לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קול בתנועה- הייקו, סוד התמצות / סמדר אימור

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ריבי
»   »  אחר »   »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 10:30-30:30
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב
עם :

במסגרת יום `שבת בדרך הגוף`.
להחזיר לגוף את הפעמה המוזיקלית הטבעית שלו, לחזור ליכולת הספונטאנית לשיר. שיטת עבודה מיוחדת במינה השואבת הבנתה והשראתה מעבודתו של פלדנקרייז, שיטת אלכסנדר, קונטקט, עבודה עם שירי ריפוי בתרבויות שונות ועוד.
הרשמה בקישור "לאתר".
המחיר כולל ארוחות למשך היום.
להחזיר לגוף את הפעמה המוזיקלית הטבעית שלו, לחזור ליכולת הספונטאנית לשיר. תנועה אורגנית של הגוף, הנשימה והקול, פתיחת מקורות ראשוניים של אנרגיה יצירתית. שיטת עבודה מיוחדת במינה השואבת הבנתה והשראתה מעבודתו של פלדנקרייז, שיטת אלכסנדר, קונטקט, עבודה עם שירי ריפוי בתרבויות שונות ועוד.

"ירח על האגם / אני תולה אותו / אני מסיר אותו / ומתבונן כל פעם מחדש"

שירי הייקו היפניים מצליחים להעביר רעיון שלם במילים ספורות. הסדנה הפעם תעסוק בשירי הייקו, בעזרתם נבין את סוד הריכוז והצימצום של דימויים תנועתיים וקוליים.

סמדר אימור היא רקדנית, כוראוגרפית, אומנית תנועה וקול ומורה, למדה באקדמיה עש רובין בירושלים, השתלמה בשיטות שונות בתחום התנועה, הקול, תאטרון ושיטות ריפוי אלטרנטביות. היתה בין מקימי להקת "סינפסה" ,עבודות הקבוצה הופיעו בפסטיבלים שונים בארץ ובעולם, ביניהם פסטיבל ישראל, פסטיבל עכו, ריקודי חדר, הרמת מסך, פסטיבל שיקגו בארהב` ועוד. לימדה כעשר שנים בבית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים, מעבירה סדנאות קול ותנועה בארץ ובגרמניה, כיום יוצרת במסגרת "המעבדה" המרכז החדש לאומנויות הבמה בירושלים יחד עם קבוצת "ממליגה" העוסקת במחקר ופיתוח שפה חדשה ומקורית בתאטרון.

במסגרת `שבת בדרך הגוף`

יום מלא של סדנאות ייחודיות בתכנית המאפשרת בחירה. בערב תתקיים פרזנטציה בה מציגים המשתתפים בסדנאות חלק מתהליך העבודה של היום ו ג`אם של קונטקט אימפרוביזציה שהוא מפגש לריקוד חופשי ללא הנחיה. ?190 בהרשמה מוקדמת !

משתתפים:
אריה בורשטיין - רוקד מלמד ומופיע בקונטקט אימפרוביזציה מאז 1985 ונחשב לחלוץ בתחום בארץ, מטפל ומלמד בשיטת הגשטאלט, יעביר סדנה של קונטקט ואימפרוביזציה כחקירה של מערכות יחסים וכאמנות מופע.
עדי שעל- מייסד להקת המחול ורטיגו, רוקד ומלמד בלהקה ובבית הספר למחול של ורטיגו, יעביר סדנה של קונטקט הורים וילדים, דרך ריקוד, משחקי תנועה ודמיון.
אורלי פורטל - יוצרת ומורה למחול ולריקודי בטן, תעביר סדנת אימפרוביזציה בתנועה המשלבת בעבודתה אלמנטים מעולם המחול המזרחי.
סמדר אימור - אומנית תנועה, קול ותיאטרון, מפתחת שיטה לחיבוראל הפעמה המוזיקלית הטבעית של הגוף, תעביר סדנה סביב שירי הייקו היפניים להבנת סוד הריכוז והצימצום של דימויים תנועתיים וקוליים.
אביב טטרסקי - מטפל ומורה לשיאצו, מאמן סיישן קיטאידו מזה שבע שנים, יעביר סדנה להכרת התנועות הבסיסיות של שיטה המחברת אמנויות לחימה יפאניות ודרכי תנועה מערביות.
מיכל אורן ארזי - רקדנית ומטפלת בתנועה, עבדה באמסטרדם בשנים האחרונות שם התעמקה בדרך הפיזיודינאמיקה, תעביר סדנה המתמקדת ביכולת לנוע מתוך שחרור ובהתחשב בטבע הכוחות הפועלים על הגוף.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
לימור בלום
ריבי
אמיר ניסנצוייג
אמיר ניסנצוייג
ריבי
ריבי
<

שיתוף חברים
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 10:30-30:30
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב