לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריקוד מהבטן / אורלי פורטל

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ריבי
»   »  אחר »   »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 15:00-18:00
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב
עם :

במסגרת יום `שבת בדרך הגוף`.הבעה מהמרכז הרגשי של הגוף, אימפרוביזציה בתנועה בשילוב טכניקות מעולם המחול המזרחי (ריקודי בטן). בסדנא נתמקד ביכולת להיות נוכח בכל חלקי הגוף על ידי נשימה ורגישות לתחושת המשקל של כל חלק בנפרד, לנוע ולעבור מחלק לחלק, בנוכחות שבאה מהבטן.
הרשמה בקישור "לאתר".
המחיר כולל אר
הבעה מהמרכז הרגשי של הגוף, אימפרוביזציה בתנועה בשילוב טכניקות מעולם המחול המזרחי (ריקודי בטן). בסדנא נתמקד ביכולת להיות נוכח בכל חלקי הגוף על ידי נשימה ורגישות לתחושת המשקל של כל חלק בנפרד, לנוע ולעבור מחלק לחלק, בנוכחות שבאה מהבטן. מתוך תחושה זו נגיע לידי תנועה זורמת והרמונית של כל הגוף, ליכולת לזרום אל תוך ריקוד שהוא סימפוניה של גוף שלם.

אורלי פורטל היא רקדנית, מורה ויוצרת . בין היתר, השתתפה כרקדנית וכסולנית בלהקת "קול ודממה" של הכוראוגרף משה אפרתי, רקדה באנסמבל של להקת בת שבע, יצרה והופיעה עם הרקדן אריה בורשטיין בקונטקט-אימפרוביזציה ובאימפרוביזציה ברחבי הארץ, הופיעה בפסטיבל עכו ובפסטיבל "גוונים במחול" עם היצירה "מהבטן של אורלי", הופיעה בפסטיבל ישראל עם המוסיקאי הטורקי עומר פארוק ועם להקת "בוסתן אברהם", והיתה ממקימי אנסמבל "אימפרוביזה". אורלי משלבת טכניקות וידע מתוך עולם המחול המזרחי (ריקודי בטן), מחול שהיא לומדת ומלמדת כבר שנים רבות.

במסגרת `שבת בדרך הגוף`

יום מלא של סדנאות ייחודיות בתכנית המאפשרת בחירה. בערב תתקיים פרזנטציה בה מציגים המשתתפים בסדנאות חלק מתהליך העבודה של היום ו ג`אם של קונטקט אימפרוביזציה שהוא מפגש לריקוד חופשי ללא הנחיה. ?190 בהרשמה מוקדמת !

משתתפים:
אריה בורשטיין - רוקד מלמד ומופיע בקונטקט אימפרוביזציה מאז 1985 ונחשב לחלוץ בתחום בארץ, מטפל ומלמד בשיטת הגשטאלט, יעביר סדנה של קונטקט ואימפרוביזציה כחקירה של מערכות יחסים וכאמנות מופע.
עדי שעל- מייסד להקת המחול ורטיגו, רוקד ומלמד בלהקה ובבית הספר למחול של ורטיגו, יעביר סדנה של קונטקט הורים וילדים, דרך ריקוד, משחקי תנועה ודמיון.
אורלי פורטל - יוצרת ומורה למחול ולריקודי בטן, תעביר סדנת אימפרוביזציה בתנועה המשלבת בעבודתה אלמנטים מעולם המחול המזרחי.
סמדר אימור - אומנית תנועה, קול ותיאטרון, מפתחת שיטה לחיבוראל הפעמה המוזיקלית הטבעית של הגוף, תעביר סדנה סביב שירי הייקו היפניים להבנת סוד הריכוז והצימצום של דימויים תנועתיים וקוליים.
אביב טטרסקי - מטפל ומורה לשיאצו, מאמן סיישן קיטאידו מזה שבע שנים, יעביר סדנה להכרת התנועות הבסיסיות של שיטה המחברת אמנויות לחימה יפאניות ודרכי תנועה מערביות.
מיכל אורן ארזי - רקדנית ומטפלת בתנועה, עבדה באמסטרדם בשנים האחרונות שם התעמקה בדרך הפיזיודינאמיקה, תעביר סדנה המתמקדת ביכולת לנוע מתוך שחרור ובהתחשב בטבע הכוחות הפועלים על הגוף.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
לימור בלום
ריבי
אמיר ניסנצוייג
אמיר ניסנצוייג
ריבי
ריבי
<

שיתוף חברים
עם :
מתי :  שבת12/6/2004 15:00-18:00
עלות : ₪240 ליום מלא
הטבה :₪170 סדנה+ערב