של רעננות וכוח המשפיעים על כל תחום בחיים. בלמידה יסודית של תהליך הנשימה המעגלית, אנו למדים כיצד לשחרר את העבר, את חוויות החיים המכווצות. עוברים וחווים ריפוי גופני ונפשי. נפגשים עם הזיכרונות והחוויות שיצרו לנו קשיים בחיים ו?מנקים אותם? בדרך עוקפת שכל. ריברסינג היא שיטה הפועלת כמעיין ?מקלחת פנימית?. תהליך עומק זה מאפשר ריפוי בכל רבדי החיים.

החל מתקופת הילדות למדנו להשתיק את הנשימה כמו את הרגשות. שני אלה מחוברים יחדיו. כשאנו בחוויות חיוביות ומטיבות אנו פתוחים לעולם ולאנשים וכך גם נשימתנו וכשאנו בתחושות שליליות הנשימה רדודה ושטחית. שימו לב לנשימה שלכם, האם היא שטוחה ורדודה או עמוקה ומלאה? זהו מסע מרתק לגילוי עצמי - גילוי והכרה. ריברסינג מרפא מחלות פיזיות ורגשיות, עוזר בנקיון פנימי של הגוף ומחזיר ביטחון לחיים, הקלה למתמודדים עם חרדות, טראומות, פחדים ועומסים רגשיים.

סשן נשימה מודעת מלווה בשחרור רגשות ותחושות פיזיות, מסיבות אלו הטיפול/סדנה אינם מיועדים לנשים בהריון, לאנשים הסובלים מבעיות לב, לחץ דם גבוה, בעיות נפשיות חמורות, אנשים שעברו ניתוחים קשים לאחרונה, חולי אפילפסיה. השימוש באלכוהול או סמים אסור באופן מוחלט בזמן הסדנה וביממה שלפניה. חולי אסטמה, מוכר לנו וישנם מטופלים שחוו ריפוי מאסטמה אך חשוב לזכור להביא איתך את המשאף!

Gilad Yehezqel Levy - Therapist

#Darshan Emotional, Physical and Mental Release through Breath Therapy. Breath therapy is an ancient knowledge/practice of transformation on all levels - body, mind and soul. Private and Group Sessions.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
gilad yehezqel levi
<

שיתוף חברים
עם : Gilad Yehezqel Levy - Therapist
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪380

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך