לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יוגה לפריון במרכז אלה תל אביב

הצטרפ/י
עם : סמדר שרף
מתי : ימי ראשון
עלות : ₪250 לחודש
עם :

סמדר שרף

יוגה לפריון מפחיתה את רמת המתח בגופך ומאפשרת לך לגלות את הכוחות שבך, לנשום נשימה נכונה ומלאה, להירגע, לחזק ולהמריץ את האיברים הנשיים הפנימיים ולשפר את תפקודם, לקראת ההיריון המיוחל.
ביוגה לפריון את לומדת לתרגל בהתאם למצבך ההורמונאלי ומקבלת כלים לחיי היום יום: תרגול לחיזוק הביוץ, תרגול לקראת הפריה או הזרעה, תרגול לקראת ימי הווסת, קבלת הווסת והכנת הגוף למחזור חדש, עם כל האפשרויות הקיימות בו.היוגה היא תורה בת אלפי שנים, שהתפתחה מתוך קשב לאדם, לטבע שסביבו, למערכות יחסים ולחיים בכללותם. ביוגה אנחנו בקשר עם הפן המנטאלי והפיזי, השזורים זה בזה ומשפיעים אחד על השני.

הווייתן וגופן של נשים שונה מזו של גברים ולכן הן זקוקות לעבודה ממקום שונה. מירה ארצי פדן פיתחה את שיטת התרגול "יוגה נשית", המשלבת בין מסורת היוגה, לבין דרך הפעולה הייחודית של גוף האישה ומותאמת למחזוריות חיי האישה ולשינויים המתחוללים בגופה בתקופות השונות בחייה: מחזור חודשי, פריון, הריון, לידה, אחרי לידה, גיל המעבר ועוד.

סמדר שרף

תראפיסטית בתנועה, בעלת נסיון רב בטיפול והתמחות ביוגה נשית, יוגה לפריון, יוגה להריון ולאחר לידה. מלווה נשים באופן אינדיבידואלי או קבוצתי.
תלמידה של גילה ציון ומירה ארצי פדן יוצרת "היוגה הנשית", מוסמכת בשיטת הויני יוגה, מטעם מכון וינגייט.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
Ruthi Senesh
<

כל הפעילויות של מרכז אלה לרפואה סינית עתיקה:

יוגה נשית עם סמדר שרף במרכז אלה תל אביב

היוגה הנשית מציעה לך פסק זמן ממרוץ החיים התובעני ומעניקה לך הזדמנות לשפר את איכות חייך ולהקל על תסמינים שונים המלווים אותך בחיי היומיום.» עם סמדר שרף

יוגה נשית  עם סמדר שרף במרכז אלה תל אביב

עם: סמדר שרף

שיתוף חברים
עם : סמדר שרף
מתי : ימי ראשון
עלות : ₪250 לחודש

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך