לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חודש התנסות - דרך הקשבה בתנועה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אילנה עילם
טיפול עצמי »  טיפול בתנועה »  תכניות לימוד טיפול בתנועה »  טיפול בתנועה »

הצטרפ/י
עם : Ilana Saboura
מתי : ראשון- ראשון 27/10/2013-6/10/2013 19:00-22:00
עם :

Ilana Saboura

דרך הקשבה בתנועה הינה סדנה/קורס תרפיה תהליכית בתנועה. בחודש אוקטובר הסדנה פותחת את שעריה להתנסות חווייתית, אישית וקבוצתית, והיכרות עם אופי בתהליך והכלים מעולם התרפיה, היצירה ומיינדפולנס.
דרך הקשבה בתנועה הינה סדנה/קורס תרפיה תהליכית בתנועה. בחודש אוקטובר הסדנה פותחת את שעריה להתנסות חווייתית, אישית וקבוצתית, והיכרות עם אופי בתהליך והכלים מעולם התרפיה, היצירה ומיינדפולנס.
בסיום שערי הסדנה ינעלו למשך 4 חודשים, במהלכם הקבוצה נבנית ומתאפשרת אווירה בטוחה ונעימה לחוות תהליך מרתק של חקירה אישית ומעמיקה.

התבוננות וקשב פנימי משפיעים על הקשר שלי עם עצמי והעולם שבחוץ. רגשות, מערכות יחסים, אמונות, דפוסים, נטיות, מניעים ובחירות... מגולמים בגופינ ו. אנו רק צריכים להסכים להתבונן בהם ולהקשיב מה הם מספרים לנו, על מנת לפתח דיאלוג ולאפשר שינוי ביחס ובאופן החוויה שלנו את עצמנו ואת העולם הסובב אותנו.


על הסדנה:
הסדנה היא פרי עבודתן המשותפת של שתי מטפלות בתנועה שמגיעות מרקעים עשירים, שונים ומשלימים. זהו תהליך אישי וחווייתי בקבוצה, המתקיים במרחב בטוח, באווירה נעימה, משחקית ומזמינה. בהדרכה, תמיכה וליווי שתי מטפלות ומנחות נחקור ונפגוש נושאים שונים, תוך שימוש ומתן כלים מעולם התרפיה, התנועה, יצירה והרוח. הסדנה משלבת עבודה והתנסות חווייתית, אישית וקבוצתית, אשר כוללת חקירה של תהליכים רגשיים מודעים ולא מודעים, באמצעות תנועה, נשימה, מגע, קול, התבוננות פנימית אישית וקבוצתית, שיחה ושיתוף.

קהל יעד:
הסדנה נותנת מענה לכמיהה הגדולה לקשר הישיר והאוטנטי שלי עם עצמי ונותנת מענה לקהל רחב: מי שהתנועה היא ערוץ נגיש ופתוח עבורו, וכן מי שהגוף ותנועה פחות נגישים לו; מאיימים, מאתגרים, מפחידים ומסקרנים. למעוניינים לחוות עבודה רגשית אשר כוללת מגוון רחב של כלים והתנסויות, בקבוצה מכילה ותומכת.

בין הנושאים הנלמדים בסדנה:
גילוי המרחב הפנימי ? עצמי גוף, איכויות תנועה ומשמעותן, מהתנועה אל הרגש ואל המגע, לבד מול יחד ? יחסים, אינטימיות ? עצמי והאחר, מעבר מהמרחב בפנים למרחב בחוץ, הבחירות והמניעים בחיים, תקשורת לא מילולית, שליטה מול התמסרות, דפוסים ותפיסות העולם, מוטיבציה ואנרגיית החיים ? מה מניע אותי ועוד.

פרטים נוספים:
הסדנה התהליכית מתקיימת במפגש חד שבועי של שלוש שעות.
החודש הראשון הינו חודש ניסיון, (אוקטובר: ארבעה מפגשים) המאפשר התנסות והיכרות עם אופי התהליך. הסדנה עצמה הינה שמונה חודשים ( נובמבר ? יוני) כאשר ההתחייבות היא לארבע חודשים ראשונים אחריהם `נפתחים` שערי הסדנה; להמשך, להצטרפות, לפרידה.

המפגשים מתקיימים במושב סיתריה
בימי ראשון החל מ 06/10/2013
משעה 19:00 עד שעה 22:00

קבלו הנחה!
להרשמה מוקדמת,
לפרטים המלאים ולמידע על פעילויות נוספות ומאמרים שלנו
לחצו על הקישור:
http://www.bodyways.org/pages/flyer.asp?id=16958

Ilana Saboura

קרני קידר ואילנה עילם. שתי מטפלות בתנועה (M.A) בעלות רקע עשיר ומשלים מעולם התנועה, היצירה, תרפיה ומיינדפולנס.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : Ilana Saboura
מתי : ראשון- ראשון 27/10/2013-6/10/2013 19:00-22:00