לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חלל The Way Inn להשכרה בצפת

חלל  The Way Inn

חלל The Way Inn להשכרה בצפת

מרחב The Way Inn בצפת
בתיאום מראש
כתובת : י"ז צפת
פנוי להשכרה
בתיאום מראש
מרחב הסדנאות,
חלל מרשים בעל תקרות גבוהות מקושתות ומעוטרות בסגנון צפתי עתיק וחלונות גדולים. החלל מאובזר עם מזרנים, שטיחים, כריות ישיבה, מכשור ברקו ומסך נגלל. כל השבוע- -
מרחב הסדנאות במלון הבוטיק The Way Inn בצפת

בלב רובע האומנים הציורי שבצפת העתיקה, שוכן מלון בוטיק חדש ויפיפה המשקיף אל נוף הרי הגליל ואל מול שקיעות צבעוניות מרהיבות.

המלון הינו פנינה ארכיטקטונית, מבני אבן משוחזרים בני 250 שנה, בעיצוב ייחודי וממלא בהשראה, עשוי בידי אמנים, ומשרה אווירה של יופי, רוגע ושלווה. המלון הוא שער `Way Inn` לחוויה רוחנית אותנטית ומשקף את הרוח הייחודית של עיר הקבלה והמיסטיקה שהיא מעבר לזמן ולדת.

המלון מציע אירוח לסדנאות, ריטריטים, הרצאות ומפגשים, ארוחות שף במסעדת המלון, לינה ב-7 סוויטות מעוצבות ברמה גבוהה וייחודית, וטיפולים בספא ובחמאם טורקי אותנטי.

מרחב הסדנאות -
חלל מרשים בעל תקרות גבוהות מקושתות ומעוטרות בסגנון צפתי עתיק וחלונות גדולים. החלל מאובזר עם מזרנים, שטיחים, כריות ישיבה, מכשור ברקו ומסך נגלל.

בעלי המלון והמארחים -
השף רוני בראל בעל וותק של 30 שנה בתחום האירוח ואשתו ג`נין גיטה (ניו-יורקרית לשעבר) מארחים במשך שנים רבות קבוצות מכל העולם ומשלבים עבודה רוחנית עם סעודות גורמה בביתם.
הסוויטות
שבע יחידות אירוח מעוצבות ביד אמן וברוח הספירות של הקבלה. מקסימום מספר אורחים בכל המתחם ללינת 20 איש בסדנא/ריטריט (ניתן להלין עד 32 איש בתפוסה מלאה). לקבוצות גדולות יותר, ניתן לתאם לינה נוספת בצימרים הסמוכים (מרחק של דקה הליכה) באותה רמת אירוח.

מסעדת השף -
הצבעים והעיצוב התוססים של המסעדה משקפים את חיוניות המטבח של השף רוני בראל. מטבח עשיר, מענג ובריא הכולל גבינות, דגים ומנות צמחוניות וטבעוניות הנוצרות עם מרכיבים עונתיים מקומיים טריים ומתובלים בהשראה קולינרית מרחבי העולם.
המסעדה מחולקת לאולם פנימי עם חלונות גדולים ומרפסת הפתוחה המשקיפה אל נוף הגליל הקסום.
ניתן להזמין מגוון ארוחות לסדנאות.

ספא וחמאם טורקי אותנטי - מוצעים טיפולי ספא בהזמנה מראש.

איך להגיע >>>> GPS/Waze סמטה י"ז 23, צפת ? יביא אתכם לרחוב הפלמ"ח, רחוב שנמצא מעל הסמטה שלנו. ניתן לפרוק את התיקים והמזוודות ולהמשיך עוד כמה מטרים עד הכיכר, חנייה חינם של מרכז וולפסון עם מגדל השעון נמצא ממש מולכם (נקרא גם הסראיה).

אזור: צפון / גליל
תחום : מלון בוטיק לאירוח / מרכז סדנאות / מסעדת שף
כתובת: סמטת י"ז 23, צפת
טלפון: 052-6881116
טלפון: 04-6579984
פקס: 04-6569667
אימייל: [email protected]
אתר אינטרנט: www.thewayinn.co.il

כל הפעילויות שקורות בחלל The Way Inn :

אורח חיים בריא בהנאה - עם שירלי קמינגס

אורח חיים בריא בהנאה

הצטרפו אלינו לחגיגה של בריאות, הזנה ואיזון לגוף ולנפש במלון בוטיק חדש בצפת העתיקה עם התזונאית שירלי קמינגס ומנחים אורחים נוספים» עם ג`נין גיטה בראל

רביעי-ראשון 4/12/16 - 30/11/16
פעילות עבר
אורח חיים בריא בהנאה - עם שירלי קמינגס

אורח חיים בריא בהנאה

עם: ג`נין גיטה בראל

מתי: רביעי-ראשון 4/12/16 - 30/11/16
פעילות עבר

שיתוף חברים

בתיאום מראש
כתובת : י"ז צפת
פנוי להשכרה
בתיאום מראש