לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מתיחת עור הפנים והגוף באמצעות מיקרו זרם

החדרת לחות לעור - שי כהן - דרך גוף
החדרת לחות לעור - שי כהן - דרך גוף
מאת: שי כהן


מתיחת עור הפנים והגוף באמצעות מיקרו זרם גלווני זו טכניקה קוסמטית לא פולשנית, בטוחה ויעילה אשר משפרת את מראה העור ובריאות העור טיפול גלווני נעשה בטכנולוגיות שפותחו בתחומי הרפואה והפיזיותרפיה

מתיחת עור הפנים והגוף באמצעות מיקרו זרם גלווני זו טכניקה קוסמטית לא פולשנית, בטוחה ויעילה אשר משפרת את מראה העור ואת בריאות העור. מתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני משתמשת בטכנולוגיות שפותחו בתחומי הרפואה והפיזיותרפיה על מנת להמריץ את העור באופן טבעי להתחדשות מהירה יותר, לבריאות וחיוניות.

מתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מספקת תוצאות אסתטיות עם פחות סיכון לתופעות לוואי בהשוואה לניתוח מתיחת פנים המסורתי. טיפול מתיחת פנים באמצעות מיקרו גלווני הוכח בטוח ויעיל, ומספק תוצאות מיידיות כבר לאחר הטיפול הראשון.

בטיפול למתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני נעשה שימוש בטכנולוגיה אשר משתמשת במיקרו גירוי חשמלי עדין על מנת לגרום לשיפור בתפקוד הטבעי של הגוף ורקמות העור ברמה התאית. מחקרים קליניים הראו כי אחרי עשרים של יום טיפול באמצעות מיקרו זרם גלווני ייצור הקולגן על ידי הגוף עלה ב 14 אחוזים ושיפור בהמרצת זרימת הדם בכ 38 אחוז.

מדענים גילו גם כי טיפולים למתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מסייעים לעורר ייצור של חומצות אמינו על ידי הגוף וממריצים את יצור ה-ATP. הטיפול מאיץ את תיקון התאים ומקדם יצור תאי עור בריאים.

מתיחת פנים באמצעות מיקרו מיקרו זרם גלווני מיועדת לכל מטופל/ת שרוצה לשמור או להשיג מראה צעיר. מטופלים צעירים יותר יכולים ליהנות ממתיחת פנים מיקרו כדי למנוע חלק מהתופעות האסתטיות של ההזדקנות. מטופלים מבוגרים יותר יכולים לשפר ולחדש את מרקם העור בעזרת מתיחת פנים מיקרו. טיפול מתיחת פנים מיקרו מתאים לגברים ונשים,

שיטה זו של מתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני מספקת מגוון רחב של יתרונות למטופלים המעוניינים להשיג מראה בריא ומראה צעיר יותר.

ניתן לבצע מתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני כדי להשיג את התוצאות הבאים:

לשפר את טונוס השרירים של הפנים והצוואר

שיפור טונוס לסתות, הרמת גבות

לצמצם ולמנוע קמטים, מילוי קמטים ומתיחת העור

משפר את זרימת הדם בפנים

חידוש וקילוף העור

ניקוז לימפתי, שיפור פיגמנט העור

החדרת מוצרי לחות

מיצוק וחידוש העור

טיפול מתיחת פנים באמצעות מיקרו זרם גלווני אורך כ16 דקות במהלך הטיפול ניתן לחוש בעיקצוץ עדין של מיקרו זרם, הטיפול ללא כאבים. טיפול מתיחת פנים מיקרו לא דורש הרדמה, ללא זמן התאוששות ואין לו תופעות לוואי מרגיזות. כדי להשיג את היתרונות האולטימטיבי של מיקרו מתיחת פנים יד לבצע כשתים עשרה טיפולים, כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בתוצאות שישתפרו במהלך הטיפולים הבאים.



קיימים מגוון טיפולים קוסמטיים למתיחת פנים באופן טבעי, טיפול מילוי קמטים באופן טבעי הנפוץ ביותר הוא טיפול להחדרת לחות באמצעות מיקרו זרם גלווני, המרצת מחזור הדם והחדרת הלחות לעומק העור גורמת למילוי קמטים באופן טבעי ולשיקום העור.

קיימים מגוון מכשירי טיפוח לשימוש ביתי בטכנולוגיה זו, המחירים של מכשירי טיפוח גלוונים ביתיים נע בין 480ש"ח ל 1680 ש"ח בהתאם לעוצמת המכשיר ופונקציות העבודה של המכשיר, המחירים של מכשירי הטיפוח הביתיים זול מאוד ביחס למחירים שגובים מכונים קוסמטיים על טיפולים בטכנולוגיה זו.

ניתן למצוא מידע נוסף בקישור הבא מכשירי טיפוח ביתיים

מתיחת פנים בעזרת מיקרו זרם - הוספת לחות אבדן חומרים מזינים וחסימת העור מפרודות ההזנה שספיגתן קשה מאיצים את שלב ההזדקנות של העור והיווצרות קמטים, מכשירי טיפוח גלווני מפרקים את חומרי הלחות הקוסמטיים ליונים מסיסים, שמבנם זהה לזה של מולקולות הנספגות בעור בקלות, וכך מעודדים את תפקוד תאי העור ומסייעים להגברת גמישות העור.

מתיחת פנים בעזרת מיקרו זרם - השלמת נוזלים לתא העור מאבד כל יום כמחצית מכמות המים. תכשירים מקובלים להוספת מים לעור משאירים את המים על גבי פני השטח של קפלי העור והפלומה ואינם מחדירים את המים לעומק העור. מכשיר טיפוח גלווני מפרק את המים ליונים קטנטנים ומחדיר אותם לעומק העור.

מתיחת פנים בעזרת מיקרו זרם - חיטוב עור הפנים איבוד קולגן וסיבים אלסטיים יוצר קמטים, קמטי הבעה וקמטים בצידי הפה ובצידי העיניים, מכשירי גלווני מסייעים בייצור קולגן על ידי זירוז פעולת סיב תאי האם של שכבת העור, על מנת לשקם את הסיבים האלסטיים, מיקרו זרם גלווני ממריץ את מחזור הדם ומאיץ את קצב התחדשות העור, הטיפול מעניק מראה זוהר וחיוני לעור, תוצאות הטיפול מידיות.

המאמר פורסם גם כאן »

שי כהן מדיקל ביוטי מתמחה במכשור קוסמטי לשימוש אישי, מכשירי טיפוח לעור הפנים והגוף למיצוק והבהרת העור, מילוי קמטים, מתיחת ועור ומגוון טיפולי יופי להאטת הזדקנות העור ולחידוש העור, ניתן לרכוש באתר מגוון מכשירי טיפוח לטיפול בעור הפנים והגוף

כל המאמרים של שי כהן:

דיקור קוסמטי באמצעות דרמה רולר ביתי

דיקור קוסמטי באמצעות דרמ

טיפול בעזרת דרמה רולר יוצר אלפי תעלות מיקרוסקופיות על פני העור ומסייע בהחדרת חומרי לחות והזנה. טיפול בעזרת דרמה רולר יעיל להעלמת קמטים, העלמת קמטים בצידי העיניים והפה ומיצוק העור. דרמה רולר הינו מכשיר קוסמטי קטן הבנוי מידית וגלגלת מיקרו מחטים באורכים של 0.2 מ"מ ? 0.3 מ"מ בהתאם ליישומים השונים.» מאת שי כהן

טיפול פיזיותרפיה ביתי נגד כאביo

טיפול פיזיותרפיה ביתי נג

טיפול פיזיותרפיה ביתי נגד כאביo מכשירי טנס משמשים פיזיותרפיסטים מרפאות כאב ומכוני פיזיותרפיה לטיפול בכאבים, כאבי גב, כאבי כתפיים, כאבי שרירים, כאבי פרקים, כאב אקוטי וכאב כרוני. היום ניתן לקבל טיפול פיזיותרפיה בבית, בשיא הנוחות. מכשירי טנס ביתיים יעילים להרגעת כאבי גב תחתון, כאבי גב עליון, כאבי כתפיים, טיפוח הגוף, מיצוק שרירים וחיטוב הגוף.» מאת שי כהן

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור

חידוש עור הפנים והגוף בע

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור אינפרא אדום מהווה חלופה לניתוח קוסמטי של עור נפול ורפוי, עור עם קמטים, טיפול באור אינפרא אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אשר מחדשים ומהדקים את העור.» מאת שי כהן

האם ניתן לעצור את מחוגי הזמן?

האם ניתן לעצור את מחוגי

אנטי אייג`ינג העידן החדשהיום בעזרת טכנולוגיות חדישות ניתן להיעזר במכשירים בייתים וידידותיים לשימוש ולטפל בעור באופן מקצועי ובנוחיות המרבית. בעזרת המכשירים הייעודיים ניתן להספיג חומרי לחות, ההזנה, הבהרה וטיפוח קוסמטיים אל תוך העור, לחדש את העור ל» מאת שי כהן

שיתוף חברים
עם : שי כהן