לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכים של אמנויות לחימה

בתי ספר לאמנויות לחימה | יציבה | אמנויות מהמזרח
פעילויות בתחום אומנויות לחימה »

בני דוידסקו
בית הספר לטאי צ`י של בנימין דוידסקו

בנימין מעביר שיעורים וסדנאות טאי צ`י , שינג-אי ואי-צ`ואןבכל רחבי הארץ.

אילה גרייצר - צ`י קונג נשים
מורה ותיקה מומחית בצ`י קונג נשים

כבר כשלושים שנה שאני עוסקת באמנויות תנועה וריפוי סיניות, צ`י קונג וטאי צ`י, ולמדתי אצל המורים הטובים והידועים בעולם. הייתי הראשונה שנסעה לחו"ל ללמוד את הצ`י קונג היחודי לבריאות נשים.

אייקידוג`ו מודיעין
יוסי מגל סנסיי מנהל ומלמד במשך 45 שנה .

הדוג`ו נמצא בפארק הטכנולוגי של מודיעין, יוסי מגל סנסיי מפעיל חוגים שונים של אומנות הלחימה אייקידו ולאחרונה הוסיף גם את אומנות הג`ו- אומנות החרב והמקל. סנסיי מגל פיתח גם שיעורים לילדים עם הוריהם במטרה לחזק ולהביא את הקשר ההורי עם הילדים למקום שמצמיח ומשפר את הילד באופן אישי ואת התא המשפחתי באופן כללי. בשאר הזמן הדוג`ו פעיל גם למטרות ריקוד וסדנאות שונות- אפשר להשמש באולם למטרות ולקהלים שונים עם או בלי המזרונים.

BodyTv
סרטונים נבחרים , תרגילים, רשימות וכתבות

הגוף שלנו הוא עוגן, מקור ידע וחכמה, מאפשר חיבור מחדש, אז תנו לתנועה להיות. ריכזנו עבורכם מפגשים אונליין, סרטונים נבחרים, תרגילים, רשימות וכתבות לצפייה

innerforce
Practical Tai Chi Chuan

טאי צ`י בשיטה הישנה - שילוב של חכמת גוף-נפש עם יכולת לחימה אמיתית

התעמלות סינית
וון רו דה ליליאנג - העוצמה הרכה

התעמלות סינית עדינה ורכה, הבונה כח, טווח תנועה, שיווי משקל, גמישות, נשימה מלאה וערות מחשבתית.

צ`י סנטר
צ`י קונג חכמת הריפוי

מרכז CHI CENTER ISRAEL נוסד ביוזמתו של איציק אורן יו"ר ומייסד רשת שילב, בשיתוף "קרן אורנים", ובליוויים המקצועי של מיטב מורי הצ`י קונג בארץ, במטרה להקים בישראל מרכז ייחודי לשיפור איכות חיים, לריפוי עצמי והתחדשות.

אייקידו איקיקאיי תל-אביב
אייקידו למתחילים ומתקדמים

אייקידו זו אומנות לחימה יפנית המתורגלת באופן לא אלים ולא תחרותי.באייקידו מתרגלים כיצד להשתלב בתנועה זורמת לתנועת ההתקפה מבלי להפעיל כוח פיזי מיותר.האימון באייקדו מתאים לגברים נשים וילדים ולא נצרך כל ניסיון קודם .

BOABOM
The Art Of Boabom & Seamm-Jasani

אומנות מטיבט העתיקה (טרום בודהיסטית) של תנועה, מדיטציה, הגנה עצמית, הרפיה אקטיבית,ריפוי עצמי,ואנרגיה Art of Active Relaxation Meditation in Movement Defense & Energy with roots in ancient Tibet

הדרך הדרומית
שיאצו טאי צ`י וצ`י קונג עם איל שני

בוגר בי"ס"מגע" לשיאצו,ירושלים, וה- London College of Shiatsu. למד צמחי מרפא בצ`נגדו, סין, ושימש שוליה לרופא טיבטי בקטמנדו, נפאל. למד טאי ג`י, צ`י קונג ופקואה עם ניצן מיכאלי, צ`ונג ליאנג (ארה"ב), ומא קאי יי (סין).

מרחב טאו ענת ופיטו שרייבר
מקום של רפוי פיתוח חוסן פיסי-נפשי ורוחני

טיפולים בזן שיאצו, רפואה סינית וצ`י גונג רפואי בקליניקה של ענת שרייבר במרחב טאו בטבעון. שיעורים וסדנאות באמנויות לחימה פנימיות מועברים על ידי פפיטו שרייבר

artnfight
ARTNFIGHT?-אמנויות לחימה ותרבות ברזיל

בפאתי שכונת פלורנטין, בסטודיו יפהפה ומיוחד במינו ,התגשם לו חלום ארוך ימים. ARTNFIGHT-זהו המקום בו נפגשות אומנויות הלחימה ואמנויות הרקיקוד הלטינו -ברזילאי.

יואב שור מדריך צ`י גונג
אוהב ללמוד ולשתף את מה שאני יודע

לפרנסתי עובד בתכנות בעולם ההיי טק. מתרגל צ`י גונג כ-20 שנה. שואף לשתף אנשים בחווית תרגול צ`י גונג והיתרונות שהוא מקנה.

בוג`ינקאן נינג`יטסו
בוג`ין קאן נינג`יטסו - קרית אונו

האימונים בהדרכתו של איתן קורף בעל וותק של מעל 20 שנה באימוני נינג`יטסו.

המרחב הפנימי
המרחב הפנימי

המרחב הפנימי הינו מרכז חברתי להתפתחות אישית ומקצועית בתחום אומנויות המגע בישראל. אנו במרחב מתמחים בלימודי שיאצו, רפלקסולוגיה ותרגולי צ`י קונג.

ענת גולד-גולדי יוגה וטיפולי מים
סטודיו גולדי מרכז ליוגה וטיפולי מים

היוגה מאפשרת חיבור בין גוף לנפש תוך כדי התמקדות בנשימה תנוחה ומודרה,טרייוגה הוא תרגול מדיטטיבי וזורם המתאים לכל אחד..הרכות והזרימה שמנחה את התרגול מאפשרת נוחות חיוניות שקט שלוה ושמחת חיים.

תזוזאמן
tZOOzamen קהילה יוצרת תנועה ותקשורת ערה

קהילה של אנשים תנועתיים מרקעים שונים (אימפרוביזציה, מחול, קפואירה, קונטאקט, סלסה וכו`) שמארגנים אירועים המזמינים מרחב להיתוך סגנונות תנועה וחופש יצירתי לבניית תקשורת ערה בתנועה להפתחות של מודעות אישית, חברתית וקהילתית בזרימה ובכייף!

שנג זן גונג - צ`י קונג לפתיחת הלב ישראל
שנג זן גונג - צ`י קונג לפתיחת הלב ישראל

שנג זן גונג היא שיטה המשלבת מדיטציות בתנועה וללא תנועה, ומיועדת להביא את המתרגל למצב של בריאות ושמחה, ולגילוי הטבע האמיתי שטמון בכל אחד מאיתנו.