לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מפגש אימפרוביזציה - הופעה והתנסות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ריבי
»   »  אחר »   »

הצטרפ/י
עם :
מתי :  חמישי11/3/2004 20:30-23:00
עלות : ₪60
הטבה :₪40
עם :

ניתן לגוף לדבר ונלמד להקשיב לו דרך אימפרוביזציה בתנועה ובקול.
נעמיק את הקשב לעצמי ולזולת, נשחרר ונפתח אל מקורות של יצירתיות זורמת וספונטאנית. נפתח בקטע מהופעת המחול של להקת האימפרוביזציה של אילנית תדמור, הסבר והדגמה של עקרונות הקונטאקט אימפרוביזציה והתנסות חוייתית באמנות זו של תנועה ומשחק. נמשיך
ניתן לגוף לדבר ונלמד להקשיב לו דרך אימפרוביזציה בתנועה ובקול.
נעמיק את הקשב לעצמי ולזולת, נשחרר ונפתח אל מקורות של יצירתיות זורמת וספונטאנית.

נפתח בקטע מהופעת המחול של להקת האימפרוביזציה של אילנית תדמור, הסבר והדגמה של עקרונות הקונטאקט אימפרוביזציה והתנסות חוייתית באמנות זו של תנועה ומשחק.

נמשיך בסשן של שירה אינטואיטיבית מקודשת. הסשן יכלול חלק שבו חווים את השירה דרך הקשבה (אפשר גם בתנועה) וחלק שבו כולם שרים ומגלים מה הקול שלנו טומן בחובו.

קונטאקט אימפרוביזציה היא ריקוד לא רק לרקדנים, צורת מחול-שוליים שהתפתחה בעולם ברבע המאה האחרון, והשפיעה בעוצמה רבה על המחול והתיאטרון העכשוויים. תרגול השפה התנועתית מלמד הקשבה, לזוז תוך מודעות לעצמנו, לבן הזוג שלנו, ולחלל שבו אנו רוקדים. אנו לומדים מה זה `להתחבר`, מה זו אינטימיות, מה זה לנשום, לקחת זמן, להיות גמישים בגוף ובמחשבה. זוהי סוג של מדיטציה בתנועה, בה הריקוד חי ברגע וזורם הלאה, אל האפשרות הבאה.

שירה מקודשת היתה חלק מרכזי בכל המקדשים בכל התרבויות בעבר. הערב נחזור להחיות אותה וניתן לרוח הריפוי והאהבה לחזור ולפעול דרכה. שירה מקודשת נוצרת ברגע השירה והיא מביאה את האנרגיות הגבוהות שנמצאות כאן ועכשיו לנקות לשחרר ולפתוח את המקום של השירה האינטואיטיבית האישית והקולקטיבית.

אילנית תדמור- כוראוגרפית ורקדנית, זוכת פרס הביצוע בפסטיבל `גוונים במחול` לשנת 2001, חברה באנסמבל `אימפרוביזה`, השתתפה ביצירת העבודה `סלויה` (להקת ורטיגו, 2002), ובפסטיבל `הרמת מסך` 2002 . מופיעה ומעבירה סדנאות בארץ והחו"ל.
איתי יטוב - רקדן ומורה. בשנתיים האחרונות רקד במסגרת "Accademia Isola Danza" הביאנלה של ונציה, בהנהלתה של קרולין קרלסון. מלמד קונטאקט ומחול בארץ ובחו"ל.
אילנית ואיתי יוצרים יחד במסגרת להקת האימפרוביזציה של אילנית תדמור.

דגנית דניאל - מורה ומטפלת בשירה שמאנית אינטואיטיבית בשבע השנים האחרונות. מעבירה סדנאות בשירה אינטואיטיבית, טיפולים אישיים וערבי שירה מקודשת. לומדת וחוקרת את האנרגיה הטמונה בקול המגיעה מתוכנו ודרכנו.

הערב מתקיים לקראת יום `שבת בדרך הגוף`, חגיגה של יצירה בתנועה, צבע וקול שיתקיים בשבת ה-13 למרץ.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
לימור בלום
ריבי
אמיר ניסנצוייג
אמיר ניסנצוייג
ריבי
ריבי
<

שיתוף חברים
עם :
מתי :  חמישי11/3/2004 20:30-23:00
עלות : ₪60
הטבה :₪40