לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סיפורה של שותפות גורל- דיאלוג עם יד שמאל שלי לשם שינוי

סולם לשמים - יעל גן-אור - דרך גוף
סולם לשמים - יעל גן-אור - דרך גוף


שיח עם איברים יכול ללמוד אותנו הרבה על ההרגלים שלנו ועל התבניות, ואיך אפשר בעזרת תשומת לב פשוטה, להשפיע על המטרות שלנו באמצעות שיחה עם יד שמאל במקרה של המאמר.

"איפה היית?", שאלתי אותה עם שמץ נזיפה
היא הסתכלה בי מתחת לגבות שלה, במבט קצת מבויש ואמרה לי.
"ראיתי שאת מסתדרת לבד, ואני גם מתביישת כשיש כל כך הרבה אנשים סביב,
אני קצת מופנמת, את יודעת, אז הרגשתי נעים וחמים וגם מוגן להישאר לך מתחת לרגל".

הדיאלוג הזה, לא התקיים ביני לבין אדם קרוב,
אלא ביני לבין יד שמאל.
במאמר הזה, אני אדגים על עצמי, איך הלכה למעשה עובדים עם הגוף כביטוי לנפש.

נתחיל בהתחלה.
צפו בסרטון הזה, בקישורים שליד המאמר, שימו לב להתלהבות שלי, אני מדברת על נושא שבמרכז ליבי.
העבודה עם הגוף, והחיים איתו בשיתוף פעולה מלא, זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם.
ואני לא מגזימה.
בימים קשים שעברתי בחיים, ישנתי על האדמה בשביל קרקוע, והתמקדתי בנשימות שלי במקום במחשבות טורדניות, וכך יכולתי להתחזק ולעמוד על שתי רגליי, ולעשות את אחד השינויים המכוננים של חיי.
הללויה!
בימים יפים שלי, אני שולחת את הקול שלי למרחבים, ומרגישה את החיבור השמאני שלי לכל עץ ולכל שיח. ויודעת, פשוט יודעת, שבזמנים אחרים, הייתי עושה טקסים שמחברים את אדמה, השמיים ובני האדם לברית איתנה.
חוץ מהחוויה האישית שלי, אני שומרת באמתחתי, קרוב לחזה ובפרטיות מוחלטת, סיפורי חיים רבים של אנשים,-של מטופליי ותלמידיי, שהקרבה לגוף הביאה אותם למחוזות חדשים, הם הגבירו את הקול והביטוי העצמי שלהם, עמדו איתנים על מה שחשוב להם, למדו להתרכך, לרפא מחלה, פגיעה או רגל דואבת, יצרו קשר אוהב עם הילד הפנימי שלהם, חוו את הכוחות שלהם ולמדו לחיות יותר ולשמוח במי שהם.
במהלך השנים למדתי הרבה תכנים שעסקו בגוף נפש, אך הייחודיות של צורת העבודה שפיתחתי, היא שמתייחסים לגוף כנפש. הרי אן באמת גבול בינהם.
בתוכנית הלימוד תודעה פוגשת גוף, אנחנו לומדים לדבר עם איברי הגוף, לאבן את האופי השונה של כל איבר. גם שתי כתפיים הן שתי ישויות אחרות לגמרי עם מערך אמונות שונה, תפיסות אחרות לגבי החיים והתנהגות שונה, והדבר נכון גם לגבי העיניים הרגליים.
לכל איבר יש את האופי הייחודי שלו, זהו חלק נפש שלנו שהגיע למסקנות מסוימות על החיים שהן שונות מהמסקנות וההחלטות של איברים אחרים. תקשורת ושיח מיוחד עם האיברים מאפשרים להעביר להם מסרים, להטמיע בהם אמונות רצויות, ולהכיר חלקים בעצמנו שלא הכרנו.
לקראת התוכנית קיימתי ובינר, וזה סרטון קצר מתוך הובינר המלא שלימד יותר בפירוט איך מחברים גוף ותודעה.
הבה נביט בסרטון שוב, הפעם נטרלו את התוכן הנאמר ואת החיוך שלי, והביטו בגופי.

מודה שלא ממש ישבתי בנוח וזה השפיע עלי.
ראיתם את יד ימין ויד שמאל שלי?
שימו לב ליד ימין הפעילה, ויד שמאל המסתתרת.
בעודי מדברת עסקתי גם בלהכניס אנשים לכיתת הלימוד בזום, לשתף בפייסבוק ולענות להודעות בוואטס אפ הרבה פעילות לאדם אחד שמנסה להתרכז.
שמתי לב לימין הפעילה ושמאל הפאסיבית, כך בגלל הנסיבות, לא היה לי זמן להתעכב על כך.
ועכשיו, בזמן עריכת הסרטון האמת התגלתה ביתר שאת.
האם זאת תופעה מקרית, האם יש להתעלם ולעבור הלאה, או שיש כאן שיעור מעניין?
כמנהגי כחוקרת תודעה פניתי ליד שמאל בדמיון, וביררתי מה העניינים, והתשובה שענתה לי נמצאת בתחילת המאמר.
אני מכירה את ידיי, אתאר את ההבדלים ביניהן, ומעניין אם גם לך יש חוויה דומה.
יד ימין היא היד החותרת קדימה, המובילה, זאת שיכולה בעצמה, היא רגילה לגמוע מרחקים, זאת יד חזקה, עצמאית, היא עשתה את הובינר. היא רגילה לעשות הרבה ולבד, אפשר לומר שיש לה איכות גברית.
יד שמאל היא עדינה יותר, זאת היד שמחוברת אצלי לעולם הרוח, זאת היד שאני עושה איתה הילינג.
בגלל שאני משתנה עכשיו, ואני כבר לא רוצה לדחוף את המציאות רק מיד ימין יותר, אני רוצה שהיקום) יעזור לי לצרף את המשתתפים המתאימים לתוכנית הלימוד הזאת, שהדברים יבואו אלי, שלא רק אני אצא בבדידותי הארצית לחרוש את שדות הפייסבוק ולקושש משתתפים מתאימים לתוכנית.
יד שמאל זאת היד הרוחנית אצלי, זאת היד שעושה קסמים, ובתוכנית הלימוד הזאת יש הרבה קסם, לכן זאת יד הכרחית עבורי.
נכון שאני רגילה להסתדר בלעדיה, אלה התבניות הרגילות של מי שרגיל לבנות את המציאות שלו לבנה על לבנה בעצמו, אך אני מבקשת ברית חדשה עם המציאות, ברית שבה חושבים מחשבה, ופתאום בלי שאפשר להסביר איך זה קרה, דברים מסתדרים, ללא מאמץ.
מי מכם מכיר את שתי צורות ההתנהלות הזאת? מי מכם רגיל לעבוד קשה והיה רוצה לשנות זאת?
ואני לא מדברת על לשבת על כיסא נוח ולחכות שמישהו אחר יחייה או יעשה במקומי, יד ימין עדיין תעשה את מה שהיא יודעת לעשות, אך עכשיו תהיה עזרה נוספת של היקום.
זה קורה לי המון בקליניקה, התובנות מגיעות, ההצעות המקוריות שלי למטופלים מפתיעות גם אותי פעמים רבות. בלי שאצטרך להפעיל חשיבה מאומצת, כאילו מהשרוול, וההנחיות שלי סופר מדויקות
זה ממש לא מהשרוול, אני מתאמנת בצורה מאוד מסודרת וברמה יומיומית על הכושר שלי, לא רק הכושר הפיזי, אלא אני מפתחת את הכושר שלי להתחבר לעצמי עוד ועוד.
בתוכנית הקרובה, תודעה פוגשת גוף, אני מלמדת את המשתתפים את הכלים לחיבור שיאפשרו להם לאמן את עצמם ולחיות את חייהם לא רק מעבודה קשה של נמלה הנושאת משא כבד, אלא גם כמאסטר שאבחת מחשבה אחת שלו יוצרת מציאות.
מעוניינים?
הצטרפו למפגשים הפתוחים של התוכנית שהם סדנה העומדת בפני עצמה והכירו את צורת העבודה המיוחדת הזאת למפגש של ארבעת העולמות- המנטאלי, רגשי, גופני ורוחני.



יעל גן-אור אני חוקרת תודעה, צוללנית מעמקים ואוהבת לעוף למרחקים. פיתחתי את החיבור בין NLP וגשטאלט, ואני מכשירה מאמנים ומטפלים כבר שנים ארוכות. אוהבת להקשיב, לרקוד, לטייל בעולם, ללמוד, להיות בטבע, לשיר, ולשהות במקומות מעניינים גם בנפש וגם בעולם.

להזמנה
שיתוף חברים
עם : יעל גן-אור

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך