לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסיכודרמה / טיפול אישי, זוגי וקבוצתי

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אריאלה ברזל
טיפול בקבוצה »  הנחיית קבוצות »  אימון / טיפול הנחיית קבוצות »  הנחיית קבוצות »

הצטרפ/י
עם : אריאלה ברזל
מתי :  כל ימות השבוע בתיאום
עלות : ₪משתנה
עם :

אריאלה ברזל

שילוב של טיפול פסיכודינאמי עם טכניקות פסיכודרמטיות ו - EMDR בטיפול אישי, זוגי וקבוצתי למבוגרים ולנוער
...............................................................................................................................................

הטיפול האישי
בטיפול אישי נעשה לעיתים שימוש במשחקי תפקידים באמצעות כיסאות ואביזרים בחדר על מנת ליצור את הבמה עליה נבנה עולמו הפנימי של המטופל ובתוכה נחקרים הקונפליקטים המודעים והלא מודעים שלו. המטופל יכול לזרום באסוציאציות החופשיות שלו גם במילים וגם בפעולה פסיכודרמטית.

הטיפול הזוגי
בטיפול זוגי יכולים בני הזוג להחליף תפקידים ולאפשר לעצמם לצאת מתוך עולמו של היחיד אל עולמו של האחר, משם לגלות את מורכבות עמדותיהם ולזהות את השלכותיהם זה על זו וזו על זה. הם יכולים כך לזהות את התפקידים שהם מטילים איש על רעהו ? בין היתר לשחזר בשבילם קונפליקטים לא מודעים ולא מעובדים מתוך ההיסטוריה הקדומה שלהם. כשמתאפשרת ההפרדה בין ההווה והעבר ובין המשאלות הלא רציונאליות לנתונים המציאותיים, ניתן להתחיל לבדוק מה ומי בקשר, לשפר דפוסי תקשורת, ללמוד להקשיב ולהתבטא, לצמוח ולבחור לצאת מתוך עצמאות רגשית למסע אל אהבה בוגרת לחוד וביחד.

הטיפול הקבוצתי
בטיפול קבוצתי משמשים הבמה, הקבוצה והמנחה מעין רשת אל תוכה נשזרות חוויות החיים של כל המשתתפים. בתוך הרשת הזו נחקרים דפוסי ההתנהלות, התגובות הרגשיות, האסוציאציות החופשיות, הזיכרונות, החלומות, התקשורת הבינאישית, מה שמדובר ומה שאינו מדובר... המפגש הקולקטיבי של הלא-מודעים מייצר עבור כל אחד מן המשתתפים הזדמנות לפענח את חידות עולמו הפנימי וליצור לעצמו אופציות התנהלות יעילות ומתגמלות יותר.
הטיפול הקבוצתי מאפשר אימון בשיפור דפוסי תקשורת, בחיפוש אחר חלופות פרודוקטיביות, בהתמודדות עם מצבי לחץ, בקבלת החלטות חשובות בחיים, בזיהוי נקודות התורפה ובגילוי מקורות החוסן הפנימי. מטרת המסע הפסיכותרפי להעצים את יכולתו של האדם להתמודד עם מורכבותו באהבה, לשפר את הערך העצמי שלו ואת יכולת ההתמודדות שלו עם הזולת ועם העולם כמו שהוא: מספק חלקית ומתסכל חלקית, שלם כמו היין והיאנג, היום והלילה, הקיץ והחורף שחור ולבן.


אריאלה ברזל

אריאלה ברזל (M.A)
פסיכודרמטיסטית, פסיכותרפיסטית באמצעות אמנויות (מדריכה), מנחה קבוצות. משלבת EMDR בעבודה הטיפולית הפרטנית
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : אריאלה ברזל
מתי :  כל ימות השבוע בתיאום
עלות : ₪משתנה