לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לקפוץ אל הלא נודע - לחבוק את השינוי בטבריה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סוגנדהו
מודעות עצמית »  אימון אישי »  סדנאות אימון אישי »  אימון אישי בטבריה »

הצטרפ/י
עם : סוגנדהו
מתי : חמישי- שבת 23/10/2021-21/10/2021 15:00-14:00
היכן : undefined
עם :

סוגנדהו

מסע חקירה מרתק על הקולות החיים בנו, אלו המעכבים אותנו מליצור את חווית החיים המדהימה לה אנו מייחלים. הקולות המגבילים המסתתרים בנו, הגורמים לנו ללכת באותה דרך זהה ולא מספקת שאנו מכירים ככ טוב.

❦ "יש בי חלק שבאמת רוצה להשתנות, אבל אז חלק אחר בי מחבל ועושה הכל כדי להימנע מכל שינוי שאני מנסה ליצור."

❦ "אני רוצה להפסיק למצוא את עצמי שוב ושוב בתוך אותם דפוסים, אותן סיטואציות."

❦ "אני לא מצליחה להבין את בליל הקולות השונים החיים בי."

❦ "קשה לי להשמיע את הקול שלי. להביע את עצמי כלפי חוץ."

❦ "נמאס לי משגרת חיי המוכרת, אני רוצה ליצור משהו חדש."

❦ "השנים עוברות, אני סקרן לגלות מה עוד החיים האלו טומנים עבורי."

✾✾✾

בסדנה נחקור כיצד החלקים השונים בנו משפיעים על חיינו, על קבלת ההחלטות שלנו ועל הדרך שבה אנו חושבים ומרגישים לגבי עצמנו והסובב אותנו. הבנת החלקים הפנימיים שלנו מאפשרת להרחיב את מגוון האפשרויות העומדות בפנינו, פותחת אותנו בפני היצירתיות והביטוי העצמי שלנו.

מה יקרה אם נוכל למצוא איזון בין הישן לחדש?
איך יראו חיינו אם נלמד שהלא נודע הוא אינו מקום מפחיד בכלל?

יש בתוכנו חלקים שונים והם כולם מדברים בקולות שונים. קולות מסוימים עשויים להישמע מוכרים, למשל - הקולות שאנו מזהים שמגיעים ההורים שלנו. אך ישנם גם חלקים שאנו כמעט ולא מבחינים בהם ולכן איננו מקשיבים להם. דווקא חלקים אלו הם המשפיעים ביותר, מכיוון שאיננו נוגעים ועובדים איתם בהם באופן מודע.

כאשר אנו צוללים למחוזות הצ`אקרה החמישית, אנו נוגעים בנושאים כמו היצירתיות והביטוי העצמי שלנו. אך אם לא למדנו לסמוך על הפוטנציאל היצירתי שלנו, אנו עלולים למצוא את עצמנו סובבים בתוך דפוסי התנהגות שחוזרים על עצמם, הולכים רק אחרי המוכר והידוע, אחר האפשרויות הבטוחות. אפשרויות אלו לרוב ניתנות לנו על ידי אנשים אחרים, הן אינן נובעות מתוכנו.

יצירתיות ושינוי מתרחשים כאשר אנו משאירים מאחור את המוכר והידוע, כשאנו מעזים וקופצים אל הלא נודע. לא משנה באיזה היבט של חיינו אנו מתעסקים, אנחנו יכולים לבשל ארוחה טעימה שאנו אוהבים ובישלנו כבר עשרות פעמים, או לקפוץ אל הלא נודע וליצור הרכב טעמים מפתיע, טעים וחדש עבור עצמנו.
אנו יכולים ללמוד שסיום של מערכת יחסים אינו רק אובדן, אלא גם הזדמנות להתחלה חדשה.

✾✾✾

בסדנה נלמד לתת מקום להפתעות ולאפשרות שלנו להשתנות. לכולנו יש מגוון אפשרויות והזדמנויות חדשות בפנים, שמחכות להתגלות. בעזרת טכניקות שונות (מדיטציה, NLP, גשטאלט, ריקוד, שיתוף ועוד) נחקור מה קורה כאשר אנו עושים מעבר מודע מן הידוע אל הלא נודע. באופן אוהב, שובב ויצירתי נזהה חלקים פנימיים שונים, לעיתים סותרים, שנוצרו בנו מתוך חוויות העבר שלנו.

בסביבה מוגנת, נאפשר לקסם האהבה להתרחש. באמצעות כלים מעולמות התרפיה המערבית בשילוב עם חוכמה מהמזרח והתנסויות כגון:

❦ ביטוי רגשי דרך יצירה
❦ גשטאלט
❦ תנועה וחיבור לגוף
❦ מדיטציה אקטיבית מבית אושו
❦ מסעות של דמיון מודרך
❦ NLP
❦ שיתוף והקשבה
❦ תרגילי כתיבה ועוד...

נצא להכיר את מערכת האמונות שלנו, אלו שאנו מודעים אליהן ואלו שלא, לשחק עם התנועה שאנו מייצרים בחיינו, עם מה שמגביל אותנו ומה שמעצים.

✾✾✾

הפרטים הטכניים:
הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך. היא תתקיים בבית ההארחה בצפון הארץ.

✾✾✾

את הסדנה תנחה התרפיסטית הבכירה סוגנדהו.
ילידת גרמניה, תרפיסטית בעלת שם עולמי וניסיון של למעלה מ-30 שנה בהנחיית סדנאות באירופה, אסיה והמזרח התיכון. בעלת MA בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. למדה שיטות טיפול אלטרנטיביות רבות כגון מדיטציה, רייקי, האלכימיה של הצ?אקרות, נשימות, עבדות קונסטלציה משפחתית, עבודת פריימל, התניות ילדות, דמיון מודרך, שחרור התניות מיניות, Neo-Reichian Breathing (Pulsation), NLP.
סוגנדהו היא תלמידתו של אושו מאז 1980 והיא משלבת בעבודתה ידע וניסיון של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. היא מנהלת את מכון אושו למדיטציה ואלכימית הצ?אקרות בעולם, בנוסף, היא מנחת הקורס לייעוץ אנרגטי של אושו, מתמחה בייעוץ וקריאה אנרגטית ומציעה גם מפגשים פרטיים.
היא חיה בישראל ומקבלת השראה לעבודתה מהשקט המדברי.

סוגנדהו

סוגנדהו היא תרפיסטית בכירה בעלת שם עולמי ונסיון של מעל ל-30 שנה בהנחיית סדנאות ברחבי העולם ובעבודה פרטנית. בעלת MA בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. משלבת ידע וניסיון של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. תלמידתו של אושו מאז שנת 1980.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
טליה עזרא אטיאס
<

שיתוף חברים
עם : סוגנדהו
מתי : חמישי- שבת 23/10/2021-21/10/2021 15:00-14:00
היכן : undefined