לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריטריט מדיטציית תובנה (ויפאסנה)

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם עמותת תובנה
מודעות עצמית »  מדיטציה »  ריטריטים מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : עמותת תובנה
מתי : שני- שבת 22/8/2020-17/8/2020 14:00-14:00
עם :

עמותת תובנה

ריטריט מדיטציית תובנה (ויפאסנה) בהנחיית לילה קמחי ואודליה וינברג
על מנת לעמוד בהגבלות הקורונה וכדי למנוע הדבקה, ננקטים הצעדים הבאים:

1. במהלך היום:
כל אחד יוכל לבחור האם לתרגל מדיטציה בישיבה באולם או באחת הכיתות הקטנות, בחדר, או בחוץ.
נתנהל בארוחות ובמרחבים הציבוריים בהתאם להנחיות הקורונה תוך הקפדה על היגיינה.
ההנחיות הן שיש לשים מסיכה בכל המרחבים הציבוריים ולשמור מרחק.

2. לינה:
הלינה תהיה בחדרים של שניים: על כן ההרשמה תהיה כרוכה בתשלום מראש של עלות הקורס, שתפורסם בהמשך. העלות היא לכל הריטריט, וכוללת את הלינה, האוכל, עלויות ארגון הקורס ועלויות עקיפות.

במהלך ההרשמה יש אפשרות לפנות אלינו אם אין ביכולתיכם לשלם את דמי ההשתתפות. נבהיר כי אנחנו לא מעוניינים שאנשים לא ישתתפו בקורס בשל מגבלה כספית.

משתתפי רטריט זה יוכלו להצטרף למחקר שמבוצע על ידי אוניברסיטת חיפה:
מעבדה לתודעה מתבוננת באוניברסיטת חיפה מזמינים אותך להשתתף במחקר על תהליכי השינוי המתרחשים בעקבות ריטריט מדיטציית תובנה. כל משתתפת או משתתף במחקר יקבלו תגמול כספי בסך 250-400? ופידבק על ההתפתחות האישית בעקבות הריטריט.
פרטים נוספים לגבי השתתפות במחקר יישלחו לאחר ההרשמה לריטריט.

מה היא מדיטציית תובנה (ויפאסנה)?

מדיטציית ויפאסנה הנה תרגול מדיטציה ששורשיו במסורת הבודהיסטית, המהווה חלק מדרך רוחנית המכוונת לחיים של שחרור ועירות. ההתעוררות לרגע ההווה מאפשרת הבנה וקבלה של טבענו ושל טבע הדברים בעולמנו. תרגול זה מכוון אותנו לקשב פנימי הפותח את ליבנו, מעמיק את הבנתנו ומאפשר להכרתנו להתבהר אל החוכמה והחמלה הנמצאות אצלנו ומכאן לחירות פנימית.

מה בקורס שמארגנת עמותת תובנה?

בין אם התנסית במדיטציית תובנה (ויפאסנה) ובין אם ברצונך להתחיל, הקורס מהווה הזדמנות להקדיש את מלוא תשומת הלב והאנרגיה לתרגול השיטה בתנאים אופטימליים. רוב היום מוקדש לתרגול של מדיטציה בהליכה ובישיבה לסירוגין, בפרקי זמן קבועים. בכל יום ניתנות הנחיות מפורטות לגבי טכניקת המדיטציה, ובערב ניתנת שיחה על ידי המורים, אשר עוסקת בעקרונות המדיטציה ובנגיעתם במציאות היומיומית והאישית של חיינו. ברוח המסורת הבודהיסטית, פועלים המורים והצוות בהתנדבות, ואינם מקבלים כל שכר. עם סיום הקורס תינתן אפשרות להעניק תרומה לכיסוי הוצאות נוספות של תובנה ותרומה למורים.

לילה קמחי

ל?ילה חיה את אמנות מדיטציית הויפאסנה, המיינדפולנס והדהרמה מעל שני עשורים. לומדת, מתרגלת ומלמדת בארץ ובעולם במשך שנים רבות, כולל תקופות לימוד והתבודדות ממושכות במנזרים, אשראמים ובמרכזי מדיטציה, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות ההינדואיסטית. מנחה בריטריטים, סדנאות, קבוצות ויחידים ומובילה מסעות רוחניים בחו"ל. חולקת את חייה בין `עלי אדמות` ? מרכז רוחני אקולוגי שהקימה במושב לוזית ובין תקופות של לימוד ותרגול בחו"ל. ל?ילה שמה דגש על הקשר שבין הפנימי והחיצוני, על החיבור וההדדיות שבינינו לסביבתנו, ועל פתיחות, קבלה וחקירה יצירתית של חיינו. ל?ילה מקדישה את חייה לתמיכה בהתעוררות, ללבלוב האיכויות...


אודליה וינברג

אודליה וינברג פרי מתרגלת יוגה ומדיטציה 15 שנים, ביניהם תקופות ממושכות של תרגול בהודו עם מורים שונים. מאז 2002 היא מנחה יוגה ומדיטציה בסדנאות, קבוצות ועם יחידים, בהודו, צרפת וישראל. אודליה גרה בגבעת ישעיהו, ואמא לשלושה ילדים

עמותת תובנה

עמותת תובנה היא גוף תומך ומארגן עבור המעונינים/ות לפתח ולתרגל תשומת לב בחיי היומיום. `תובנה` שואבת השראה וידע מן המסורת הבודהיסטית. העמותה מארגנת קורסים ארוכים וקצרים במקומות שונים בארץ, ופועלת במקביל למרכזי מדיטציה בעולם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : עמותת תובנה
מתי : שני- שבת 22/8/2020-17/8/2020 14:00-14:00