לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים בהתמקדות

פעילויות בתחום התמקדות

מרכז היוצרים שלומי
בית ליצירה בין תחומית באמנויות הבמה

מרכז היוצרים שלומי הוא מרכז רב?תחומי חדשני לאומנויות ולחינוך שהוקם ביוזמת משרד החינוך התרבות והספורט בשנת 2000. המרכז הוא בית ליצירה, לחינוך ולפעילות קהילתית, הכולל בית ספר ליוצרים , אנסמבל או?מנותי ומעבדה לחקר התודעה והיצירתיות.

בועז יכין
יוגה - שיעורים קבוצתיים ופרטיים

מורה ליוגה בגישת הויניוגה, מלמד בקבוצות קטנות, ובשיעורי אחד-על-אח להתאמת תרגול אישי ותרפיית יוגה. כמו כן אני מטפל בפסיכותרפיה גופנית ואיזון גוף נפש בשיטת ההתמקדות (Focusing).

אירית טסל
מפתחת את שיטת "התמקדות" בבריאות דרך הגוף

דרך שנוצרה מלימוד ומנסיון רב, משלבת בתוכה את גישת ההתמקדות, ה- S.E וידע נוסף שלמדתי ולומדת ממקורות פנימיים וחיצוניים. מלווה אנשים בתקופות מעבר, אי ודאות, בלבול, תקיעות ורצון להתחדש, מצוקה פיזית ורגשית, כאב ומחלה.

יעל לי פסיכולוגית אנליזה ביואנרגטית
מורה לפסיכותרפיה גופנפש

אנליטיקאית ביואנרגטית, מורה של המכון הישראלי לאנליזה ביואנרגטית, מורה לפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס. מנחה שיעור תנועה שבועי.

מיקוד בשביל תוצאות
להתקדם להצלחה אישית

אני מציעה קרן לייזר אל תוך הקונפליקט שלך ? "העבודה" - שהיא דרך קצרה, פשוטה, ממוקדת ומדוייקת להביא אותך אל התוצאות להן אתה נכסף.

מרכז אלמה
מרכז בינתחומי לאיזון גוף נפש

מרכז אלמה מהווה מקום למפגש, לטיפול, ללמידה ולמחקר של איזון גוף נפש רוח. בין כותלי המקום נפגשים תחומים שונים בכוונה משותפת של העצמת חיים, החלמה ובריאות. במרכז תוכלו לחוות תהליך של צמיחה וריפוי, השתלמויות, סדנאות וקבוצות הדרכה למטפלים.

נועם מוסקל
"חופשייה להרגיש" - פסיכותרפיה גופנית

פסיכותרפיסטית גופנית, מנחת סדנאות התמקדות ותנועה. מקיימת מפגשים גם בזום.

בריאה 22 Briah
מרחב השראה, היזכרות-ערות, מרפא והתמרה.

שהמה? והאיך! נפגשים, בוראים. דע את עצמך. להאיר ולעורר את היותנו המופלא. למצוא את השקט והאהבה שבנו. לרפא רוח-תודעה-גוף לחשוב ולעשות ביצירתיות. לשחרר את מה שאינו מטיב. להקשיב לגוף ולהבריא. לדעת תודעה, להזין ולטפח אותה. לנשום מהגוף, הלב והנשמה, לחיות מלאות. להגיע הביתה.

זוהר רבינוביץ
טיפול התפתחותי - צמיחה - קונטקטק

זוהר מטפל במגע, בלקויות למידה והתפתחות (NDFA), מנחה תהליכי גוף נפש ואלתור.

מיכאל שחרור BMC תנועה, קונטקט ואמפרוביזציה
BMC , FoldUnfold, תנועה ואמפרוביזציה

מיכאל שחרור מוסמך ב BMC - מלמד ומטפל בשיטה ובשיאצו. מורה לתנועה קונטקט אלתור ופולדאנפולד. תואר שני מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. תואר ראשון בפסיכולוגיה בודהיסטית ( מאוניברסיטת Naropa ארה"ב. שותף בסטודיו תנע ובתכנית "הגוף המודע והנגלה

יובל בנטמן -פשוט לנשום
יובל בנטמן -פשוט לנשום

יובל בנטמן תרפיסט במגע נשימה והתמקדות, מוסיקאי, מנחה המשלב תחומים רבים לחקירת העצמי דרך הגוף מקורות הקול והנשימה זהו שילוב של כלים עוצמתיים שמטרתם להביא אותנו לרגע הזה, לנוכחות, וללמד אותנו להביא את עצמינו ולהיות עם מה שהחיים מביאים..

אלהיוגה // Ellayoga
מרכז היוגה בנמל תל אביב

המפגש הכמעט בלתי אמצעי בין הים הרחב לאלהיוגה יוצר קסם מיוחד. יוגה בנמל, שקט במרכז הרעש, חיבור בין המרכז הפועם של תל אביב לגלי הים.

איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה
תהליכים ליחידים וזוגות בגישת ההתמקדות

מנחה בכירה להתמקדות מטעם ה מכון הבינלאומי בניו-יורק. מפתחת ומלמדת את השילוב של התמקדות ותנועה. מטפלת ומלווה תהליכים אישיים וזוגיים. מלמדת קורס התמקדות (פוקוסינג) בשילוב תנועה להתפתחות אישית ומקצועית, וקורס הסמכה בהתמקדות . מנחה סדנאות

רונה רענן שפריר
התמקדות וליווי פרויקטים יצירתיים

מנחה בכירה להתמקדות, FOCUSING, מתמחה בעבודה עם יוצרים ויזמים - קורסי התמקדות בסיסים והסמכה בהתמקדות - בעיקר בחיבור ליצירתיות ופיתוח החדש. עוסקת גם ליווי פרויקטים - עסקים בתהליך בנייה, פרויקטים יצירתיים וליווי קבוצות שעובדות על מיזם.

התנועות והריקודים המקודשים
"להבת הרוח נמצאת בריקוד" לוצ`יאנו מסמוטה

התנועות והריקודים המקודשים הינם פרקטיקה עתיקה המייצרת נוכחות באמצעות אימון תשומת הלב וההקשבה, לימוד הדיוק והקצב של התנועה.

rona shafrir
התמקדות בחיים - דרך חדשה לחיבור פנימה

מנחה בכירה להתמקדות, מתמחה בעבודה עם יוצרים ויזמים