לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טיפול במגע

הצטרפ/י
עם : גל בטאש
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪220
הטבה :₪180
עם :

גל בטאש

טיפול מהמשלב מגע, אנרגיה ונפש. טיפול השיאצו נעשה ע"י לחיצות לאורך מסלולי אנרגיה בגוף. מטרת הטיפול היא לאזן בין הגוף והנפש, למנוע מחלותף, לטפל בהן ולעזור לאיכות חיים טובה יותר.
שיאצו מתבצע על מזרן בלבוש מלא ונוח וללא שימוש בשמן. ע"י לחיצות של המטפל והשענות על המטופל נפתחים ערוצי אנרגיה (מרידיאנים) חסומים ומוזרמת אנרגיה (קי) למקומות החסרים.

השיאצו מתאים כמעט לכולם. נשים וגברים, ללא תלות בגיל, ובמצבי חיים רבים. דרך טיפול השיאצו אפשל להקל על מגוון רחב של סימפטומים כגון כאבי גב, בעיות שינה, מחזור שאינו סדיר, בעיות עיכול, בעיות נוירולוגיות (כמו כאבי ראש ומיגרנות), הפרעות רגשיות (כמו חרדה וסטרס) ועוד.

הגוף שלנו הוא הכלי שלנו.
לגופנו יכולת ריפוי מדהימה. על מנת לאפשר לה להתקיים במיטבה, חשוב לתת לגוף את תשומת הלב המתאימה, להתייחס אליו בכבוד, לשמור עליו ולנסות להקשיב מדי פעם לסימנים שהוא נותן לנו. עם מעט הכוונה ותמיכה ניתן להחזיר את הגוף ואת הנפש שלנו למצב מאוזן ולהביא לשיפור משמעותי באיכות החיים.

נעים מאוד! אני גל. מטפלת מוסמכת בזן-שיאצו. סטודנטית לרפואה הסינית (דיקור, תזונה, צמחי מרפא) בשנה הרביעית ללימודיי, במכללת רידמן בירושלים.
אני מטפלת בשכונת טלביה, ירושלים

מוזמנים בשמחה!

גל בטאש

שיאצו הוא טיפול המשלב מגע, אנרגיה ונפש. הטיפול מתבצע על מזרן בלבוש מלא ונוח וללא שימוש בשמן. ע"י לחיצות של המטפל והשענות על המטופל נפתחים ערוצי אנרגיה (מרידיאנים) חסומים ומוזרמת אנרגיה (קי) למקומות החסרים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
<

שיתוף חברים
עם : גל בטאש
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪220
הטבה :₪180

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך