לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מאמנים להתפתחות

פעילויות בתחום מדיטציה

אייל כצל`ה
בשביל היחסים, נשים, גברים, זוגות

מטפל, מאמן, מגשר, מומחה לתקשורת מקרבת. עובד עם נשים , גברים וזוגות במגוון שיטות ליצירת יחסים מיטיבים בחיים

בית הספר לביודנסה בצפון
ביודנסה חיים בתנועה מלאת משמעות עם רחלי

אנחנו לא חיים לבד. לאפשר לעצמנו לגדול, להתפתח ולחיות חיים מלאים תוך שמירה על חייהם של האחרים החיים לצדנו זה ערך עליון. המשמעות של הפצת הביודנסה היא ביצירת האפשרות לחיות יחד, באמת. לחיות באמת, יחד. הדרך שלנו לעשות זאת היא ליצור את התנאים

אשר אנידגר
אשר אנידגר

פסיכותרפיסט, מטפל ויועץ להתמכרויות ותחלואה כפולה במרכז בריאות הנפש גהה. מטפל בכול סוגי ההתמכרויות . בעל ניסיון של מעל 19 שנה בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי, הדרכות הורים והתערבויות משפחתיות, כולל ביקורי בית וליווי. מומחה לבני נוער ומתבגרים. מרצה בתחום ההתמכרויות.

אורלי גולד
אורלי גולד- אימון וייעוץ ליחסים וזוגיות

אימון אישי לרווקות למציאת זוגיות.אימון וייעוץ לזוגות בכל שלבי החיים- לשיפור ושימור הזוגיות.

נורית שני
נורית שני

אומנית, מספרת סיפורים ומרפאה באומנות, מנחה קבוצות ויחידים בדמיון מודרך. ואומנויות ,פיתחה את שיטת מרחבי התודעה מתוך המודל הקבלי של "סולם עשר הספירות" על פי הרב אשל"ג

נאוה בן אריה
"אל תגזור את השרוכים, התר את הקשרים"

מאמנת אישית וזוגיתמנחה הוריםמנחה סדנאות בתקשורת בינאישיתמנחה סדנאות במודעות עצמיתמנחה סדנאות בחשיבה יצירתיתיוצרת קלפים טיפוליים: "ססמוקלף" ו"ססמוקלף ידיים"מנחה סדנאות קלפים טיפוליים

זיו טל, הנתיב של הלב
עבודה פנימית משמעותית בקבוצה

מסע קבוצתי בנתיב של הלב. מאפשר להתחבר לקול הפנימי ולהקשיב לנשמה. דרך מדיטציה, דמיון מודרך ועבודה עם קלפים עולות מחשבות ושאלות לגבי הדרך האישית אותן ניתן לבדוק מול המשתתפים האחרים ולנוע באומץ וביצירתיות לעבר מי שאני רוצה להיות.

גברי דביר
100%מסאז-סדנאות,טיפולים ולמסיבות

100%מסאז-סדנאות,טיפולים ולמסיבות

רונית ריימונד- פלמנקו
פלמנקו לכולם !

"המטרה שלי היא לחלוק את התשוקה עם אנשים, לגרום להם לשמוח ,לעודד ולחזק אותם." רונית ריימונד היא מורה, כיראוגרפית ורקדנית פלמנקו. היא מלמדת ריקוד פלמנקו לכל הגילאים והרמות. שילוב של טכניקה ,תנועות ידיים ורגליים, קצב וכוריאוגרפיה. השעורים מסייעים להתפתחות האישית והרוחנית ונותנים במה לביטוי עצמי ויצירתיות.

שרון גדרון פסקין
שינויים בהרגלי הביטוי

התפתחות אישית ומקצועית באמצעות שימוש חכם ומלא יותר בגוף, על בסיס תורת לאבאן (=הפסיכולוגיה של התנועה) Body movement is not a symbol for expression, it is the expression

מנדלה - התפתחות אישית בתנועה
מפגשי תנועה, קצב ויצירה חוויתיים לילדים.

מגי אסיאג, מורה מוסמכת ליוגה ותנועה לילדים, גננת מזה חמש שנים. משתתפת דרך קבע בהכשרות מגוונות בתחום התנועה בארץ ובחו"ל.בעלת עסק פרטי של חוגי תנועה ייחודיים לילדים בני שנה עד שש, המבוססים על יסודות של טיפול בתנועה, קצב ויצירה.

בוסתן בני אברהם ע"ר
למען ריפוי ופיוס בין בני אברהם

עמותה אשר הוקמה על ידי ישראלים ופלסטינאים שמטרתה לפעול לפיוס וריפוי בין בני אברהם.

מרכז אוריאל
מעגלי הקשבה -אמנות הדבור וההקשבה מהלב

אנו מציעים הכשרת מנחים בשיטת "מעגל ההקשבה", קורסים לקהל הרחב בשיטה, טיפולים והכשרת מטפלים בשיטת האיזון EMF והשכרת הסטודיו המרווח לסדנאות תנועה ומודעות שונות.

אירית בן צור
ריקוד חוויתי

אירית בן צור

מעבדת גוף BMC Body Lab
לראשונה בישראל תוכנית מעמיקה ללימודי BMC

התכנית "מעבדת גוף" נפתחת בשיתוף עם כלים, ותתקיים במסגרת ימי ד` 10:00-13:00. מפגש היכרות עם התוכנית ועם BMC יתקיים ביום ו` 6.12.13 בשעה 10 בכלים. רח` יצחק נפחא פינת הקוממיות, בת-ים.

רות שיל?ה-רז
רותי שיל?ה-רז -מודעות-נגינה-תראפיה

מפגש עם עצמך באמצעות הפסנתר- מפגשים פרטניים ללימוד עצמי תוך לימוד נגינה. מתאים למבוגרים ונוער שגם הפסנתר וגם מודעות עצמית מושכים אותם. תראפיה משולבת: מוזיקה-טבע-דרמה- מתאים למתמודדים עם קשיים רגשיים/התנהגותיים, במיוחד לילדים.

יעל סולומון
הנחיית קורסים וליווי תהליכים אישיים

אם יכולת לשנות כל דבר, מה הוא היה? יש לי כלי בשביל זה!

מעיין סיגינור-מדיטצית זן
עצמה שקטה-מדיטצית זן ואימון לפיתוח אומץ

מנחה למדיטציה בקבוצות ויחידים על פי שיטת הזן באזור רמת גן/גבעתיים/ת"א. אימון אישי, קורסים וסדנאות בנושא העצמה ופיתוח אומץ.

קשרים וקצרים
נסה להתיר את הקשרים לפני גזירת השרוכים

עוזרת ליחידים ולזוגות לצאת מהפלונטר בו הם נמצאים.מנחת סדנאות לתקשורת בינאישתמנחת סדנאות למודעות אישיתמנחת סדנאות ליצירתיותמנחה ומדריכה הורים יוצרת קלפים טיפוליים "ססמוקלף" ו"ססמוקלף ידיים"מנחה סדנאות קלפים

מרחב המשחק
סדנאות בדרמה תרפיה וטיפול באומנויות

טרנספורמציות התפתחותיות` הוא מודל ייחודי בדרמה תרפיה, בו מטפל ומטופל נפגשים באלתור חופשי בתנועה ובדרמה בתוך מרחב המשחק המשותף. אנחנו מציעים מגוון סדנאות ותוכנית הכשרה בתחום למטפלים ,מורים , עו"ס והקהל הרחב.