לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קונטקט ואימפרוביזציה / אריה בורשטיין ברעננה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ריבי
»   »  אחר »   ברעננה »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 15:00-18:00
היכן : מרכז לאמנויות יד חריף
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב
עם :

סדנה במסגרת יום "שבת בדרך הגוף".
נשחק , נעשה הרבה שגיאות ונשתעשע בקונטקט-אימפרוביזציה כצורת מחול, כחקירה של מערכות יחסים וכבסיס להקשר הרחב יותר של אימפרוביזציה כאמנות-מופע.
הרשמה בקישור "לאתר".
המחיר כולל ארוחות למשך היום.
נשחק , נעשה הרבה שגיאות ונשתעשע בקונטקט-אימפרוביזציה כצורת מחול, כחקירה של מערכות יחסים וכבסיס להקשר הרחב יותר של אימפרוביזציה כאמנות-מופע.

אריה בורשטיין למד מחול בבת-דור, רקד בבת-שבע, קול-דממה ולהקת כרמון. השתתף ביצירותיו היחידות לרקדנים מערביים של אושיו אמאגטסו, היוצר של להקת סאנקאי-ג`וקו, בארה"ב וביפן. BA מאוניברסיטת ת"א (1978). MFA במחול מ,Smith College- ארה"ב (1989). רוקד, מלמד ומופיע בקונטקט אימפרוביזציה מאז 1985. יצר למעלה מ-60 עבודות למחול ולתיאטרון ככוריאוגרף עצמאי. יצר והופיע בישראל, ארה"ב ואירופה. מלמד תנועה לתלמידי תיאטרון, אימפרוביזציה, קונטקט-אימפרוביזציה וקומפוזיציה למחול בסמינר הקיבוצים, מטפל גשטאלט הוליסטי בהתמחות Body Process.

במסגרת `שבת בדרך הגוף`

יום מלא של סדנאות ייחודיות בתכנית המאפשרת בחירה. בערב תתקיים פרזנטציה בה מציגים המשתתפים בסדנאות חלק מתהליך העבודה של היום ו ג`אם של קונטקט אימפרוביזציה שהוא מפגש לריקוד חופשי ללא הנחיה. ?190 בהרשמה מוקדמת !

משתתפים:
אריה בורשטיין - רוקד מלמד ומופיע בקונטקט אימפרוביזציה מאז 1985 ונחשב לחלוץ בתחום בארץ, מטפל ומלמד בשיטת הגשטאלט, יעביר סדנה של קונטקט ואימפרוביזציה כחקירה של מערכות יחסים וכאמנות מופע.
עדי שעל- מייסד להקת המחול ורטיגו, רוקד ומלמד בלהקה ובבית הספר למחול של ורטיגו, יעביר סדנה של קונטקט הורים וילדים, דרך ריקוד, משחקי תנועה ודמיון.
אורלי פורטל - יוצרת ומורה למחול ולריקודי בטן, תעביר סדנת אימפרוביזציה בתנועה המשלבת בעבודתה אלמנטים מעולם המחול המזרחי.
סמדר אימור - אומנית תנועה, קול ותיאטרון, מפתחת שיטה לחיבוראל הפעמה המוזיקלית הטבעית של הגוף, תעביר סדנה סביב שירי הייקו היפניים להבנת סוד הריכוז והצימצום של דימויים תנועתיים וקוליים.
אביב טטרסקי - מטפל ומורה לשיאצו, מאמן סיישן קיטאידו מזה שבע שנים, יעביר סדנה להכרת התנועות הבסיסיות של שיטה המחברת אמנויות לחימה יפאניות ודרכי תנועה מערביות.
מיכל אורן ארזי - רקדנית ומטפלת בתנועה, עבדה באמסטרדם בשנים האחרונות שם התעמקה בדרך הפיזיודינאמיקה, תעביר סדנה המתמקדת ביכולת לנוע מתוך שחרור ובהתחשב בטבע הכוחות הפועלים על הגוף.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
לימור בלום
ריבי
אמיר ניסנצוייג
אמיר ניסנצוייג
ריבי
ריבי
<

שיתוף חברים
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 15:00-18:00
היכן : מרכז לאמנויות יד חריף
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב