לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסיכותרפיה גופנית

הצטרפ/י
עם : ד"ר אסף קידר
מתי :  כל ימות השבוע
עם :

ד"ר אסף קידר

העבודה הטיפולית בפסיכותרפיה גופנית שואפת ליצור חיבורים בין פעולה, חשיבה ורגש על-מנת לאפשר תהליך אישי של שינוי וצמיחה, זאת בעזרת שלל אמצעים כגון דיבור, תנועה, מגע, מדיטציה, דמיון מודרך ועוד.
הגעתי אל הפסיכותרפיה הגופנית בעקבות ההתנסות האישית שלי כמטופל עם עבודה טיפולית שמשלבת את הגוף. חוויתי על בשרי, פשוטו כמשמעו, את העוצמה של טיפול מסוג כזה, את היכולת שלו לחולל טרנספורמציה עמוקה באופן שבו אנחנו מבינות/ים את עצמנו ואת העולם. ואני מאוד שמח על ההזדמנות שיש לי עכשיו לחלוק את המתנה הזאת עם א/נשים נוספים, הפעם כמטפל. בשבילי העבודה כמטפל היא עוד דרך להביא אל תוך העולם קצת יותר רכות, הקשבה, מודעות, שחרור וצמיחה.

פסיכותרפיה גופנית מחברת בין טיפול מילולי וגופני. בנוסף לערוץ הקשר המילולי שמאפיין את הטיפול הפסיכולוגי המסורתי, "ארגז הכלים" של הפסיכותרפיה הגופנית כולל גם אלמנטים כמו תנועה, מגע, מדיטציה, דמיון מודרך ועוד. בעזרת שלל האמצעים האלה, העבודה הטיפולית שואפת ליצור חיבורים בין פעולה, חשיבה ורגש על-מנת לאפשר תהליך אישי של שינוי וצמיחה.

טיפול באקטיביסטים/יות: אחת האפשרויות לטיפול אצלי היא דרך הפרויקט של ארגון "פסיכואקטיב" לטיפול באקטיביסטים. אני נמצא ב"סל המטפלים" של הפרויקט, שמציע טיפולים במחיר מוזל מאוד של 40 ש"ח למפגש עבור 12 המפגשים הראשונים. על-מנת להגיע אליי דרך הפרויקט יש לפנות ל"פסיכואקטיב".

ד"ר אסף קידר

מטפל בפסיכותרפיה גופנית בשילוב מיינדפולנס ובודהיזם
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : ד"ר אסף קידר
מתי :  כל ימות השבוע

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך