לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בטחון עצמי ובטיחות לנשים בנובמבר בת"א

הצטרפ/י
עם : תמר פריאל
מתי : פתוח להזמנות
עם :

תמר פריאל

תהליך קבוצתי לגוף ולנפש לתרגול בטיחות רגשית וגופנית ובטחון עצמי. תרגול מיומנויות של אמנויות לחימה, תקשורת בטוחה, מיידפולנס וקרקוע, כדי להתמודד עם איומים בעולם הרגשי, יחסים בינאישיים ועוד
קבוצה טיפולית מסובסדת תיפתח בתל אביב בתחילת נובמבר, ותעזור לנו לחקור מהי בטיחות רגשית וגופנית עבורנו וכיצד ליצור יומיום מוגן, יציב חופשי ומאפשר יותר.
הקבוצה מתקיימת בשיטת "בטח!": דרך תרגול של מיינדפולנס, מיומנויות תקשורת בטוחה והגנה עצמית מעצימה נפגוש ביכולת שלנו לשמור על עצמנו ונתגייס לתהליך שיעזור לנו להבין כיצד לפעול למען תחושות הביטחון, הרוגע והיציבות שלנו במגוון מצבים יומיומיים.
בקבוצה נעבוד על שימור גבולות בריאים ביחסים בינאישיים, התמודדות עם "תוקפים" פנימיים בעולם הרגשי, עצירה של עימותים והטרדות בעבודה, בקהילה ובמשפחה ועוד.
בסוף התהליך נחוש תחושות ביטחון וכשירות. הסוד הוא התרגול הגופני שמאפשר לנו לחוש מוגנות ובעלות יכולת בחירה במצבים שנחוו קודם כלא נעימים ולוו בתחושות חוסר אונים.
התכנית מיועדת לנשים עם בטחון עצמי נמוך, חרדה והימנעות, דיכאון, קשיים ביחסים אישיים ומקצועיים, דחק פוסט טראומטי ועוד.
הקבוצה מקרבת, נעימה, בטוחה ורגישה, ומניעה לפעולה חיובית ולעשייה. המפגשים מלווים בתהליכים פסיכולוגיים ורגשיים ומועברים על ידי עובדות סוציאליות מוסמכות.
ניתן לקרוא עוד באתר האינטרנט של התכנית:
הקבוצה תתקיים ברחוב פרנקל 72 בתל אביב. הקבלה אל הקבוצה כרוכה בראיון אישי (אינטייק).
לפרטים נוספים: תמר ? , שירה ? ,

תמר פריאל

"תנועה בטוחה: נפש שקטה בגוף מוגן" הינה קואופרטיב של אמני לחימה ופעילים חברתיים. חברנו יחד כדי ליצור שינוי חברתי באמצעות הוראה של מגוון תכניות להגנה על הגוף, חוסן נפשי ובטחון קהילתי.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : תמר פריאל
מתי : פתוח להזמנות

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך