לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הרמת מסך 5 לשנת 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם הרמת מסך 2015
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : הרמת מסך 2015
מתי : שישי 13/11/2015 15:00
עם :

הרמת מסך 2015

"Void", יוצרת :אור מרין
סולו אפי THE HAPPENING יוצרת :תמי לבוביץ
"לחוד(ים)". יוצר: עדי בוטרוס.
"Void", יוצרת :אור מרין לאחר שלוש יצירות מחול תיאטרון באורך מלא שהעלו באופן עצמאי, שבה אור ליצור במסגרת הרמת מסך. בעשור האחרון יוצרת אור מרין יחד עם בן זוגה אורן נחום, אתו הקימה את להקת מחול תיאטרון "אור & אורן?.עבודותיהם הועלו בפסטיבלים שונים בארץ ובעולם. בעבודה הנוכחית משתתפות שלוש רקדניות אשר בודקות את החומריות של הגוף, ומתנסות במהלכים של התרוקנות והצפה שלו.

סולו אפי THE HAPPENING יוצרת :תמי לבוביץ. עבודתה החדשה של תמי לבוביץ, היא עבודת סולו המבוצעת על ידה. היא מפגישה בין לוגיקות מתמטיות ושפתיות לבין אקספרסיביות של גוף חי ובודקת מיצוי ברוטאלי של פורמליזם, מכאניו?ת, סדרתיו?ת של פעולות שאין בהן פרודוקטיביות, פעולות המתנגדות להיררכיה; בחלל לבן ניצבת אישה לבנה, בלונדינית לרגעים. היא מתווה תנועות מפרקיות סדורות של גוף. היא מפילה חפצים ואיברים על הרצפה. היא מפיקה קול, לעיתים הוא סדוק.

"לחוד(ים)". יוצר: עדי בוטרוס. בעבודתו החדשה רוקד בוטרוס, יחד עם אבשלום לטוכה, לצידה של השחקנית הוותיקה אהובה קרן. העבודה משלבת טקסט ותנועה, דרכם מבקש בוטרוס להציג באופן אבסורדי את הרצון שלנו להגדיר שוב את הסובבים אותנו, ובכך לייצר מרווחים בינינו לבינם. גם בעבודה זו, כמו בעבודותיו הקודמות, ממשיך בוטרוס לבטא את החיפוש אחר זהותו כאדם וכיוצר ערבי בחברה הישראלית.

הרמת מסך 2015

במת "הרמת מסך", ביוזמה ומימון של משרד התרבות והספורט, הינה הבמה המרכזית להצמחת אמנים בתחום המחול, יוצרים עצמאיים ומנהלים אמנותיים. המופעים יתקיימו בין ה-14.11 ועד 29.11 בתל אביב ובירושלים.
פירוט המופעים מטה - הרשמו בטופס וזכו בכרטיס זוגי!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : הרמת מסך 2015
מתי : שישי 13/11/2015 15:00