לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

התקיימות פרמקלצ`ר ותנועה בבית לחם הגלילית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם יער המאכל בית לחם הגלילית
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  תכניות לימוד מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי בבית לחם הגלילית »

הצטרפ/י
עם : עלמה ליבנה/יולי וניצן בצר
מתי : רביעי 11/9/2019 10:00-21:00
עלות : ₪2000
הטבה :₪1800
עם :

עלמה ליבנה/יולי וניצן בצר

קורס מעשי ותיאורטי- תנועה מעולם התוכן של `מחול עכשווי` ו`פרמקלצ`ר`- חקלאות בת קיימא. שישה מפגשים מלאים: בין השעות 21:00-10:00, מדי יום רביעי, שישה שבועות. בתום הקורס יקבלו מסיימי הקורס תעודה
שישה מפגשים החל מספטמבר

מחול עכשווי ופרמקלצ`ר:
חיבור בין גוף וטבע, מחול ואקולוגיה נחקר באופנים שונים ברחבי הארץ והעולם.
קורס זה מתמקד בעקרונות המשותפים לשתי גישות- מחול עכשווי ופרמקלצ`ר. גישות אלו מתאפיינות בפיתוח מודעות בנוגע ליחסים בין האדם לסביבה על ידי מגע מחודש עם אלמנטים ראשוניים המשותפים לנו כבני אדם, בהם תלוי קיומנו: גוף, אדמה, תנועה, תקשורת.

מחול עכשווי
מחול עכשווי מציע קשת התנסויות המבקשות לפתח מודעות ליחסים שבין הגוף למרחב: שימוש במרחב האישי והכללי בצורה מושכלת, דינאמית, חסכנית באנרגיה ויעילה. כמו כן, מעודד פיתוח אחריות אישית על הגוף ועל החוויה באמצעות הקשבה עמוקה ויצירתיות.
בקורס זה נלמד עקרונות מתוך מחול מודרני, רליס, עבודת רצפה, קונטקט, אלתור, סומטיקה, תנועה תלויית מקום- Site specific. כל אלו מרכיבים של הגישה העכשווית במחול.

פרמקלצ`ר
פרמקלצ`ר (חקלאות בת קיימא) מעמידה לרשותנו כלים מעשיים להקמה ולתחזוקה של גינת מאכל שופעת, קלה לתחזוקה ומיטיבה עם הסביבה. בנוסף, מקנה לנו הבנה רחבה ומעמיקה יותר על מערכות טבעיות: כיצד הן מתקיימות ושומרות על איזון ובריאות מיטביים. בתור תלמידים בקורס התקיימות, נצטרף לקורס פרמקלצ`ר של מקימי יער המאכל ונלמד כיצד להקים ולתחזק גינה בת קיימא.

בהנחיית:
עלמה ליבנה- רקדנית, מורה וכוריאוגרפית. יוצרת במחול ופרפורמנס. בוגרת האקדמיה למחול ולמוסיקה בירושלים.
ממקימות `המסלול ללימודי אמנות, חינוך וקיימות` בירושלים. ריכזה את פרויקט `בוסתן השלום`- חקלאות מקרבת שלום, ירושלים. בוגרת מסלול יצירה של `הקבוצה` לריקוד וקונטקט, יפו. בוגרת קורס `ביו-פאלחה`- חקלאות אקולוגית מקומית של `חווה ואדם`, מודיעין. למדה מחול במשך 20 שנים אצל פנינה הוניגמן- מורה למחול וטאי-צ`י ולאחר מכן לימדה את שיטתה. רוקדת 23 שנים.

יולי וניצן בצר-
ניצן בצר- מדריך טיסה במיל`, עסק בהקמה וליווי של יערות מאכל ומרחבים אקולוגיים, ​​בוגר קורס עומק ביערות מאכל של יער המאכל בקידרון וקורס PDC פרמקלצ`ר של `חווה ואדם. בעל תואר שני בניהול מערכות .חינוך בלתי-פורמאליות, ומורה ליוגה.
יולי בצר- תואר ראשון בפיתוח סביבתי מאונ` בן-גוריון, בוגרת תכנית `צוערים לשלטון המקומי` וארבע שנים ברשויות הבדואיות באר

עלמה ליבנה/יולי וניצן בצר

רקדנית, מורה למחול ויוצרת. ריקוד שייך לכל מי שבוחר/ת לאמץ אותו כשפה ולתת לנפשו/ה לדבר דרכו. מחול בגובה העיניים וכפות הרגליים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : עלמה ליבנה/יולי וניצן בצר
מתי : רביעי 11/9/2019 10:00-21:00
עלות : ₪2000
הטבה :₪1800