לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

Team Bert MMA

Team Bert MMA

גודל: 100 מ"ר
בתיאום מראש
כתובת : תש?ח 2, תל אביב 
עלות השכרה : 230₪
פנוי להשכרה
בתיאום מראש
TEAM BERT הינה אחת מקבוצות ה MMA המובילות בארץ ואף אחת הותיקות שבהן. הקבוצה הוקמה בשנת 2005 ע"י ערן ברט, לוחם MMA מקצועני ומאמן מנוסה, ומאז היא משמשת בית למספר רב של מתאמנים.
TEAM BERT הינה אחת מקבוצות ה MMA המובילות בארץ ואף אחת הותיקות שבהן. הקבוצה הוקמה בשנת 2005 ע"י ערן ברט, לוחם MMA מקצועני ומאמן מנוסה, ומאז היא משמשת בית למספר רב של מתאמנים אשר מגיעים במטרה ללמוד,להתפתח ולהנות.

לקבוצה סניף מרכזי בתל אביב בו ניתן להתאמן ב MMA,ג`יו ג`יטסו ברזילאי (BJJ) וכן איגרוף תאילנדי. קיימות מספר קבוצות בוגרים, החל מרמת מתחילים ועד לקבוצות לחימה מקצועיות. הדגש באימונים של קבוצות הבוגרים הוא על האספקטים הפיזיים (כוח, גמישות, מהירות, קואורדינציה), על האספקטים הטכניים, והמנטאלים של אומנויות הלחימה המשולבות.

תפיסתנו את אומנויות הלחימה המשולבות ככלי ערכי/חינוכי מדרגה ראשונה עוזרת לנו באימון והדרכה של קבוצות הילדים. לקבוצות הילדים והנוער מותאמת תוכנית אימונים ייחודית ונפרדת שמטרתה היא עבודה בשני רבדים. ברובד הפיזי/טכני, הילדים רוכשים כלים להכרת גופם, חיזוקו והגמשתו ובד בבד,תוך שימוש נרחב במשחקים ומטאפורות תנועתיות, גם כלים טכניים שימושיים. ברובד הערכי/מנטאלי הילדים מפנים את מכלול הערכים שמייצגת עבורנו אומנות הלחימה (סובלנות, כבוד, משמעת), ותוך כך מגלים המתאמנים הצעירים את היכולות הטמונות בהם לעמוד בפני קשיים ולהשיג מטרות. הדגש במסגרת הקבוצתית הוא לאו דווקא על תחרותיות אלא על מערך שיתמוך בכל מתאמן להרגיש בטוח ללמוד ולהתנסות, ללא שיפוט או ביקורת.

TEAM BERT הינה חלק מהאיגוד הישראלי ל MMA מקצועני (IMF). האיגוד נוצר כדי לפתח את תחום אומנויות הלחימה המשולבות בארץ על ידי הפרייה הדדית,שיתוף פעולה בארגון סמינרים ומפגשים וכן באירגון תחרויות. אנו שואבים ידע מתוך שנים של ניסיון בלחימה ,הדרכה ואימון, כדי ללמד באופן האפקטיבי והיעיל ביותר אומנות לחימה ודרך חיים. אמונתנו היא שאומנות לחימה אינה רק מיכלול של תנועות, אלא דרך המאפשרת למתאמן לעבוד על עצמו. דרך התנועה הפיזית והתרגילים המנטאלים,אנו גדלים, מתמקדים ומשפרים לא רק את כישורי הלחימה שלנו לא גם את כישורי החיים שלנו.
שיתוף חברים

גודל: 100 מ"ר
בתיאום מראש
כתובת : תש?ח 2, תל אביב 
עלות השכרה : 230₪
פנוי להשכרה
בתיאום מראש