לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל דרך גוף 2013



רותי חלבני - אמנית קול
ווקאליטי - פיתוח קול, לשאול ולדעת הקול

רותי חלבני - זמרת, מורה ומאמנת. פיתוח קול ליחידים ולקבוצות, ייעוץ קולי לאנשים שהקול חשוב להם.

גבריאל נאהאוס
מחול, תאטרון, פרפורמאנס

רקדנית, שחקנית ואמנית מיצג עצמאית. נולדה בשוייץ וחיה בישראל מאז 1991. מופיעה בארץ ובעולם עם היצירות שלה ומלמדת מחול, תנועה ותיאטרון פיזי וחזותי.

Ella & Edo
אלה בן אהרון ועידו צדר / Ella @ Edo

אלה בן אהרון ועידו צדר

רוני הלר
רוני הלר

יוצרת עצמאית בסולו ובקול בורציות שונות, בתחום של מחול ומיצג , כשהיא משלבת בעבודתה, פעולה ופרפורמנס עם מחול מחובר ומאולתר.

מיכאל שחרור BMC תנועה, קונטקט ואמפרוביזציה
BMC , FoldUnfold, תנועה ואמפרוביזציה

מיכאל שחרור מוסמך ב BMC - מלמד ומטפל בשיטה ובשיאצו. מורה לתנועה קונטקט אלתור ופולדאנפולד. תואר שני מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. תואר ראשון בפסיכולוגיה בודהיסטית ( מאוניברסיטת Naropa ארה"ב. שותף בסטודיו תנע ובתכנית "הגוף המודע והנגלה

דגנית שמי
Deganit Shemy & Company

דגנית שמי כוראוגרפית ואומנית רב-תחומית

בית בנגורה
קצב ותנועה בעוצמה שטרם חשת

להקת בנגורה מורכבת ממתופפים ורקדנים, בהנהלת הסולןסבולה בנגורה מגינאה -מערב אפריקהמאסטר בתרבות אפריקאית, מורה לתיפוף, כוריאוגרף לבלט אפריקני, מלחין ובמאי.

יניב מינצר
יניב מינצר

מוסיקאי יוצר ומורה לשירה. רוקד קונטקט ואימפרוב`. מטפל באופן פרטני בשיטת אילן לב.

ריקוד אירי - אייריש דאנס ישראל: האקדמיה הישראלית לריקוד אירי
ריקוד אירי - מחול אירי - שיעורים וסדנאות

ריקוד אירי, מחול אירי - שיעורי ריקוד אירי החל מהצעד הראשון!האקדמיה הישראלית לריקוד אירי, מוסד מוכר מטעם הארגון העולמי למורים ושופטים בריקוד אירי ה- CLRG.בהנהלת יאיר ורדיגר, מורה ושופט מוסמך בריקוד אירי בעל תארי TCRG / ADCRG.

בית הספר להכשרת מנחים בשיטת ריו אביירטו
אסתרזה גברוביץ ורינת לוי

אסתרזה גברוביץ - מייסדת ריו אביירטו בישראל ,מנהלת ביה"ס להכשרת מנחים ,מנחה סדנאות בארץ ובחו"ל מגיעה לארץ להנחות סדנה בינואר בישראלרינת לוי – מנחה קבוצות ריו אביירטו ,רכזת תוכנית ההכשרות ומורה בביה"ס להכשרת מנחים

יעל אורני Yael Orni
מחול ווידאו ארט - Dance and Video Art

Yael Orni Dance Projectsאמנית מחול ווידאו, עבודותיה הוצגו בפסטיבלים בארץ ובעולם, כוריאוגרפית, רקדנית, כיום מכהנת כמנהלת בי"ס למחול מעוף במרכז הקהילתי בכפר יונה,בעלת ניסיון הוראה של 25 שנה, מורה לבלט קלאסי מודרני וכוריאוגרפיה.

ריקוד הודי עם איילה לב
מלמדת, יוצרת ורקדנית קאטק, ריקוד הודי

ריקוד הוא אהבתי הגדולה והבלתי נכזבת. מגיל 10 אני מרגישה שכל ההוויה שלי היא הריקוד. זו התשוקה הגדולה ביותר שיש לי. אני זוכרת את היום שבו פגשתי את הריקוד ההודי הקלאסי והיום בו החלטתי לצלול אל תוך העומק, העדינות והמורכבות של הריקוד הזה - קאטק.

המרכז הישראלי לתיאטרון פלייבק
תיאטרון פלייבק - משחק מהחיים

קבוצת שחקנים מנחה ומוסיקאי מעלים מופע חוויתי ומפתיע על פי ספורים וחוויות מהחיים של אנשים בקהל. המנחה מזמינה את מי שרוצה לספר והשחקנים מאלתרים מיד ובאופן יצירתי עם הרבה הומור ועומק רגשי, סצנות המבוססת על מה שסופר

Shina Ben David שינה בן דוד
מנחה צ`י קונג נשים ומטפלת ברפואה סינית

אני מטפלת ברפואה סינית עם התמחות בגניקולוגיה. אני משלבת בטיפול דיקור, צמחי מרפא והילינג, שמכניס לשקט עמוק ותומך בצד הנפשי. בנוסף אני מנחה קבוצות של צ`י קונג נשים - התרגול עובד הרבה על האגן ורצפת האגן, ומחזק את כוח הריפוי הפנימי שלנו

מיה דונסקי
מיה דונסקי

מיה דונסקי, רקדנית בוטו כוריאוגרפית וציירת, החלה את דרכה בעולם הבוטו בשנת 1985 כתלמידתו של אבי תנועת הבוטו המאסטר אונו קזואו . היא חיתה ,למדה ויצרה ביפן 6 שנים ומביאה עמה את הרוח האוטנטית של הבוטו

קונגרס הסלסה הבינלאומי
קונגרס הסלסה הבינלאומי

לטינו דל מונדו הינה קבוצה בבעלות פרטית העוסקת בקידום התרבות הלטינית בישראל כמו גם חיזוק קשרי התרבות בין ישראל לארצות לטיניות.הקבוצה הוקמה בשנת 1997 ע"י ליאור פטל המשמש כנשיא הקבוצה.

שאול ברכה - אסים
מחול סופי - להתמסר לאהבה בתנועה

אסים שאול - מטפל במגע ומדריך מוסמך לצ`י גונג טיפולי. ב-2003 פגש את הסופיות והתאהב. חי ומתרגל את הדרך הסופית ונודד בעקבותיה ברחבי העולם. מנחה סדנאות ווירליג וסופי זן.

טנגו ארגנטינאי
טנגו ארגנטינאי

בית ספר לטנגו ארגנטינאי, הופעות, סדנאות אמן: שיעורים קבוצתיים, פרטיים בכל הרמות בתל אביב וירושלים. הרקדות חגיגיות, הופעות, הפעלות קהל והפקת מיזמים בתחום המחול.

סו-הא - אומנות הנוכחות
ריקוד מודעות החוקים

אומנות הסו-הא מכוונת לאיזון פיזיולוגי-רגשי-שכלי המקנה עוצמות ואושר בלתי תלויים בגורמים חיצוניים. אלפי שנים נשמרה אומנות הסו-הא במנזרים מבודדים במזרח ובשנים האחרונות היא נלמדת באירופה ובישראל על ידי מר דרור נוה בהנחיית ד"ר פטריציו פאולטי.

רונית זיו
כוראוגרפית ויוצרת עצמאית

זוכת פרס שרת החינוך והתרבות לכוריאוגרף צעיר לשנת 2002, ו 2005. בעלת תואר ראשון במחול ותנועה בסמינר הקיבוצים.למדה משחק בבית צבי, פועלת כיוצרת עצמאית, יוצרת ללהקות רפרטואריות, ומעבירה כיתות אמן וסדנאות בארץ ובעולם.