לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים במים

פעילויות בתחום ווטסו

זוהר לב תהליכי ריפוי במים
תנועה, ריפוי, אהבה וקבלה ללא תנאי במים.

היום עיקר העבודה שלי מתרחשת במים המופלאים והמרפאים. טיפולי waterdance ו watsu במפגשים חדפעמיים ומפגשים תהליכיים מתמשכים.

עפר רוזנטל- לחוש מעמקים
לחוש מעמקים- מדריך איי צי, מטפל וואטסו

למעלה מ10 שנים שאני מטפל ומביא ריפוי גופני ותודעתי דרך מים חמים לכל הברואים החיים. רפואת המים היא רבת מימדים, היא מזרזת שיקום גופני ברמה הגבוהה ביותר, מעצימה תמיכה רגשית, מיישבת את המערכת העצבית ומאפשר לאנשים להיפרד מפחדים נרכשים

אש במים - טיפולים במים
ליווי תהליכים וריפוי פנימי במים

טיפולים במים וביבשהוואטסו, ווטר דאנס, אקווה-וולנס ומגע מרפא

גל במים
תומך במסע המטופל לרפא את עצמו

משלב בין מספר טכניקות טיפול:1) ריברסינג במים וביבשה.2) ג`הרה - מטרתה לעזור למטופל להרפות את הגוף הפיזי והתודעתי.3) קרניו-סקראל - מטרתה לשחרר חסימות אנרגטיות מהגוף הפיזי.4) קערות קריסטל - מטרתם להרטיט את תאי הגוף על מנת לשחרר.

דולפין אימפרוביזציה
אומנות התנועה עם המים

לשחרר, להתמסר, לסמוך ולרקוד עם המיםאלו השלבים שאנו צריכים לעבור כדי שנוכל להתבטא בחופשיות בסביבה כמו המים. הביטוי הפיזי של החוויה מתבטא בצורת ריקוד מים, המקבל השראה מהדולפינים, מסטרים התנועה ההרמונית הזורמת עם המים.

תרגול וואטסו
באו להינות

הי שמי אבירם למדתי וואטסו " שיאצו במים " ואני מבקש לתרגל בכדי להתמחות אז לכל המעוניין ....עבור תשלום סמלי אשמח להעניק את הטיפול ואם את אתה מתמחים אשמח לתרגל איתכםכמעט שכחתי 0525166900בבברכהנשתמע ונשתעשע

מכללת סמינר הקיבוצים
בית הספר לאמנויות המחול

בבית הספר לאמנויות המחול שלושה מסלולים: מחול ותנועה, מורים בפועל ומסלול תיאטרון מחול

אור פרוכטר
אור פרוכטר-תנועה, קונטקט ויצירה בתנועה.

אור-רוקד ומלמד קונטקט,תנועה ואימפרוביזציה.בעל רקע באומנויות לחימה,מטפל במגע ותנועה.מתרגל אייקידו.מחפש דרכים לחיים של שיתוף הרמוני ביטוי ויצירה.מנחה סדנאות בטבע ומלמד קונטקט ותנועה אורגנית.