לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אבנים מאת ענת שמגר ורוני הלר

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ענת שמגר
»   »  הופעות »   »

הצטרפ/י
עם : ענת שמגר ורוני הלר
מתי : שני 7/4/2008 21:00
עלות : ₪50
הטבה :₪כרטיס שני חינם לחמישה הראשונים שירשמו
עם :

ענת שמגר ורוני הלר

"אבנים" -מופע מחול אינטליגנטי ונקי "ועדת המדרוג", מוסף "הארץ"
מופע המחול "אבנים", מאת ובביצוע ענת שמגר ורוני הלר, עוסק בהוויה ? Being. זוהי אמנות מינימליסטית, שבה מוצג הזמן כמרחב וכסביבה, תוך הצגת רצף אפיזודות במהלך המשכי אחד.
אבנים מונחות על הבמה. הן אינן רק חומר, נוף וסביבה, אלא גם האובייקטים שדרכם נקרא המרחב. הדמויות שנעות סביבן נתפסות גם הן כאובייקטים במרחב.
האסתטיקה של המופע מתאפיינת בדיוק ובשקט. הבמה היא מרחב לתהליך של שינוי, ולחשיפת הבנות אנושיות בתוך תהליך. האמניות מגיבות לסביבה דוממת, לאותות שבחיי היומיום, כאלה שבהיעדר תשומת לב, הם כמעט סמויים מן העין, אך הם טמונים בסביבה והם מפעילים ומזיזים אותנו. אנחנו זזים כדי להיות. אנחנו זזים כי אנחנו כאן. הגירויים או האימפולסים אינם כאלה המגיחים משום מקום, אלא נולדים מתוך האינטראקציה עם הדומם, והיחסים בין שתי הדמויות.
ליצירה "אבנים" שני מקורות השפעה עיקריים: הראשון הוא תפיסות אמנותיות מינימליסטיות שהתגבשו בתחום הריקוד בשנות ה-70 וה-80, כהד למינימליזם באמנות פלסטית בכלל, ובפרט תפיסתם המופשטת של אמנים כמו ג`ון קייג` ואיבון ריינר. השני הוא מאפיינים של תרבות המזרח, בכללם צמצום, זיכוך, פשטות, יחסי גומלין של גוף וסביבה והיות אחד עם דבר.

ענת שמגר ורוני הלר

ענת שמגר מופיעה במופעי אימפרוביזציה ובריקודי סולו שיוצרת בשיתוף פעולה עם מוסיקאים ורקדנים. בין ריקודיה קומפוזיציה בזמן אמיתי,מונולוג,ספינג,יסודות התחביר,צעדים מדודים,סיפורי גוף.הופיעה בקלן,ברלין מונפלייה וניו יורק מלמדת באקדמיה בירושלים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : ענת שמגר ורוני הלר
מתי : שני 7/4/2008 21:00
עלות : ₪50
הטבה :₪כרטיס שני חינם לחמישה הראשונים שירשמו