לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

גאגא - מפגש תנועה בשפה של אוהד נהרין בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם שישבת חגיגה אורבנית
»   »  סדנאות »   בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : יניב אברהם
מתי : שבת 22/11/2008 17:00-18:00
עלות : ₪60
הטבה :₪160 לכל הסדנאות,190 לכל היום, 230 לכל השישבת
עם :

יניב אברהם

עם יניב אברהם. שפת הגאגא נולדה מתוך האמונה בכוח המרפא של התנועה והיא חיה ומשתנה מדי יום גאגא הינה שפה תנועתית אותה פיתח אוהד נהרין במשך שנים רבות. הסדנה באורך שעה.
עם יניב אברהם. הסדנה באורך שעה.

השפה משמשת את רקדני להקת המחול "בת-שבע" כתרגול וכאימון יום יומיבמהלך השנים, התגבשה גאגא לשפה דינאמית ומתפתחת, המתאימה גם לקהל הרחב, "הגאגא מציבה משימות מרובות רבדים.

הכרחי שהמשתמשים בה יהיו זמינים לאתגרים שמשימות אלה מעוררות. באחת, אנו מסוגלים לשלב תנועה איטית בחלל בעוד בגופנו מתרחשת תנועה מהירה. דינמיקות התנועה הללו הן רק שילוב אחד מזדמן משילובים אחרים שעשויים להתרחש בו בזמן.

אנו מניחים לתודעה שלנו לבחון ולנתח הרבה דברים ברגע נתון, ואנו מודעים לקשר שבין מאמץ ותענוג.

אנו מתחברים ל"תחושת שפע הזמן", במיוחד כשאנו נעים במהירות; אנו ערים למרחק שבין אברי גופנו, ערים לחיכוך שבין הבשר לעצמות, חשים במשקל האברים שלנו.

אנו ערים למקומות בהם אנו אוגרים מתח מיותר. אנו מוותרים ומרפים, רק על מנת להניח לתנועה יעילה ותחושת חיים להיווצר במקומות בהם הרפינו.

אנו מקשיבים, רואים, מודדים, משחקים עם מרקמי הבשר שלנו. אנו עשויים ורשאים להיות שטותניקיים. אנו מקשטים את הגוף שלנו מבפנים, אנחנו מסוגלים לצחוק על עצמנו.

אנו לומדים לאהוב את הזיעה שלנו. אנו מגלים את התשוקה שלנו לנוע ומקשרים אותה למאמץ, אנו מגלים את החייתי שבנו לצד כוחו של הדמיון. אנו לומדים להעריך לשון-המעטה והגזמה, אנו לומדים את ההבדל שבין הנאה ותענוג ומשתמשים בשניהם על מנת להימנע מנזק לגופנו, מכאב ומפציעות.

אנו לומדים ליישם את הכוח שלנו ביעילות, ואנו לומדים להשתמש במקורות כוח "אחרים". אנו נעשים יותר רגישים ומכירים בחשיבות של זרימת האנרגיה והמידע דרך גופנו בכל הכיוונים.

אנו מגלים את היתרון הטמון בבשר רך וידיים רגישות, אנחנו לומדים להתחבר לגרוב, גם כשאין מוסיקה. אנו נעשים מודעים ליתר האנשים בחדר ולכך שאיננו במרכז. אנו לעולם לא מביטים בעצמנו במראה. אין מראות.

אנו נעשים מודעים יותר לצורה (form) שלנו. אנו מתחברים ל"תחושת אינסוף האפשרויות". אנו חוקרים תנועה רב ממדית. אנו נהנים מתחושת הבעירה בשרירים.

אנו עומדים להתפקע, אנו מודעים לחומר ממנו אנחנו עשויים, אנו מודעים לכוח המתפרץ שלנו, ולעתים עושים בו שימוש. אנו משנים את הרגלי התנועה שלנו, על ידי אימוץ הרגלים חדשים, אנו יכולים להיות רגועים ודרוכים בו בזמן.

אנו נעשים זמינים..."
אוהד נהרין

בדרך פשוטה, בחלל נעים, בבגדים נוחים, בליווי מוסיקה, כל אחד עם עצמו ועם אחרים.

מפגשי גאגא/ אנשים פתוחים לכל אדם, בכל גיל, אין צורך בניסיון מוקדם.

משך הסדנא שעה

יניב אברהם

רקדן בלהקת בת שבע
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : יניב אברהם
מתי : שבת 22/11/2008 17:00-18:00
עלות : ₪60
הטבה :₪160 לכל הסדנאות,190 לכל היום, 230 לכל השישבת