לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכים של אמנויות לחימה

בתי ספר לאמנויות לחימה | יציבה | אמנויות מהמזרח
פעילויות בתחום אומנויות לחימה »

אילה גרייצר - צ`י קונג נשים
מורה ותיקה מומחית בצ`י קונג נשים

כבר כשלושים שנה שאני עוסקת באמנויות תנועה וריפוי סיניות, צ`י קונג וטאי צ`י, ולמדתי אצל המורים הטובים והידועים בעולם. הייתי הראשונה שנסעה לחו"ל ללמוד את הצ`י קונג היחודי לבריאות נשים.

בני דוידסקו
בית הספר לטאי צ`י של בנימין דוידסקו

בנימין מעביר שיעורים וסדנאות טאי צ`י , שינג-אי ואי-צ`ואןבכל רחבי הארץ.

אייקידוג`ו מודיעין
יוסי מגל סנסיי מנהל ומלמד במשך 45 שנה .

הדוג`ו נמצא בפארק הטכנולוגי של מודיעין, יוסי מגל סנסיי מפעיל חוגים שונים של אומנות הלחימה אייקידו ולאחרונה הוסיף גם את אומנות הג`ו- אומנות החרב והמקל. סנסיי מגל פיתח גם שיעורים לילדים עם הוריהם במטרה לחזק ולהביא את הקשר ההורי עם הילדים למקום שמצמיח ומשפר את הילד באופן אישי ואת התא המשפחתי באופן כללי. בשאר הזמן הדוג`ו פעיל גם למטרות ריקוד וסדנאות שונות- אפשר להשמש באולם למטרות ולקהלים שונים עם או בלי המזרונים.

BodyTv
סרטונים נבחרים , תרגילים, רשימות וכתבות

הגוף שלנו הוא עוגן, מקור ידע וחכמה, מאפשר חיבור מחדש, אז תנו לתנועה להיות. ריכזנו עבורכם מפגשים אונליין, סרטונים נבחרים, תרגילים, רשימות וכתבות לצפייה

רותם קפלן-שובל
לנוע בין המילים - רותם שובל

מלמדת את אומנות התנועה קיטאידו. אומנות תנועה המבוססת על אומנויות הלחימה היפניות. אימונים למתחילות/ים בפרדס חנה. סדנאות תנועה בהזמנה ותיאום.

אוהד קדם
בהדרכת אוהד קדם

מותיקי המורים בישראל בתחום הצ`י קונג והטאי צ`י, תלמידם של המאסטרים לי ג`ון פנג (צ`י קונג לפתיחת הלב) ומינגטונג גו ( צ`יקונג חכמת הריפוי). עומד בראש בית הספר לצ`י קונג וטאי צ`י יצירה משנת 1996.

Shina Ben David שינה בן דוד
מנחה צ`י קונג נשים ומטפלת ברפואה סינית

אני מטפלת ברפואה סינית עם התמחות בגניקולוגיה. אני משלבת בטיפול דיקור, צמחי מרפא והילינג, שמכניס לשקט עמוק ותומך בצד הנפשי. בנוסף אני מנחה קבוצות של צ`י קונג נשים - התרגול עובד הרבה על האגן ורצפת האגן, ומחזק את כוח הריפוי הפנימי שלנו

צ`י סנטר
צ`י קונג חכמת הריפוי

מרכז CHI CENTER ISRAEL נוסד ביוזמתו של איציק אורן יו"ר ומייסד רשת שילב, בשיתוף "קרן אורנים", ובליוויים המקצועי של מיטב מורי הצ`י קונג בארץ, במטרה להקים בישראל מרכז ייחודי לשיפור איכות חיים, לריפוי עצמי והתחדשות.

לאור עמי לוין
נשימה מעגלית, מגע, פרחי באך, יוגה, תנועה

לאור עמי לוין מורה לתנועה לחיים בריאים - שילוב יחודי של יוגה, צ`י-קונג, תנועה מודעת, תרגילי נשימה והרפייה. ומטפלת מוסמכת בשיאצו, פרחי באך ונשימה מעגלית (ריברסינג) לשחרור חסמים רגשיים ופיזיים וחיבור לאהבה וחופש פנימי.

בוג`ינקאן נינג`יטסו
בוג`ין קאן נינג`יטסו - קרית אונו

האימונים בהדרכתו של איתן קורף בעל וותק של מעל 20 שנה באימוני נינג`יטסו.

מרחב טאו ענת ופיטו שרייבר
מקום של רפוי פיתוח חוסן פיסי-נפשי ורוחני

טיפולים בזן שיאצו, רפואה סינית וצ`י גונג רפואי בקליניקה של ענת שרייבר במרחב טאו בטבעון. שיעורים וסדנאות באמנויות לחימה פנימיות מועברים על ידי פפיטו שרייבר

Wen Wu
אומנויות הגוף הסיניות הקלאסיות

ב-Wen Wu מוצעים מגוון של פעילויות וטיפולים מתחום אומנויות הגוף הסיניות הקלאסיות, חלקם היחידים מסוגם בארץ.

אינטגרל דוג`ו Integral Dojo
מרכז להתפתחות הנפש והגוף

אינטגרל דוג`ו הינו מרכז המחויב לתמוך בתהליכי צמיחה ואינטגראציה של הפרט והחברה על ידי תרגולים מעשיים של המיינד, הגוף,הלב והרוח.

artnfight
ARTNFIGHT?-אמנויות לחימה ותרבות ברזיל

בפאתי שכונת פלורנטין, בסטודיו יפהפה ומיוחד במינו ,התגשם לו חלום ארוך ימים. ARTNFIGHT-זהו המקום בו נפגשות אומנויות הלחימה ואמנויות הרקיקוד הלטינו -ברזילאי.

אבי מוריה - שיטת הלחימה של הלב והכוונה
אקולוגיה פנימית

אמן,תלמיד ומורה לאמנויות לחימה ורפואה סיניות מזה 25 שנה. תלמידו של המורה המנוח הונג אי-שיאנג מטאיוואן. נגן סנטור פרסי.

רוני ויסמן - מפתח החיים
מורה בכירה ומטפלת בצ`י קונג ומפתח החיים

רוני ויסמן, מאסטר צ`י-קונג, מטפלת זה יותר מ 15 שנה ברפואה משלימה באמצעות צ`י-קונג טיפולי ורפואי, וכן ב"שיטת העבודה" של ביירון קטי. בעלת השכלה ברפואה סינית, טיפול בדמיון מודרך, מדיטציה ותואר שני במנהל עסקים. מנחת סדנאות, מדריכת קבוצות ומטפלת פרטנית. בעלת ותק וניסיון רב בהעברת סדנאות והרצאות למגוון גופים פרטיים וציבוריים. יוזמת ומקימת `מרכז מפתח החיים`. במרכז: חוגים, טיפולים וסדנאות. עוזרת לאנשים להתחבר אל הכוחות הפנימיים על מנת להגיע לחיים בריאים, מאוזנים ושלווים

שנג זן גונג - צ`י קונג לפתיחת הלב ישראל
שנג זן גונג - צ`י קונג לפתיחת הלב ישראל

שנג זן גונג היא שיטה המשלבת מדיטציות בתנועה וללא תנועה, ומיועדת להביא את המתרגל למצב של בריאות ושמחה, ולגילוי הטבע האמיתי שטמון בכל אחד מאיתנו.

סער הראל
נינג`וטסו - אומנות הנינג`ה

בודו טאי ג`וטסו, הידוע גם כנינג`וטסו הינה אומנות לחימה בת 1000 שנים. באימונים עבודה מסורתית ומודרנית,עבודה בטבע ושימוש בכלי נשק.ריכוז, קואורדינציה, הכרת הגוף ופיתוח החושים. האמונים באווירה אנושית ובראש פתוח.